Firma My Eye Media realizuje plan ekspansji na skalę globalną - usług testowania mediów cyfrowych - poprzez otwarcie nowego centrum w Warszawie.
Założyciel i główny dyrektor wykonawczy w firmie My Eye Media Michael Kadenacy potwierdził, że firma realizuje strategię ekspansji na skalę globalną zgodnie z założonym planem.
- Udało się nam opracować skuteczny model biznesowy pozwalający na szybsze poszerzanie naszego międzynarodowego zasięgu - skomentował Kadenacy. - Nowe centrum w Warszawie umożliwi nam dalsze rozbudowywanie siły roboczej w Europie i zwiększy nasze możliwości odpowiadania na potrzeby klientów międzynarodowych - dodał.
Centrum testowania mediów cyfrowych firmy My Eye Media w Warszawie jest w pełni wyposażone na potrzeby ewaluacji treści pełnometrażowych i telewizyjnych w dowolnym formacie cyfrowym.
- Cieszymy się, że dzięki nowemu centrum w Warszawie będziemy w stanie zaoferować klientom My Eye Media cały wachlarz usług testowania masteringu, dysków optycznych i strumieniowania - skomentował wiceprezes wykonawczy do spraw operacji strategicznych Josh Erkman.
Warszawskie centrum testowania mediów cyfrowych będzie także pełniło rolę węzła obsługującego testowanie lokalizacji w Europie. W ciągu ubiegłych dwóch lat zanotowaliśmy wzrost zapotrzebowania klientów na testowanie lokalizacji ścieżek dźwiękowych i napisów przez wysoko wykwalifikowanych specjalistów posługujących się różnorakimi językami jako ojczystymi. Dzięki istniejącemu ośrodkowi w Tokio i nowemu centrum w Warszawie możemy odpowiadać na tego typu zapytania z jeszcze większą skutecznością - dodał Kadenacy.
Poza nowym ośrodkiem w Warszawie firma My Eye Media dysponuje biurami w Tokio, Nowym Jorku i mieście Burbank w stanie Kalifornia.
Źródło: My Eye Media