logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Na Akademii Reklamy Epson zaprezentuje systemy druku dla profesjonalistów

  PR 12.10.2018, przeczytano 441 razy
ilustracjastrzałka
Epson SC-S80610

Firma Tuplex wraz z partnerami organizuje kolejną edycję Akademii Reklamy, czyli warsztatów przeznaczonych dla profesjonalistów zajmujących się drukiem reklamowym. Wśród firm, które z uczestnikami będą dzielić się swoją ekspertyzą, znalazł się m.in. Epson. Wydarzenie odbędzie się w Warszawie 18.10.2018 w centrali Tuplex (ul. Księcia Ziemowita 19). Szkolenie jest bezpłatne, a o wstępie decyduje kolejność zgłoszeń chętnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/na-akademii-reklamy-epson-zaprezentuje-systemy-druku-dla-profesjonalistow,379725,artykul.html

Epson w trackie Akademii Reklamy zaprezentuje najnowocześniejsze metody i techniki druku. Uczestnicy warsztatów będą mogli poznać także tajniki kalibracji urządzeń drukujących firmy Epson, korzystając w praktyce z wielkoformatowej drukarki Epson SC-S80610. Model ten pozwala na precyzyjny oraz niezwykle wydajny druk materiałów reklamowych na nośnikach takich jak folia, winyl, płótno czy papier fotograficzny. Za najwyższą jakość wydruków odpowiada głowica PrecisionCore TFP oraz nowe formuły atramentów UltraChrome GS3. Drukarka umożliwia uzyskanie szerokiego odwzorowania kolorów na poziomie 98,2% palety PANTONE.

Zgodnie z agendą warsztaty z Epson rozpoczną się po przerwie lunchowej o godzinie 14.30 i potrwa do godziny 15.45. Na miejscu dostępne będą także materiały informacyjne oraz szkoleniowe.

By wziąć udział w Akademii Reklamy, swoje zgłoszenie należy wysłać na adres marketing[a]tuplex.pl. Obecność można potwierdzić również telefonicznie pod nr 22 51 13 157. Szkolenie jest darmowe, jednak w związku z ograniczoną ilością miejsc decydować będzie kolejność zgłoszeń.

AGENDA

  • 18 października 2018, Centrala Tuplex, ul. Księcia Ziemowita 19, Warszawa
  • 09.30 – 10.00 – Powitanie uczestników, prezentacja firmy Tuplex lidera na rynku tworzyw sztucznych
  • 10.00 – 10.45 – Płyty akrylowe ekstrudowane i wylewane – prezentacja Altuglas (Peter Vlottes)
  • 10.45 - 11.00 – Przerwa kawowa
  • 11.00 - 12.15 – Teoria z praktyką – prezentacja Teknika Biesse
  • 12.15 - 13.30 – Folie 3M + DemoVan – prezentacja 3M
  • 13.30 – 14.30 – Lunch
  • 14.30 – 15.45 – Systemy druku Epson – warsztaty Epson
  • 15.45 - 16.00 – Zajęcia praktyczne i rozdanie certyfikatów

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gratisomat premierowo na Festiwalmarketingu.pl
Podczas tegorocznej edycji targów reklamy po raz pierwszy zaprezentuje się firma Gratisomat, oferująca interaktywne rozwiązania marketingowe. Na stoisku będzie można samodzielnie wypróbować nowoczesną i angażującą forma reklamy produktów i usług.
Pierwsza wersja Senuto – polskiej platformy wspierającej planowanie, analizę oraz optymalizację działań SEO – zostanie wyłączona 31 maja 2019 r. Eksperci spółki od wielu miesięcy pracowali nad jej przebudowaniem. Jak zatem będzie wyglądać Senuto w nowej odsłonie?
Continental poszerzył współpracę z Mediacom
Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.
Awans i nowy dział strategii w Imagine
Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.
Bazarnik w gronie Członków PIAP
Bazarnik to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w kwietniu br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764