logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Myscreen - nowa marka w agencji 4 Publicity

  PR 01.04.2019, przeczytano 457 razy

MyScreen to polska marka, która od 14 lat oferuje na rynku starannie opracowany wachlarz produktów chroniących ekrany i całe powierzchnie urządzeń mobilnych, a także dostarcza innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów montażowych materiałów ochronnych, pracując jednocześnie nad stworzeniem nowych modeli współpracy, które pozwalają partnerom jeszcze szerzej otworzyć się na potrzeby konsumentów. Obecnie nawiązała współpracę w zakresie obsługi public relations z agencją 4 Publicity. Do zadań agencji należą działania media relations, wysyłka produktów do testów redakcyjnych oraz organizacja konkursów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/myscreen---nowa-marka-w-agencji-4-publicity,381901,artykul.html

- Od lat koncentrujemy się na dostarczaniu produktów i rozwiązań, które sprostają wymaganiom konsumentów.  Szkło znamy od ziarenka piasku, podczas testów rozbiliśmy niejeden wyświetlacz po to, by móc dać klientom to, czego oczekują. Zdajemy sobie również sprawę, że nasi konsumenci chcą wiedzieć więcej, poszukują rzetelnych informacji o produktach i technologiach, dociekają, dzielą się swoimi uwagami. Mamy nadzieję, że dzięki współpracy z agencją 4 Publicity uda nam się dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców i podzielić się naszą wiedzą  i doświadczeniem, opowiedzieć, dlaczego robimy to, co robimy. Chcemy, by nasi klienci poznali nas lepiej i mogli nawiązać z nami bliższy kontakt – skomentowała Aleksandra Mathiesen, Chief Marketing Officer.

- Nasza agencja od ponad 12 lat specjalizuje się w obsłudze klientów związanych z nowymi technologiami. Jest na niezmiernie miło, że możemy zająć się wizerunkiem znanej już w branży IT i Telco, polskiej marki produkującej akcesoria chroniące ekrany urządzeń mobilnych – powiedziała Magdalena Cieślak, CEO w agencji 4 Publicity.

Obsługą klienta zajmie się Magdalena Cieślak oraz Michał Tarnacki.

Agencja została wybrana na podstawie rekomendacji.

Źródło: 4 Publicity

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764