logo
WIADOMOŚCI

My Eye Media kontynuuje ekspansję międzynarodową

Mateusz Zawiślak  PR 09.01.2017, przeczytano 245 razy

Firma My Eye Media realizuje plan ekspansji na skalę globalną - usług testowania mediów cyfrowych - poprzez otwarcie nowego centrum w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/my-eye-media-kontynuuje-ekspansje-miedzynarodowa,31028,artykul.html

Założyciel i główny dyrektor wykonawczy w firmie My Eye Media Michael Kadenacy potwierdził, że firma realizuje strategię ekspansji na skalę globalną zgodnie z założonym planem.

- Udało się nam opracować skuteczny model biznesowy pozwalający na szybsze poszerzanie naszego międzynarodowego zasięgu
- skomentował Kadenacy. - Nowe centrum w Warszawie umożliwi nam dalsze rozbudowywanie siły roboczej w Europie i zwiększy nasze możliwości odpowiadania na potrzeby klientów międzynarodowych - dodał.

Centrum testowania mediów cyfrowych firmy My Eye Media w Warszawie jest w pełni wyposażone na potrzeby ewaluacji treści pełnometrażowych i telewizyjnych w dowolnym formacie cyfrowym.

- Cieszymy się, że dzięki nowemu centrum w Warszawie będziemy w stanie zaoferować klientom My Eye Media cały wachlarz usług testowania masteringu, dysków optycznych i strumieniowania
- skomentował wiceprezes wykonawczy do spraw operacji strategicznych Josh Erkman.

Warszawskie centrum testowania mediów cyfrowych będzie także pełniło rolę węzła obsługującego testowanie lokalizacji w Europie. W ciągu ubiegłych dwóch lat zanotowaliśmy wzrost zapotrzebowania klientów na testowanie lokalizacji ścieżek dźwiękowych i napisów przez wysoko wykwalifikowanych specjalistów posługujących się różnorakimi językami jako ojczystymi. Dzięki istniejącemu ośrodkowi w Tokio i nowemu centrum w Warszawie możemy odpowiadać na tego typu zapytania z jeszcze większą skutecznością - dodał Kadenacy.

Poza nowym ośrodkiem w Warszawie firma My Eye Media dysponuje biurami w Tokio, Nowym Jorku i mieście Burbank w stanie Kalifornia.

Źródło: My Eye Media

www.myeyemedia.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Badanie: Wydatki reklamowe w maju. Przoduje handel
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w maju 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, motoryzacyjnej, finansowej i telekomunikacyjnej.
Taki sam czas na stronach WWW z nowymi technologiami dla pań i panów
Okazuje się, że w maju 2018 roku na stronach WWW związanymi z nowymi technologiami płeć piękna spędzała prawie tyle samo czasu co panowie. Sprawdź ciekawostki o polskich internautach, które przygotowała firma Gemius.
Klasyka rocka na wakacje w Rock Radiu
Już od najbliższego poniedziałku, 25 czerwca br. Rock Radio zagra klasykę rocka według wakacyjnej ramówki. Na antenie będzie można usłyszeć m.in. Piotra Kędzierskiego, Łukasza Ciechańskiego i Adama Wajraka, a w Studiu Letnim Rock Radia znani muzycy raz w tygodniu będą na żywo wybierać swoją ulubioną rockową klasyczną 10-tkę.
Współczesny konsument – przed tv z telefonem w ręku
Ponad 90 proc. polskich internautów w czasie bloków reklamowych w telewizji korzystało ze smartfona. Jedna trzecia przeglądała w tym czasie aplikacje społecznościowe, a co piąta osoba grała w gry. Co jeszcze wiemy o jakości kontaktu z reklamą na wielu ekranach? Sprawdź najnowszą analizę Gemiusa przeprowadzoną dzięki pierwszemu na rynku polskim badaniu...
„Wyborcza na Początek Lata” – mnóstwo czytania na najdłuższe dni w roku
Już w najbliższą sobotę, 23 czerwca br. ukaże się wyjątkowy numer „Gazety Wyborczej”. Z okazji rozpoczynającego się lata będzie do niego dołączone specjalne wydanie „Magazynu Świątecznego” – „Wyborcza na Początek Lata”, a także przewodnik kulturalny „Co Jest Grane Latem” oraz, jak w każdą sobotę, nowy numer...
 
niedziela 24.06.2018, 51 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone