logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Myfreedomday 2020: młodzież walczy ze współczesnym niewolnictwem

  PR 21.02.2020, przeczytano 1005 razy

Tegoroczna kampania CNN – #MyFreedomDay, skupiająca młodych ludzi z całego świata w celu zwiększania świadomości na temat współczesnego niewolnictwa, odbędzie się 11 marca w środę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/myfreedomday-2020%3A-mlodziez-walczy-ze-wspolczesnym-niewolnictwem,385791,artykul.html

W tym roku będzie miała miejsce już czwarta edycja wydarzenia, a chęć udziału zadeklarowały tysiące młodych osób z różnych szkół i społeczności lokalnych, z ponad stu krajów na sześciu kontynentach. Akcja ma zwrócić uwagę na problem 40 milionów ludzi, którzy obecnie są w niewoli.

CNN w ramach akcji zadaje pytanie: „Czym dla Ciebie jest wolność?” i tym samym zachęca uczniów do podzielenia się swoimi odpowiedziami w mediach społecznościowych poprzez komentarze, zdjęcia lub materiały wideo oznaczone hashtagiem #MyFreedomDay.

11 marca materiały te zostaną opublikowane na www.cnn.com/myfreedom oraz na profilach społecznościowych CNN, takich jak Facebook, Twitter i Instagram. Ponadto międzynarodowi korespondenci CNN będą prowadzić relacje na żywo z całego świata ze szkół w Azji, Afryce, Europie i Ameryce Północnej.

CNN International przygotuje specjalne programy prezentujące aktywność i wydarzenia organizowane przez uczniów, a także przesłania i deklaracje celebrytów zaangażowanych w projekt. Program specjalny będzie miał swoją premierę 11 marca o godz. 6:30 CET. Powtórki zostaną wyemitowane 12 marca o godz. 9:30 CET oraz przez cały weekend.  

#MyFreedomDay jest częścią projektu CNN Freedom Project, który ma na celu zwrócenie uwagi społeczności międzynarodowej na problem handlu ludźmi i powstrzymanie tego procederu o szacowanej wartości 150 miliardów dolarów rocznie.

Źródło: CNN Freedom Project

www.cnn.com/freedom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764