logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

My Eye Media kontynuuje ekspansję międzynarodową

  PR 09.01.2017, przeczytano 339 razy

Firma My Eye Media realizuje plan ekspansji na skalę globalną - usług testowania mediów cyfrowych - poprzez otwarcie nowego centrum w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/my-eye-media-kontynuuje-ekspansje-miedzynarodowa,31028,artykul.html

Założyciel i główny dyrektor wykonawczy w firmie My Eye Media Michael Kadenacy potwierdził, że firma realizuje strategię ekspansji na skalę globalną zgodnie z założonym planem.

- Udało się nam opracować skuteczny model biznesowy pozwalający na szybsze poszerzanie naszego międzynarodowego zasięgu
- skomentował Kadenacy. - Nowe centrum w Warszawie umożliwi nam dalsze rozbudowywanie siły roboczej w Europie i zwiększy nasze możliwości odpowiadania na potrzeby klientów międzynarodowych - dodał.

Centrum testowania mediów cyfrowych firmy My Eye Media w Warszawie jest w pełni wyposażone na potrzeby ewaluacji treści pełnometrażowych i telewizyjnych w dowolnym formacie cyfrowym.

- Cieszymy się, że dzięki nowemu centrum w Warszawie będziemy w stanie zaoferować klientom My Eye Media cały wachlarz usług testowania masteringu, dysków optycznych i strumieniowania
- skomentował wiceprezes wykonawczy do spraw operacji strategicznych Josh Erkman.

Warszawskie centrum testowania mediów cyfrowych będzie także pełniło rolę węzła obsługującego testowanie lokalizacji w Europie. W ciągu ubiegłych dwóch lat zanotowaliśmy wzrost zapotrzebowania klientów na testowanie lokalizacji ścieżek dźwiękowych i napisów przez wysoko wykwalifikowanych specjalistów posługujących się różnorakimi językami jako ojczystymi. Dzięki istniejącemu ośrodkowi w Tokio i nowemu centrum w Warszawie możemy odpowiadać na tego typu zapytania z jeszcze większą skutecznością - dodał Kadenacy.

Poza nowym ośrodkiem w Warszawie firma My Eye Media dysponuje biurami w Tokio, Nowym Jorku i mieście Burbank w stanie Kalifornia.

Źródło: My Eye Media

www.myeyemedia.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
Forbes Women obchodzi 5. urodziny
Pięć lat temu ukazało się pierwsze wydanie magazynu Forbes Women. Najnowsze urodzinowe wydanie Forbes Women zawiera nie tylko podsumowanie ostatnich 5 lat obecności magazynu na rynku, ale także Listę 25 Liderek Klimatu i Środowiska, wywiady z dziennikarką Anitą Werner, prof. Magorzatą Fuszarą oraz Robertem Biedroniem.
Onet z 4. edycją akcji Niech Żyje Planeta
Najnowsza edycja Niech Żyje Planeta jest podporządkowana czterem żywiołom - powietrzu, wodzie, ziemi i ogniowi. Każda z tych czterech kampanii tematycznych realizowanych w ramach akcji jest zaplanowana na 2 lub 3 miesiące i będzie zakończona raportem w formie online. Ważnym motywem Niech Żyje Planeta jest niezmiennie ekologia, czyli promocja dbania o środowisko przy równoczesnym...
Biuro Reklamy TVP rozpoczyna współpracę z Rakuten TV
Biuro Reklamy TVP i Rakuten TV rozpoczynają współpracę w obszarze sprzedaży reklam przy treściach wideo na platformie streamingowej, łączącej usługi TVOD, AVOD oraz kanały FAST. Umowa brokerska obejmuje sprzedaż czasu reklamowego w środowisku AVOD/FAST.
Euro 2024: TVP udziela licencje na strefy kibica
Telewizja Polska na mocy umowy z Unią Europejskich Związków Piłkarskich (UEFA) stała się jedynym uprawionym podmiotem w kraju do udzielania licencji i zgód na pokazy publiczne wszystkich meczów Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Mężczyzn UEFA EURO 2024.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764