logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Myśl jak projektant. Patryk Hardziej o projektowaniu graficznym

  PR 08.10.2020, przeczytano 706 razy
ilustracja

Już 22 października będziemy mieli okazję wysłuchać rozmowy z Patrykiem Hardziejem, który odpowie na pytanie – co oznacza myśleć jak projektant. Czy pojęć takich, jak grafik i projektant graficzny można używać zamiennie? Jak przebiega proces realizacji konkretnego konceptu? To tylko niektóre zagadnienia, które będziemy mieli okazję poruszyć.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mysl-jak-projektant.-patryk-hardziej-o-projektowaniu-graficznym,388697,artykul.html

Projektowanie graficzne to szeroka dziedzina, która stanowi formę komunikacji wizualnej. To sposób rozwiązywania problemów, wymagający szerokich kompetencji. Jak je zdobyć? Czy myślenia jak projektant można się nauczyć podczas studiów? O to wszystko oraz wiele więcej nie omieszkamy nie zapytać Patryka Hardzieja. Będzie to także doskonała okazja, aby wysłuchać cennych, praktycznych porad dotyczących codziennej pracy oraz warsztatu projektanta.

Pandemia wdarła się w każdy aspekt naszego życia – także zawodowego – odciskając swoje piętno również na branży kreatywnej. Jak odczuwają to projektanci graficzni? Czy rynek uległ zmianie? Czy zmienił się sposób działania?

Będzie to pierwsze spotkanie, które otworzy nasz nowy cykl wydarzeń pod hasłem Grafika, a zarazem inauguracja sezonu jesienno-zimowego. Na nadchodzące miesiące przygotowaliśmy szereg inspirujących spotkań – zarówno w ramach znanych już cykli, jak i zupełnie nowe wydarzenia. Wszystkie z powodu pandemii odbędą się online, a udział będzie całkowicie bezpłatny.

Patryk Hardziej – projektant graficzny, ilustrator, researcher. Wykładowca na Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku, założyciel kursów Sztuka Projektowania i Fundacji Karola Śliwki. W swojej pracy skupia się na projektach z zakresu brandingu, logotypach, komunikacji wizualnej oraz projektach artystycznych.

Autor książki „CPN – Znak, identyfikacja, historia”. Pomysłodawca i kurator Drugiej Ogólnopolskiej Wystawy Znaków Graficznych nagrodzonej Projektem Roku STGU (2016) oraz prezentowanej w sześciu krajach. Autor projektów „Oldschoollogo”, „Polskie Znaki Graficzne” oraz identyfikacji wizualnej PPNT Gdynia | Centrum Designu.

Współpracował między innymi z: Amnesty International, British Airways, BMW, Costa Coffee, Pepsi, Mini, E.Wedel, New Scientist Magazine, Bertagnolli, Mondadori Libri, Narodową Galerią Sztuki Zachęta, Centrum Designu, Muzeum Emigracji w Gdyni, a także Ministerstwem Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego Nowej Zelandii.

  • kiedy? 22 października 2020 | godz. 17:00 – 18:00
  • rejestracja TUTAJ
  • organizator: PPNT Gdynia | Centrum Designu

Źródło: Centrum Designu | PPNT Gdynia

www.ppnt.gdynia.pl

Dodatkowe informacje:

patroni medialni: Grafmag, Print Control, STGU, Linia, Formy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764