logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Na co uważać przy kupnie używanego plotera?

   09.09.2003, przeczytano 5606 razy

Planuję zakup plotera tnącego (60 cm) do małej firmy. Rozważam zakup urządzenia używanego lub nowego. Na co mam zwrócić uwagę i czym się kierować przy zakupie?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/na-co-uwazac-przy-kupnie-uzywanego-plotera,1812,artykul.html

ODPOWIEDŹ:
Plotery tnące są urządzeniami o bardzo prostej budowie. Jednak o ile ich prostota decyduje o niezawodności, to elementy mechaniczne są bardzo precyzyjne i ich zużycie decyduje o stanie technicznym.
Przegląd należy rozpocząć od próby cięcia. Zazwyczaj zużycie plolera widać podczas cięcia drobnych liter i ostrych kątów. Naczęstsze braki: niedocięte rogi - najczęstsza przyczyna to źle ustawiona funkcja offset. Jeśli jej regulacja nie pomaga, to należy szukać dalej. A dalej możemy sprawdzić:

  • oprawkę - gdy są luzy ostrza w oprawce, konieczna będzie jej wymiana
  • listwę, po której porusza się nóż - nacięcia i ubytki teflonu wmagają wymiany listwy
  • rolki prowadzące - zabrudzenia lub uszkodzenia powierzchni rolek to najczęstsze przyczyny nierównego prowadzenia folii.

Ponadto należy zwrócić uwagę na wszelkie brzęczenia, rezonansy, stukotanie i głośną pracę. Świadczą one o znacznym zużyciu maszyny.

Podsumowując, radzę obejrzeć przy pracy kilka nowych ploterów, a potem ich starszych kolegów. Różnica powinna być dobrze widoczna, a także słyszalna.


avatar użytkownika
+ + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: Krzysztof Wolski



Krzysztof Wolski o sobie:

Kompetencje:
- rodzaje i właściwości folii samoprzylepnych
- techniki nanoszenia folii
- wycinanie grafiki ploterem
- reklamy z folii na pojazdach

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Lepiej kupic mniejszy i nowy.Łatwo się "naciąć" na zużytego bubla.

Najnowsze w tym dziale

Przegląd narzędzi i metryk w ocenie wyników kampanii marketingowych
W dzisiejszym dynamicznym środowisku marketingowym profesjonaliści branżowi muszą operować na wyjątkowo wysokim poziomie, wykorzystując zaawansowane narzędzia i metryki do skutecznej oceny wyników kampanii marketingowych. W poniższym artykule eksperckim wspólnie z założycielem agencji Sky Agency Igorem Walęckim przyjrzymy się bardziej szczegółowo narzędziom...
AI, CSR, storytelling, nieszablonowe działania...? Kampanie digitalowe 2024
Sztuczna inteligencja? Tak, ale nie tylko! CSR, nieszablonowe działania w social mediach, storytelling, focus na doświadczenie konsumenta - trendy w digital marketingu to mix nowych narzędzi technologicznych, które mocno namieszały na rynku cyfrowym, oraz uważności na człowieka i jego problemy. Kampanie digitalowe nagrodzone w IAB...
Odtwarzanie odpowiedniej muzyki w hotelu: mądry ruch biznesowy?
Stworzyliśmy piękne miejsce dla gości. Przeanalizowaliśmy idealne próbki kolorów ścian i dekoracji. Zastosowaliśmy fantastyczną meblową aranżację. Postawiliśmy na pożądaną kombinację komfortu i stylu. Wszystko po to, aby przyciągnąć gości i zapewnić im przyjemny pobyt w przestrzeniach hotelu. Ale co z muzyką w tle w naszym obiekcie? Muzyka ma znaczący wpływ...
Eksperci KPMG: jak przygotować firmy na AI Act?
13 marca br. Parlament Europejski przyjął rozporządzenie w sprawie AI (Artificial Intelligence Act). Nowe regulacje pozwalają budować środowisko prawne, które z jednej strony zapewnia możliwość rozwoju sztucznej inteligencji, a z drugiej gwarantuje poszanowanie praw człowieka i minimalizuje zjawisko dyskryminacji. Sztuczna inteligencja jest wyznacznikiem zmian w świecie biznesu....
Więcej niż uciążliwość: Adware może być niebezpieczny
Reklamy na ekranie komputera to widok, do którego każdy użytkownik sieci zdążył już przywyknąć. Ich nadmiar bywa jednak uciążliwy, a w niektórych przypadkach również niebezpieczny. Natarczywe wyświetlanie się treści reklamowych może świadczyć o infekcji złośliwym oprogramowaniem typu adware. Eksperci Fortinet wyjaśniają, w jaki sposób ono...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764