logo
WIADOMOŚCI

My Eye Media kontynuuje ekspansję międzynarodową

Mateusz Zawiślak  PR 09.01.2017, przeczytano 239 razy

Firma My Eye Media realizuje plan ekspansji na skalę globalną - usług testowania mediów cyfrowych - poprzez otwarcie nowego centrum w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/my-eye-media-kontynuuje-ekspansje-miedzynarodowa,31028,artykul.html

Założyciel i główny dyrektor wykonawczy w firmie My Eye Media Michael Kadenacy potwierdził, że firma realizuje strategię ekspansji na skalę globalną zgodnie z założonym planem.

- Udało się nam opracować skuteczny model biznesowy pozwalający na szybsze poszerzanie naszego międzynarodowego zasięgu
- skomentował Kadenacy. - Nowe centrum w Warszawie umożliwi nam dalsze rozbudowywanie siły roboczej w Europie i zwiększy nasze możliwości odpowiadania na potrzeby klientów międzynarodowych - dodał.

Centrum testowania mediów cyfrowych firmy My Eye Media w Warszawie jest w pełni wyposażone na potrzeby ewaluacji treści pełnometrażowych i telewizyjnych w dowolnym formacie cyfrowym.

- Cieszymy się, że dzięki nowemu centrum w Warszawie będziemy w stanie zaoferować klientom My Eye Media cały wachlarz usług testowania masteringu, dysków optycznych i strumieniowania
- skomentował wiceprezes wykonawczy do spraw operacji strategicznych Josh Erkman.

Warszawskie centrum testowania mediów cyfrowych będzie także pełniło rolę węzła obsługującego testowanie lokalizacji w Europie. W ciągu ubiegłych dwóch lat zanotowaliśmy wzrost zapotrzebowania klientów na testowanie lokalizacji ścieżek dźwiękowych i napisów przez wysoko wykwalifikowanych specjalistów posługujących się różnorakimi językami jako ojczystymi. Dzięki istniejącemu ośrodkowi w Tokio i nowemu centrum w Warszawie możemy odpowiadać na tego typu zapytania z jeszcze większą skutecznością - dodał Kadenacy.

Poza nowym ośrodkiem w Warszawie firma My Eye Media dysponuje biurami w Tokio, Nowym Jorku i mieście Burbank w stanie Kalifornia.

Źródło: My Eye Media

www.myeyemedia.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Selectivv Mobile House i Screen Network ze wspólną ofertą kampanii DOOH
Firma Selectivv Mobile House, specjalizująca się w marketingu mobilnym i realizacji kampanii reklamowych do wyselekcjonowanych grup użytkowników, podpisała właśnie umowę o współpracy z firmą Screen Network. Screen Network należy do grupy medialnej 4 FUN MEDIA S.A. i oferuje digitalowe nośniki (ekrany) out- i indoor, łączące w sobie cechy kampanii online oraz offline. Firma dysponuje obecnie najwięk...
KRRiT chce poszerzyć cyfrową ofertę radia o rozgłośnie lokalne
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podtrzymuje swoje zainteresowanie cyfryzacją radia. Obecnie pracuje nad strategią, która pozwoli poszerzyć ofertę i uruchomić dodatkowe stacje radiowe, w szczególności rozgłośnie komercyjne o lokalnym charakterze. Ogłaszanie wolnych częstotliwości na lokalne, miejskie multipleksy w 34 miastach ma nastąpić w drugiej połowie tego roku. ...
Polacy naprawią internet?
Opracowana przez Polaków technologia może okazać się lekarstwem na chorobę, która toczy współczesny internet. „To rozwiązanie może naprawić Facebooka” —powiedziała na konferencji prasowej w Nowym Jorku Brittany Kaiser. Była dyrektor Cambridge Analytica ogłosiła, że chce walczyć o prawa internautów do własności danych i z tego powodu zdecydowała się dołączyć do zespołu IOVO. Polski projek...
Najwięcej odsłon w sieci pochodzi z dużych miast
Z najnowszych danych Gemiusa wynika, że im większe miasto, tym większa liczba odsłon w sieci wykonywanych przez użytkowników. Więcej ciekawostek o tym, jak Polacy korzystali z internetu w minionym miesiącu, przeczytasz w najnowszej analizie Gemiusa.
20 kwietnia ukaże się pierwszy numer magazynu „Dobre Chwile”. Będzie to 32-stronicowy tygodnik dla kobiet, który w piątki będzie dołączany do gazety codziennej „Fakt”.
 
środa 25.04.2018, 67 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone