logo
WIADOMOŚCI

Na Akademii Reklamy Epson zaprezentuje systemy druku dla profesjonalistów

  PR 12.10.2018, przeczytano 277 razy
ilustracjastrzałka
Epson SC-S80610

Firma Tuplex wraz z partnerami organizuje kolejną edycję Akademii Reklamy, czyli warsztatów przeznaczonych dla profesjonalistów zajmujących się drukiem reklamowym. Wśród firm, które z uczestnikami będą dzielić się swoją ekspertyzą, znalazł się m.in. Epson. Wydarzenie odbędzie się w Warszawie 18.10.2018 w centrali Tuplex (ul. Księcia Ziemowita 19). Szkolenie jest bezpłatne, a o wstępie decyduje kolejność zgłoszeń chętnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/na-akademii-reklamy-epson-zaprezentuje-systemy-druku-dla-profesjonalistow,379725,artykul.html

Epson w trackie Akademii Reklamy zaprezentuje najnowocześniejsze metody i techniki druku. Uczestnicy warsztatów będą mogli poznać także tajniki kalibracji urządzeń drukujących firmy Epson, korzystając w praktyce z wielkoformatowej drukarki Epson SC-S80610. Model ten pozwala na precyzyjny oraz niezwykle wydajny druk materiałów reklamowych na nośnikach takich jak folia, winyl, płótno czy papier fotograficzny. Za najwyższą jakość wydruków odpowiada głowica PrecisionCore TFP oraz nowe formuły atramentów UltraChrome GS3. Drukarka umożliwia uzyskanie szerokiego odwzorowania kolorów na poziomie 98,2% palety PANTONE.

Zgodnie z agendą warsztaty z Epson rozpoczną się po przerwie lunchowej o godzinie 14.30 i potrwa do godziny 15.45. Na miejscu dostępne będą także materiały informacyjne oraz szkoleniowe.

By wziąć udział w Akademii Reklamy, swoje zgłoszenie należy wysłać na adres marketing[a]tuplex.pl. Obecność można potwierdzić również telefonicznie pod nr 22 51 13 157. Szkolenie jest darmowe, jednak w związku z ograniczoną ilością miejsc decydować będzie kolejność zgłoszeń.

AGENDA

  • 18 października 2018, Centrala Tuplex, ul. Księcia Ziemowita 19, Warszawa
  • 09.30 – 10.00 – Powitanie uczestników, prezentacja firmy Tuplex lidera na rynku tworzyw sztucznych
  • 10.00 – 10.45 – Płyty akrylowe ekstrudowane i wylewane – prezentacja Altuglas (Peter Vlottes)
  • 10.45 - 11.00 – Przerwa kawowa
  • 11.00 - 12.15 – Teoria z praktyką – prezentacja Teknika Biesse
  • 12.15 - 13.30 – Folie 3M + DemoVan – prezentacja 3M
  • 13.30 – 14.30 – Lunch
  • 14.30 – 15.45 – Systemy druku Epson – warsztaty Epson
  • 15.45 - 16.00 – Zajęcia praktyczne i rozdanie certyfikatów

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ambasador Nikon – David Yarrow – fotografuje mieszkańców i faunę Keni
Nowy projekt fotograficzny europejskiego ambasadora marki Nikon i artysty-fotografa – Davida Yarrowa – przedstawia dwa oblicza Kenii. Na swoich zdjęciach pokazuje on zarówno olbrzymie słonie w Parku Narodowym Amboseli, jak i przedstawicieli gangów działających w tętniącej życiem stolicy kraju – Nairobi.
Jak wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii społecznej Love Over Hate, prawie co czwarty Polak spotyka się z hejtem co najmniej raz w tygodniu. Jak zniwelować zjawisko, które według prawie 70% respondentów jest bezpodstawną i niesprawiedliwą agresją? Odpowiedzi na ten temat udziela ekspertka kampanii – dr Maja Herman, która wspiera projekt Love Over Hate, promujący...
Strix – taką nazwę przyjął nowy podmiot, oferujący usługi w obszarze omnichannel, e-commerce i transformacji cyfrowej. Za marką stoją trzy firmy – Bold, Centuria i Magexo. Działalność pod jednym szyldem to efekt wspólnej dla spółek strategii sprzedaży na rynkach międzynarodowych.
Powyborcza odsłona kampanii Tyskie
W miniony weekend odbyły się wybory samorządowe, którymi od wielu miesięcy żyła cała Polska. Jedną z marek, które w swojej komunikacji nawiązały do tego ważnego społecznie wydarzenia, jest Tyskie. Z soboty na niedzielę na ulicach pięciu polskich miast – Gdańska, Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Katowic – pojawiły się billboardy z hasłem „Są wybory, które łączą....
Synergic z kampanią promującą otwarcie Multikina w Pruszkowie
Synergic, specjalista rozwiązań reklamy OOH, realizuje  kampanię dla jednego z najpopularniejszych multipleksów w Polsce - Multikina. Działania prowadzone są do końca listopada.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone