logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Myplace – najlepszą agencją eventową w Polsce

  PR 20.11.2014, przeczytano 6023 razy

Agencja MyPlace została najwyżej oceniona w pierwszym niezależnym badaniu Satysfakcji Klientów Agencji Eventowych przeprowadzonym dla Media&Marketing Polska oraz SKM SAR przez Millward Brown.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/myplace--najlepsza-agencja-eventowa-w-polsce,23276,artykul.html

W badaniu przeprowadzonym przez Millward Brown ujęte zostały wszystkie agencje, należące do Klubu Agencji Eventowych. Poza porównaniem jakości i obszaru usług agencji, badanie analizowało ponadto sytuację całości rynku firm eventowych na tle innych obszarów komunikacji marketingowej. Jak zauważa Krzysztof Kruszewski, z instytutu badawczego Millward Brown, na uwagę zasługują przede wszystkim wyższe średnie oceny zadowolenia z obsługi klienta w firmach eventowych niż w agencjach reklamowych, interaktywnych, domach mediowych i biurach reklamy.

Klienci agencji MyPlace, byli i obecni, docenili przede wszystkim: świetną produkcję, kreację i wysoki poziom obsługi klienta. Maksymalne notowania w tych kategoriach oraz najwyżej oceniona pełna klarowność w rozliczeniach i dobre ceny oferowane przez agencję sprawiły, że MyPlace cieszy się dużym zaufaniem klientów i zajęła pierwsze miejsce w rankingu agencji eventowych w Polsce.

Kiedy powstawała agencja MyPlace zastanawialiśmy się, czym powinniśmy się wyróżnić spośród innych na naszym rynku. Postawiliśmy na klientów, a dokładnie na budowę ich zaufania do naszej firmy. Nie był to cel łatwy do osiągnięcia, ale poprzez zbudowanie niezawodnego zespołu i zapewnienie naszym klientom przejrzystych warunków współpracy, a także spełniających ich oczekiwania kreacji – udało się, czego najlepszym dowodem jest tegoroczny raport. Dziś MyPlace jest punktem wyjścia do wielu fantastycznych projektów dla naszych klientów, ale i dla nas samych. W zeszłym roku stworzyliśmy Fundację MyWay, której zadaniem ma być pomoc młodym utalentowanym muzykom klasycznym. – komentuje Adam Górko, prezes zarządu agencji MyPlace.

Pełny tekst raportu (wraz z indywidualną oceną poszczególnych agencji),  można bezpłatnie pobrać z październikowym wydaniem Media i Marketing Polska na systemy iOS oraz Android.

Źródło: MyPlace

www.myplace.com.pl

Dodatkowe informacje:

O MyPlace:
Zdobywca tytułu najlepszej agencji w Polsce wg. badania Satysfakcji Klientów Agencji Eventowych przeprowadzonego dla Media&Marketing Polska oraz SKM SAR przez Instytut Millward Brown. MyPlace z sukcesami realizuje największe wydarzenia eventmarketingowe, konferencje, ambienty, eventy sportowe i muzyczne. Agencja odpowiadała za kreacje
i wykonanie projektów dla takich klientów jak: Grupa PZU, Lotto, PZPN, PKP Cargo, PLL LOT, BZ WBK, L’Oreal, RWE. Jest członkiem Klubu Agencji Eventowych przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR, zrzeszającego najlepsze firmy eventowe w kraju. Pod koniec 2013 r. agencja powołała do życia Fundację MyWay, której zadaniem jest pomoc młodym talentom muzyki klasycznej.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764