logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

My symbol of joy: konkurs wzorniczy Zalando Lounge

   31.07.2019, przeczytano 453 razy
ilustracja

Zadaniem uczestników konkursu wzorniczego Zalando Lounge (kierowanego do studentów, osób kreatywnych i wszystkich zainteresowanych) jest zaprojektowanie wzoru materiałowej torby, która będzie wywoływać chwilę szczęścia w codziennym życiu i wzmacniać ogólną świadomość bycia szczęśliwym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/my-symbol-of-joy%3A-konkurs-wzorniczy-zalando-lounge,383428,artykul.html

ZADANIE I TEMAT

Temat równowagi pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym trafia w czuły punkt naszych czasów. Zwraca uwagę na to, że współczesne społeczeństwo świadomie prowadzi życie pełne stresu. Zaczyna się już podczas sesji, kiedy sprawdzana jest wiedza z całego semestru w krótkich odstępach czasu. Później standardem stają się obowiązkowe nadgodziny w pracy. W rezultacie większość ludzi nie potrafi wskazać swojej ostatniej chwili relaksu, nie pamięta już jak spędziła wolny dzień i zapomniała, jaką radość niosą ulubione aktywności i pasje.

Konkurs wzorniczy Zalando Lounge podejmuje ten bardzo ważny i wrażliwy społecznie temat. Weź udział w naszym konkursie i wyraź swój punkt widzenia poprzez sztukę.

W konkursie należy zaprojektować wzór torby materiałowej, która podaruje moment szczęścia w codzienności i w ten sposób na krótką chwilę odsunie stres, pośpiech i presję na dalszy plan. Wzór może składać się z elementów typograficznych, może być komiksem lub ilustracją.

Pomysł należy opisać na połowie strony A4, uwzględniając przy tym następujące kwestie:

  • pomysł powinien wynikać z krytycznego zmierzenia się z tematyką zarządzania stresem, zwolnienia tempa, szczęścia i uważności w codziennym życiu.
  • projekt powinien dać się dobrze odwzorować na klasycznej materiałowej torbie.

Temat wiodący: co jest moim osobistym symbolem szczęścia lub motywem przypominającym mi o zachowaniu równowagi i spokoju w stresujących chwilach?

OCENA I NAGRODY

Wszystkie pomysły będą oceniane przez profesjonalne jury według następujących kryteriów:

  • wykonanie zadania zgodnie z tematem,
  • kreatywność i pomysł,
  • praktyczna wykonalność projektu na materiałowej torbie.

Trzy najlepsze propozycje zostaną nagrodzone nagrodami pieniężnymi i bonami:

  • 1. miejsce: 4.000 zł + bon Zalando Lounge o wartości 1.200 zł
  • 2. miejsce: 2.000 zł + bon Zalando Lounge o wartości 800 zł
  • 3. miejsce: 1.000 zł + bon Zalando Lounge o wartości 400 zł

Wstępnym terminem zamknięcia listy uczestników jest 31.10.2019.

JURY

Izabela Jurczyk to dyrektor kreatywna Studio Design i aktualna doktorantka Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, na których prowadzi zajęcia związane z budową portfolio i budowaniem wizerunku własnej marki. Przez ostatnie 20 lat stale poszerza zakres swojej działalności, współpracuje jako projektant i realizator z wieloma galeriami w Polsce i za granicą. Jako projektant ma na swoim koncie kilkadziesiąt publikacji o sztuce, kompleksowych opracowań identyfikacji przestrzeni publicznej oraz wydarzeń kulturalnych. Izabela Jurczyk jest także laureatką wielu międzynarodowych nagród.

Monika Witkowska to obecna Wiceprezes Fundacji Polski Instytut Mindfulness oraz certyfikowany trener mindfulness (programu MBSR) i licencjonowany provider TRE (Tension*Release*Exercises). Monika Witkowska prowadzi szkolenia i seminaria oparte na uważności oraz technikach redukcji stresu, komunikacji i zarządzania sobą w życiu zawodowym i prywatnym. Kolejną dziedziną jej działalności są szkolenia z zakresu zarządzania energią własną dla osób prywatnych i biznesu na terenie całej Polski. Monika Witkowska jest również autorką wielu artykułów dla czasopism takich jak Charaktery, Elle, Wysokie Obcasy i inne.

Wiesława Brandys reprezentuje organizatora konkursu. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu związana ze światem mody od 2016 r. Zawodowo odpowiedzialna za marketing Zalando Lounge, prywatnie zakochana w podróżach.

Więcej informacji, regulamin: https://www.zalando-lounge.pl/konkurs-my-symbol-of-joy/

Źródło: Zalando

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

4 nagrody dla Bluerank w konkursie Performance Marketing Diamonds
Tytuł Agencji Roku, Grand Prix za kampanię SEO dla DOZ, główne nagrody za kampanie paid social media dla Promedica24 i SEO Emergency Quest dla DOZ. Tegoroczny konkurs Performance Marketing Diamonds, którego rozstrzygnięcie odbyło się 17 października w Warszawie należał do Bluerank.
Laureaci Grand Video Awards 2019
Podczas gali Grand Video Awards 2019 Grupa Filmowa Darwin otrzymała nagrodę dla Kanału Roku, odebrała też statuetkę w kategorii Rozrywka i komedia. Nagrodę Widzów otrzymał Krzysztof Gonciarz. Jury wyłoniło zwycięzców w 10 kategoriach, nagrody przyznali też partnerzy GVA 2019. Patronami medialnymi konkursu po raz kolejny była Wyborcza.pl oraz CoJestGrane24.
Znamy finalistów tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum
26. Międzynarodowy Festiwal Golden Drum ogłosił finalistów tegorocznej edycji konkursu.  Do organizatorów spłynęło 1150 prac, z czego 883 uczestniczyło w głównym konkursie a 267 było zgłoszonych do konkursu Young Drummers. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas piątkowej ceremonii wręczenia nagród, która będzie miała miejsce w piątek wieczorem  w hotelu Slovenija w...
Druga edycja Antalis Interior Design Award
Antalis, europejski dystrybutor papierów, rozwiązań opakowaniowych i komunikacji wizualnej, ogłasza drugą edycję Antalis Interior Design Award 2019, konkursu dedykowanego architektom i projektantom z całego świata. Ideą konkursu jest wyłonienie talentów, które w kreatywny sposób potrafią przekształcić przestrzeń w miejsce do życia.  
Gemini Park Tychy z nagrodą za kampanię otwarcia
Gemini Park Tychy  zostało docenione w prestiżowym konkursie PRCH Retail Awards 2019, który organizuje Polska Rada Centrów Handlowych. Wczoraj w nocy galeria zgarnęła dla siebie nagrodę w kategorii "Kampania otwarcia/przebudowy/modernizacji obiektu handlowego roku".
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764