logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

My symbol of joy: konkurs wzorniczy Zalando Lounge

   31.07.2019, przeczytano 1187 razy
ilustracja

Zadaniem uczestników konkursu wzorniczego Zalando Lounge (kierowanego do studentów, osób kreatywnych i wszystkich zainteresowanych) jest zaprojektowanie wzoru materiałowej torby, która będzie wywoływać chwilę szczęścia w codziennym życiu i wzmacniać ogólną świadomość bycia szczęśliwym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/my-symbol-of-joy%3A-konkurs-wzorniczy-zalando-lounge,383428,artykul.html

ZADANIE I TEMAT

Temat równowagi pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym trafia w czuły punkt naszych czasów. Zwraca uwagę na to, że współczesne społeczeństwo świadomie prowadzi życie pełne stresu. Zaczyna się już podczas sesji, kiedy sprawdzana jest wiedza z całego semestru w krótkich odstępach czasu. Później standardem stają się obowiązkowe nadgodziny w pracy. W rezultacie większość ludzi nie potrafi wskazać swojej ostatniej chwili relaksu, nie pamięta już jak spędziła wolny dzień i zapomniała, jaką radość niosą ulubione aktywności i pasje.

Konkurs wzorniczy Zalando Lounge podejmuje ten bardzo ważny i wrażliwy społecznie temat. Weź udział w naszym konkursie i wyraź swój punkt widzenia poprzez sztukę.

W konkursie należy zaprojektować wzór torby materiałowej, która podaruje moment szczęścia w codzienności i w ten sposób na krótką chwilę odsunie stres, pośpiech i presję na dalszy plan. Wzór może składać się z elementów typograficznych, może być komiksem lub ilustracją.

Pomysł należy opisać na połowie strony A4, uwzględniając przy tym następujące kwestie:

  • pomysł powinien wynikać z krytycznego zmierzenia się z tematyką zarządzania stresem, zwolnienia tempa, szczęścia i uważności w codziennym życiu.
  • projekt powinien dać się dobrze odwzorować na klasycznej materiałowej torbie.

Temat wiodący: co jest moim osobistym symbolem szczęścia lub motywem przypominającym mi o zachowaniu równowagi i spokoju w stresujących chwilach?

OCENA I NAGRODY

Wszystkie pomysły będą oceniane przez profesjonalne jury według następujących kryteriów:

  • wykonanie zadania zgodnie z tematem,
  • kreatywność i pomysł,
  • praktyczna wykonalność projektu na materiałowej torbie.

Trzy najlepsze propozycje zostaną nagrodzone nagrodami pieniężnymi i bonami:

  • 1. miejsce: 4.000 zł + bon Zalando Lounge o wartości 1.200 zł
  • 2. miejsce: 2.000 zł + bon Zalando Lounge o wartości 800 zł
  • 3. miejsce: 1.000 zł + bon Zalando Lounge o wartości 400 zł

Wstępnym terminem zamknięcia listy uczestników jest 31.10.2019.

JURY

Izabela Jurczyk to dyrektor kreatywna Studio Design i aktualna doktorantka Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, na których prowadzi zajęcia związane z budową portfolio i budowaniem wizerunku własnej marki. Przez ostatnie 20 lat stale poszerza zakres swojej działalności, współpracuje jako projektant i realizator z wieloma galeriami w Polsce i za granicą. Jako projektant ma na swoim koncie kilkadziesiąt publikacji o sztuce, kompleksowych opracowań identyfikacji przestrzeni publicznej oraz wydarzeń kulturalnych. Izabela Jurczyk jest także laureatką wielu międzynarodowych nagród.

Monika Witkowska to obecna Wiceprezes Fundacji Polski Instytut Mindfulness oraz certyfikowany trener mindfulness (programu MBSR) i licencjonowany provider TRE (Tension*Release*Exercises). Monika Witkowska prowadzi szkolenia i seminaria oparte na uważności oraz technikach redukcji stresu, komunikacji i zarządzania sobą w życiu zawodowym i prywatnym. Kolejną dziedziną jej działalności są szkolenia z zakresu zarządzania energią własną dla osób prywatnych i biznesu na terenie całej Polski. Monika Witkowska jest również autorką wielu artykułów dla czasopism takich jak Charaktery, Elle, Wysokie Obcasy i inne.

Wiesława Brandys reprezentuje organizatora konkursu. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu związana ze światem mody od 2016 r. Zawodowo odpowiedzialna za marketing Zalando Lounge, prywatnie zakochana w podróżach.

Więcej informacji, regulamin: https://www.zalando-lounge.pl/konkurs-my-symbol-of-joy/

Źródło: Zalando

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764