logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

N.42 concept agency dla Polskiego Programu Weterynaryjnego

  PR 01.07.2019, przeczytano 271 razy

Za działania marketingowe i PR-owe przedsiębiorstwa odpowiada od teraz N.42 concept agency (dawniej Acha Public Relations).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/n.42-concept-agency-dla-polskiego-programu-weterynaryjnego,383073,artykul.html

VetiCover to pierwsze na polskim rynku pakiety profilaktyczne dla zwierząt domowych obejmujące weterynaryjne konsultacje lekarskie, podstawowe szczepienia, ochronę antykleszczową oraz przeciwpasożytniczą, badania diagnostyczne i zabiegi pielęgnacyjne. Marka należy do spółki Polski Program Weterynaryjny tworzącej unikalne rozwiązania organizacyjne na rzecz rozwoju sektora weterynarii w Polsce i wzrostu standardów opieki nad zwierzętami domowymi.

Misją Polskiego Programu Weterynaryjnego w ramach działań VetiCover jest popularyzowanie profilaktyki jako podstawowego narzędzia utrzymania zwierząt domowych w dobrym stanie zdrowia oraz poprawa jakości i długości życia zwierząt. Dzięki pakietom VetiCover właściciele zwierząt nie musza obawiać się kosztów usług weterynaryjnych. Opłacając stały miesięczny abonament wszystkie niezbędne procedury mają już w cenie.

N.42 concept agency (dawniej Acha Public Relations) posiada 13-letnie doświadczenie w zakresie kompleksowych usług medialnych, tworzenia strategii komunikacyjnych, budowania wizerunku w mediach społecznościowych i działań public relations. Firma odpowiada ponadto za realizację eventów, konferencji oraz wydarzeń korporacyjnych.

Podjęcie współpracy z Polskim Programem Weterynaryjnym to dla N.42 okazja do przedstawienia polskim konsumentom nowych rozwiązań z zakresu weterynarii i pakietów profilaktycznych dla zwierząt. N.42 będzie wspierać Polski Program Weterynaryjny na polach kreacji strategii marketingowej programu VetiCover, relacji z mediami, działań reklamowych i obecności w kanałach social media.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

Źródło: N.42 concept agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764