logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

N42 Concept Agency ze statuetką Sabre Awards EMEA 2022

  PR 13.06.2022, przeczytano 896 razy

27 maja w Londynie odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród SABRE AWARDS EMEA 2022. Zwycięzcą w kategorii Real Estate & Constructions jest kampania komunikacyjna i dialog społeczny, zrealizowane przez N42 Concept Agency dla inwestycji Lizbońska Grupo Lar.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/n42-concept-agency-ze-statuetka-sabre-awards-emea-2022,396250,artykul.html

- To wielkie wyróżnienie i duma znaleźć się w ścisłym gronie laureatów SABRE AWARDS EMEA 2022. Nagroda pokazuje, że w dzisiejszych, niepewnych czasach największe znaczenie ma prostota komunikacji, wzajemny dialog i szacunek dla potrzeb społeczności. Cieszę się, że wspólnie z Grupo Lar Polska zrealizowaliśmy projekt ważny branżowo i społecznie, który został doceniony w międzynarodowym gronie – mówi Joanna Wilczek, CEO N42 Concept Agency.

Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszonych zostało ponad 2000 kampanii z całej Europy.

W ścisłym finale znalazło się 400 najlepszych zdaniem Jury projektów.

  • Pełna lista laureatów SABRE AWARDS EMEA 2022 dostępna jest TUTAJ.

Źródło: N42 Concept Agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764