logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Myroom by Dilmah – pokój herbaciany w hotelu Mercure Warszawa Airport

  PR 05.02.2019, przeczytano 1390 razy
ilustracjastrzałka

Nie trzeba wybierać się w egzotyczną podróż, by choć trochę poczuć atmosferę Cejlonu. Hotel Mercure Warszawa Airport wraz z marką Dilmah zrealizowali wspólny projekt z cyklu MyRoom – pokój inspirowany herbacianym światem i zielenią cejlońskich plantacji. By wypocząć w tej wyjątkowej przestrzeni i skosztować najlepszych herbat od Dilmah, wystarczy zarezerwować pokój numer 326.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/myroom-by-dilmah-%E2%80%93-pokoj-herbaciany-w-hotelu-mercure-warszawa-airport,381109,artykul.html

Kolory Celjonu

Jak wyglądał proces projektowania wnętrza inspirowanego cejlońską tradycją? Za projektem stoi biuro projektowe Henke&Kurowska. Proces poszukiwania inspiracji jest zazwyczaj dość złożony.

– Na początku dobrze otworzyć się na dużą dozę kreatywności. Rozglądałyśmy się za ciekawymi motywami w lokalnej kulturze, przyrodzie, ale i wśród słynnych amatorów herbaty, jak choćby Szalony Kapelusznik z „Alicji w krainie czarów” Lewisa Carrolla – zdradza Karolina Henke, architekt wnętrz. - Finalnie postanowiłyśmy zaczerpnąć bezpośrednio z lokalnego kolorytu Sri Lanki. Zainspirowała nas zieleń herbacianych plantacji, ciemne drewno z bungalowów i słoneczne barwy tamtejszych przypraw. Przygotowałyśmy siedem propozycji aranżacji pokoju, ale ostatecznie najbardziej odpowiednim wydał się nam styl klasycznej elegancji w cejlońskiej odsłonie. Dzięki temu każdy będzie mógł poczuć klimat tej pięknej wyspy. Jest ciepło, przytulnie i egzotycznie.

ilustracjastrzałka

Na ścianach dominuje odcień głębokiej zieleni, popularne motywy roślinne są również obecne na zawieszonych zdjęcia z cejlońskich plantacji oraz dodatkach takich, jak poduszki. Przy tworzeniu hotelowego pokoju, ważniejsza jest ponadczasowość od schlebiania aktualnej modzie.

ilustracjastrzałka

- W przypadku MyRoom by Dilmah chciałyśmy stworzyć coś o unikalnej, ponadczasowej estetyce. Styl klasyczny przywodzi na myśl solidność, elegancję, ale i pewną stateczność. Zależy to nie tylko od wykorzystywanej kolorystyki, ale i jakości dobieranych mebli. Dlatego w pokoju znajduje się duże łóżko oraz stolik z ciemnego, litego drewna. Materiał ten dopiero wraca do łask po latach dominacji sklejki czy płyt MDF. Jestem przekonana, że docenią to zarazem osoby, które spędzą dłuższy czas w Warszawie, jak i podróżnicy, dla których nasz pokój będzie tylko przystankiem na dalekiej trasie – dodaje Karolina Henke.

ilustracjastrzałka

Przerwa na herbatę

Ważnym elementem wyposażenia pokoju jest specjalnie przygotowane miejsce, gdzie każdy gość będzie mógł cieszyć się smakiem najlepszej cejlońskiej herbaty. W rogu pokoju ustawiono wygodny fotel oraz elegancki stolik z litego drewna, na który można odłożyć ulubioną książkę i filiżankę herbaty.

ilustracjastrzałka

W pokoju, obok herbat z serii klasycznej, znajduje się 8 rodzajów herbat z ekskluzywnej linii t-series - czarna Supreme Ceylon Single Origin, czarne aromatyzowane: Oryginal Earl Grey, Rose & French Vanilla, Mango & Strawberry oraz Peach, zielone: Ceylon Young Hyson Green Tea, Green Tea with Jasmine Flowers, a także napar Rosehip & Hibiscus. Każda kompozycja jest opisana w specjalnie przygotowanym herbacianym menu dostępnym w pokoju. Osoby rozsmakowane w produktach Dilmah będą mogły zakupić puszki z ulubioną herbatą.

ilustracjastrzałka

Inspirujący projekt MyRoom

Projekt MyRoom organizowany przez sieć Accor Hotels pozwala gościom na poznanie różnorodnych życiowych pasji i doświadczenie wyjątkowej atmosfery, by zmienić sposób, w jaki goście myślą o pobycie w hotelu. W ramach projektu powstały pokoje inspirowane sportem, przyrodą, stylem życia, czy ulubionym napojem – jak w przypadku herbacianego pokoju stworzonego we współpracy z marką Dilmah.

ilustracjastrzałka

Źródło: Dilmah

Dodatkowe informacje:

MyRoom Tea Room by Dilmah, Hotel Mercure Warszawa Airport, al. Krakowska 266, 02-210 Warszawa, pokój numer 326

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764