logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Myroom by Dilmah – pokój herbaciany w hotelu Mercure Warszawa Airport

  PR 05.02.2019, przeczytano 308 razy
ilustracjastrzałka

Nie trzeba wybierać się w egzotyczną podróż, by choć trochę poczuć atmosferę Cejlonu. Hotel Mercure Warszawa Airport wraz z marką Dilmah zrealizowali wspólny projekt z cyklu MyRoom – pokój inspirowany herbacianym światem i zielenią cejlońskich plantacji. By wypocząć w tej wyjątkowej przestrzeni i skosztować najlepszych herbat od Dilmah, wystarczy zarezerwować pokój numer 326.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/myroom-by-dilmah-%E2%80%93-pokoj-herbaciany-w-hotelu-mercure-warszawa-airport,381109,artykul.html

Kolory Celjonu

Jak wyglądał proces projektowania wnętrza inspirowanego cejlońską tradycją? Za projektem stoi biuro projektowe Henke&Kurowska. Proces poszukiwania inspiracji jest zazwyczaj dość złożony.

– Na początku dobrze otworzyć się na dużą dozę kreatywności. Rozglądałyśmy się za ciekawymi motywami w lokalnej kulturze, przyrodzie, ale i wśród słynnych amatorów herbaty, jak choćby Szalony Kapelusznik z „Alicji w krainie czarów” Lewisa Carrolla – zdradza Karolina Henke, architekt wnętrz. - Finalnie postanowiłyśmy zaczerpnąć bezpośrednio z lokalnego kolorytu Sri Lanki. Zainspirowała nas zieleń herbacianych plantacji, ciemne drewno z bungalowów i słoneczne barwy tamtejszych przypraw. Przygotowałyśmy siedem propozycji aranżacji pokoju, ale ostatecznie najbardziej odpowiednim wydał się nam styl klasycznej elegancji w cejlońskiej odsłonie. Dzięki temu każdy będzie mógł poczuć klimat tej pięknej wyspy. Jest ciepło, przytulnie i egzotycznie.

ilustracjastrzałka

Na ścianach dominuje odcień głębokiej zieleni, popularne motywy roślinne są również obecne na zawieszonych zdjęcia z cejlońskich plantacji oraz dodatkach takich, jak poduszki. Przy tworzeniu hotelowego pokoju, ważniejsza jest ponadczasowość od schlebiania aktualnej modzie.

ilustracjastrzałka

- W przypadku MyRoom by Dilmah chciałyśmy stworzyć coś o unikalnej, ponadczasowej estetyce. Styl klasyczny przywodzi na myśl solidność, elegancję, ale i pewną stateczność. Zależy to nie tylko od wykorzystywanej kolorystyki, ale i jakości dobieranych mebli. Dlatego w pokoju znajduje się duże łóżko oraz stolik z ciemnego, litego drewna. Materiał ten dopiero wraca do łask po latach dominacji sklejki czy płyt MDF. Jestem przekonana, że docenią to zarazem osoby, które spędzą dłuższy czas w Warszawie, jak i podróżnicy, dla których nasz pokój będzie tylko przystankiem na dalekiej trasie – dodaje Karolina Henke.

ilustracjastrzałka

Przerwa na herbatę

Ważnym elementem wyposażenia pokoju jest specjalnie przygotowane miejsce, gdzie każdy gość będzie mógł cieszyć się smakiem najlepszej cejlońskiej herbaty. W rogu pokoju ustawiono wygodny fotel oraz elegancki stolik z litego drewna, na który można odłożyć ulubioną książkę i filiżankę herbaty.

ilustracjastrzałka

W pokoju, obok herbat z serii klasycznej, znajduje się 8 rodzajów herbat z ekskluzywnej linii t-series - czarna Supreme Ceylon Single Origin, czarne aromatyzowane: Oryginal Earl Grey, Rose & French Vanilla, Mango & Strawberry oraz Peach, zielone: Ceylon Young Hyson Green Tea, Green Tea with Jasmine Flowers, a także napar Rosehip & Hibiscus. Każda kompozycja jest opisana w specjalnie przygotowanym herbacianym menu dostępnym w pokoju. Osoby rozsmakowane w produktach Dilmah będą mogły zakupić puszki z ulubioną herbatą.

ilustracjastrzałka

Inspirujący projekt MyRoom

Projekt MyRoom organizowany przez sieć Accor Hotels pozwala gościom na poznanie różnorodnych życiowych pasji i doświadczenie wyjątkowej atmosfery, by zmienić sposób, w jaki goście myślą o pobycie w hotelu. W ramach projektu powstały pokoje inspirowane sportem, przyrodą, stylem życia, czy ulubionym napojem – jak w przypadku herbacianego pokoju stworzonego we współpracy z marką Dilmah.

ilustracjastrzałka

Źródło: Dilmah

Dodatkowe informacje:

MyRoom Tea Room by Dilmah, Hotel Mercure Warszawa Airport, al. Krakowska 266, 02-210 Warszawa, pokój numer 326

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

#SportPrzeciwHomofobii: Kampania społeczna KPH
Gwiazda piłki nożnej, mistrzyni świata w żeglarstwie, mistrz świata w brazylijskim Jiu-jitsu, mistrz Polski w Muay Thai, pływaczka paraolimpijska, wicemistrz Europy w Jiu-jitsu i trener MMA... Cała siódemka, jako pierwsi sportowcy i sportsmenki w Polsce wzięli udział w kampanii #SportPrzeciwHomofobii wyrażając swój sprzeciw wobec homofobii w środowisku sportowym.
Nie daj się wymienić na robota: Kampania szkoły programowania Codecool
Już za dziesięć lat 90 proc. obecnych kompetencji zawodowych ulegnie dezaktualizacji – wynika zbadania  „Future of Skills. Employment in 2030”.  Rynek pracy, a także otaczająca nas rzeczywistość z pewnością będą wyglądać zupełnie inaczej, a to za sprawą dynamicznie postępującej robotyzacji. Czy maszyny zabiorą nam pracę? Odpowiedzi na to pytanie stara się udzielić...
Premiera nowego logo Infoshare
Zakończył się pierwszy etap prac nad nową linią wizualną Infoshare, konferencji o nowych technologiach organizowanej w Gdańsku. Marka pokazała nowe logo. Zmiany są ściśle związane z obraniem nowego kierunku komunikacji marki. Infoshare w pełnej nowej odsłonie zobaczymy 8 maja podczas otwarcia 13. edycji wydarzenia w gdańskim Amber Expo.
Z połową lutego właściciel marki MOWI – Mowi Poland S.A. (wcześniej Marine Harvest), największy na świecie producent i przetwórca łososia atlantyckiego, rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. Agencja jest odpowiedzialna za strategię i implementację działań PR skierowanych do konsumentów i sektora HORECA.
Komunikacja Plus strategicznym partnerem ABSL
Komunikacja Plus została Partnerem Strategicznym ABSL, organizacji zrzeszającej kluczowe podmioty z branży nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Ścisła współpraca obejmować będzie obszar komunikacji wizerunkowej i employer brandingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764