logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Na Akademii Reklamy Epson zaprezentuje systemy druku dla profesjonalistów

  PR 12.10.2018, przeczytano 575 razy
ilustracjastrzałka
Epson SC-S80610

Firma Tuplex wraz z partnerami organizuje kolejną edycję Akademii Reklamy, czyli warsztatów przeznaczonych dla profesjonalistów zajmujących się drukiem reklamowym. Wśród firm, które z uczestnikami będą dzielić się swoją ekspertyzą, znalazł się m.in. Epson. Wydarzenie odbędzie się w Warszawie 18.10.2018 w centrali Tuplex (ul. Księcia Ziemowita 19). Szkolenie jest bezpłatne, a o wstępie decyduje kolejność zgłoszeń chętnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/na-akademii-reklamy-epson-zaprezentuje-systemy-druku-dla-profesjonalistow,379725,artykul.html

Epson w trackie Akademii Reklamy zaprezentuje najnowocześniejsze metody i techniki druku. Uczestnicy warsztatów będą mogli poznać także tajniki kalibracji urządzeń drukujących firmy Epson, korzystając w praktyce z wielkoformatowej drukarki Epson SC-S80610. Model ten pozwala na precyzyjny oraz niezwykle wydajny druk materiałów reklamowych na nośnikach takich jak folia, winyl, płótno czy papier fotograficzny. Za najwyższą jakość wydruków odpowiada głowica PrecisionCore TFP oraz nowe formuły atramentów UltraChrome GS3. Drukarka umożliwia uzyskanie szerokiego odwzorowania kolorów na poziomie 98,2% palety PANTONE.

Zgodnie z agendą warsztaty z Epson rozpoczną się po przerwie lunchowej o godzinie 14.30 i potrwa do godziny 15.45. Na miejscu dostępne będą także materiały informacyjne oraz szkoleniowe.

By wziąć udział w Akademii Reklamy, swoje zgłoszenie należy wysłać na adres marketing[a]tuplex.pl. Obecność można potwierdzić również telefonicznie pod nr 22 51 13 157. Szkolenie jest darmowe, jednak w związku z ograniczoną ilością miejsc decydować będzie kolejność zgłoszeń.

AGENDA

  • 18 października 2018, Centrala Tuplex, ul. Księcia Ziemowita 19, Warszawa
  • 09.30 – 10.00 – Powitanie uczestników, prezentacja firmy Tuplex lidera na rynku tworzyw sztucznych
  • 10.00 – 10.45 – Płyty akrylowe ekstrudowane i wylewane – prezentacja Altuglas (Peter Vlottes)
  • 10.45 - 11.00 – Przerwa kawowa
  • 11.00 - 12.15 – Teoria z praktyką – prezentacja Teknika Biesse
  • 12.15 - 13.30 – Folie 3M + DemoVan – prezentacja 3M
  • 13.30 – 14.30 – Lunch
  • 14.30 – 15.45 – Systemy druku Epson – warsztaty Epson
  • 15.45 - 16.00 – Zajęcia praktyczne i rozdanie certyfikatów

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Succes Story by Via Color Pegasus: Rembar inwestuje w Axis 6090
REMBAR to polska firma, która powstała z doświadczenia i pasji jej właścicieli. Jedną z gałęzi jej działalności jest produkcja dekoracji na specjalne okazje, a celem, który właściciele chcieli zrealizować – rozwój tego segmentu i rozbudowanie marki. Szansę na realizację tych planów znaleźli na targach branżowych w postaci drukarki UV Pegasus.
Bloomnet pomaga rozwijać niemiecką markę Expertlead
Agencja interaktywna Bloomnet rozszerza współpracę z platformą zajmującą się rekrutowaniem i oferowaniem dla firm freelancerów technologicznych.
Grześki latem nie pływają w czekoladzie
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
Idea Productions Poland z kolejnym projektem online
Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej.
Kampania „Polskie – kupuję to!”
Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE, a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764