logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Myroom by Dilmah – pokój herbaciany w hotelu Mercure Warszawa Airport

  PR 05.02.2019, przeczytano 407 razy
ilustracjastrzałka

Nie trzeba wybierać się w egzotyczną podróż, by choć trochę poczuć atmosferę Cejlonu. Hotel Mercure Warszawa Airport wraz z marką Dilmah zrealizowali wspólny projekt z cyklu MyRoom – pokój inspirowany herbacianym światem i zielenią cejlońskich plantacji. By wypocząć w tej wyjątkowej przestrzeni i skosztować najlepszych herbat od Dilmah, wystarczy zarezerwować pokój numer 326.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/myroom-by-dilmah-%E2%80%93-pokoj-herbaciany-w-hotelu-mercure-warszawa-airport,381109,artykul.html

Kolory Celjonu

Jak wyglądał proces projektowania wnętrza inspirowanego cejlońską tradycją? Za projektem stoi biuro projektowe Henke&Kurowska. Proces poszukiwania inspiracji jest zazwyczaj dość złożony.

– Na początku dobrze otworzyć się na dużą dozę kreatywności. Rozglądałyśmy się za ciekawymi motywami w lokalnej kulturze, przyrodzie, ale i wśród słynnych amatorów herbaty, jak choćby Szalony Kapelusznik z „Alicji w krainie czarów” Lewisa Carrolla – zdradza Karolina Henke, architekt wnętrz. - Finalnie postanowiłyśmy zaczerpnąć bezpośrednio z lokalnego kolorytu Sri Lanki. Zainspirowała nas zieleń herbacianych plantacji, ciemne drewno z bungalowów i słoneczne barwy tamtejszych przypraw. Przygotowałyśmy siedem propozycji aranżacji pokoju, ale ostatecznie najbardziej odpowiednim wydał się nam styl klasycznej elegancji w cejlońskiej odsłonie. Dzięki temu każdy będzie mógł poczuć klimat tej pięknej wyspy. Jest ciepło, przytulnie i egzotycznie.

ilustracjastrzałka

Na ścianach dominuje odcień głębokiej zieleni, popularne motywy roślinne są również obecne na zawieszonych zdjęcia z cejlońskich plantacji oraz dodatkach takich, jak poduszki. Przy tworzeniu hotelowego pokoju, ważniejsza jest ponadczasowość od schlebiania aktualnej modzie.

ilustracjastrzałka

- W przypadku MyRoom by Dilmah chciałyśmy stworzyć coś o unikalnej, ponadczasowej estetyce. Styl klasyczny przywodzi na myśl solidność, elegancję, ale i pewną stateczność. Zależy to nie tylko od wykorzystywanej kolorystyki, ale i jakości dobieranych mebli. Dlatego w pokoju znajduje się duże łóżko oraz stolik z ciemnego, litego drewna. Materiał ten dopiero wraca do łask po latach dominacji sklejki czy płyt MDF. Jestem przekonana, że docenią to zarazem osoby, które spędzą dłuższy czas w Warszawie, jak i podróżnicy, dla których nasz pokój będzie tylko przystankiem na dalekiej trasie – dodaje Karolina Henke.

ilustracjastrzałka

Przerwa na herbatę

Ważnym elementem wyposażenia pokoju jest specjalnie przygotowane miejsce, gdzie każdy gość będzie mógł cieszyć się smakiem najlepszej cejlońskiej herbaty. W rogu pokoju ustawiono wygodny fotel oraz elegancki stolik z litego drewna, na który można odłożyć ulubioną książkę i filiżankę herbaty.

ilustracjastrzałka

W pokoju, obok herbat z serii klasycznej, znajduje się 8 rodzajów herbat z ekskluzywnej linii t-series - czarna Supreme Ceylon Single Origin, czarne aromatyzowane: Oryginal Earl Grey, Rose & French Vanilla, Mango & Strawberry oraz Peach, zielone: Ceylon Young Hyson Green Tea, Green Tea with Jasmine Flowers, a także napar Rosehip & Hibiscus. Każda kompozycja jest opisana w specjalnie przygotowanym herbacianym menu dostępnym w pokoju. Osoby rozsmakowane w produktach Dilmah będą mogły zakupić puszki z ulubioną herbatą.

ilustracjastrzałka

Inspirujący projekt MyRoom

Projekt MyRoom organizowany przez sieć Accor Hotels pozwala gościom na poznanie różnorodnych życiowych pasji i doświadczenie wyjątkowej atmosfery, by zmienić sposób, w jaki goście myślą o pobycie w hotelu. W ramach projektu powstały pokoje inspirowane sportem, przyrodą, stylem życia, czy ulubionym napojem – jak w przypadku herbacianego pokoju stworzonego we współpracy z marką Dilmah.

ilustracjastrzałka

Źródło: Dilmah

Dodatkowe informacje:

MyRoom Tea Room by Dilmah, Hotel Mercure Warszawa Airport, al. Krakowska 266, 02-210 Warszawa, pokój numer 326

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Apptension buduje własny Dział Kreatywny
Apptension – software house, współpracujący z inwestorami, startupami i agencjami –  od początku września uruchomił w swoich strukturach Dział Kreatywny. Na jego czele stanął Michał Gutkowski, związany z firmą od 2014 roku. Do głównych zadań zespołu należy eksplorowanie nowych technologii, takich jak AR czy VR w kontekście wyzwań, przed...
Oki na targach Festiwaldruku.pl 2019
Najmniejsza na rynku kolorowa drukarka A3 z serii C800, najnowsza pięciotonerowa cyfrowa drukarka etykiet LED OKI Pro1050 (CMYK + biały), pokaz druku na kopertach z wykorzystaniem innowacyjnej technologii białego tonera z OKI Pro9542, druk termotransferowy  z OKI Pro8432WT i ekosolwentowy ploter M-64s z serii ColorPainter – to tylko niektóre propozycje z bogatej oferty OKI, którą...
Nowa kampania reklamowa „Bez nonsensów” w T‑mobile skierowana do firm
T‑Mobile rozpoczyna kampanię reklamową promującą ofertę MagentaBIZNES oraz smartfon Samsung Galaxy S10e w supercenie.
Zintegrowana kampania Captain Jack Pirate Orange
Niespełna rok od rynkowego debiutu Captain Jack stał się drugim najlepiej sprzedającym się piwem w kategorii piw o smaku alkoholi mocnych. Teraz, do standardowego wariantu dołącza nowy, o smaku rumu i pomarańczy.
Mural inspirowany fotografiami Krzysztofa Millera na siedzibie „Gazety Wyborczej”
W poniedziałek, 9 września br. odbyło się oficjalne odsłonięcie muralu nawiązującego do twórczości fotoreportera „Gazety Wyborczej” Krzysztofa Millera. Malowidło ścienne autorstwa Bruna Althamera, powstałe na jednej z bocznych ścian budynku Agory w Warszawie, przedstawia wybrane postacie ze zdjęć Millera dokumentujących wydarzenia historyczne i konflikty...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764