logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Na Fali Inspiracji – WebTalk z najnowszą odsłoną Inspired by Kia

  PR 25.10.2023, przeczytano 445 razy
ilustracjastrzałka

Pierwsza odsłona kampanii Inspired by Kia zakończyła się sukcesem. Teraz agencja WebTalk razem z Kia kontynuuje budowanie świadomości hasła Movement That Inspires, będącego brand message marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/na-fali-inspiracji-%E2%80%93-webtalk-z-najnowsza-odslona-inspired-by-kia,401848,artykul.html

Tak zwane „Bycie na fali” można rozumieć na różne sposoby. Wszystkie znaczenia mają jednak wspólny mianownik — poczucie spełnienia, inspiracji i harmonii z otaczającym światem. Dlatego też wybrani ambasadorzy w kanałach Kia Polska oraz na własnych profilach opowiedzieli własne inspirujące historie, tłumacząc ich własne znaczenie „Fali Inspiracji”.

Patronami akcji zostali przedstawiciele generacji Y i Z, zawodowo związani ze sportami wodnymi, aktywnie udzielający się w mediach społecznościowych. Kuba Kuzia, czterokrotny mistrz Polski w surfingu (a od 2023 roku również uczestnik Mistrzostw Europy), oraz Kinga Ratajczyk, organizatorka wyjazdów surfingowych, dzieląca swoje życie pomiędzy Portugalią, a Sri Lanką.

Kontynuacja Inspired by Kia to dla nas dowód na skuteczność i pozytywny odbiór proponowanych przez nas rozwiązań. Stworzyliśmy naturalne połączenie między brand message Kia, a świadomością grupy docelowej, tworząc przestrzeń dedykowaną zarówno do artystycznego wyrazu odbiorców, jak i lokowania produktu. Dodatkową wartością jest dla nas bliskość DNA WebTalk. Zgodnie z hasłem Movement that Inspires, również i my każdego dnia chcemy inspirować i motywować zespół, który z entuzjazmem podejmuje nowe inicjatywy. - mówi Agata Szybilska-Czech, Client Service Director w WebTalk.

ilustracjastrzałka

Agencja WebTalk odpowiada za koncepcję i realizację kampanii oraz organizację towarzyszącego jej konkursu. W ramach produkcji zespół odwiedził Hel oraz Peniche, czyli lokalną i portugalską mekkę surferów, gdzie w naturalnym otoczeniu stworzył serię widowiskowych materiałów. Opublikowane zostały później w kanałach społecznościowych marki oraz dedykowanym landing page’u konkursowym.

Kampanii Na Fali Inspiracji towarzyszyŁ konkurs, którego zwycięzcy będą uczestniczyć w tygodniowym obozie surferskim w słonecznej Portugalii wraz z przelotem, zakwaterowaniem, ubezpieczeniem i kieszonkowym oraz specjalną deską marki Polyola. W ramach działań niestandardowych na instagramowym profilu marki odbył się towarzyszący konkurs #jestemNAfaliKIA, w którym do wygrania był komplet gadżetów od marki.

Podjęte działania są kontynuacją pierwszej odsłony kampanii Inspired by Kia, zrealizowanej z dużym sukcesem przez WebTalk w trzecim kwartale 2022 roku. Opublikowane na kanałach marki filmy wygenerowały ponad 3,5 miliona zasięgu. Kampania była tak bliska odbiorcom, którzy mogli utożsamiać się z hasłem marki, że łącznie w aktywacjach konkursowych wzięło udział ponad ponad 630 osób, a dedykowany landing page odwiedziło ponad 64 tysiące unikalnych użytkowników.

Źródło: WebTalk

webtalk.pl/

Dodatkowe informacje:

WebTalk to niezależna agencja marketingowa, stawiająca digital na pierwszym miejscu. Doświadczenie i specjalistyczna wiedza oraz wysoka jakość usług, pozwalają markom z regionu CEE osiągać swoje cele. Kluczowym wyróżnikiem WebTalk jest synergia usług strategicznych i kreatywnych z mediami, technologią i innowacjami. 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dare to be fair! Wystawa Dominiki Janickiej w galerii Traffic Design
Zapraszamy na pierwszy w tym roku wernisaż w galerii Traffic Design. Dare to be fair Dominiki Janickiej to projekt o architekturze i budownictwie uwzględniających głos i znaczenie: środowiska, społeczności lokalnych, czy pracowników budowy.
Forum IAB 2025: Call for papers
Otwieramy call for papers do kolejnej edycji najważniejszej konferencji branży internetowej w Polsce. W tym roku Forum IAB przebiegnie pod hasłem “Zintegrowana przyszłość” i odbędzie się 4 - 5 czerwca 2025 r. w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia. Na propozycję Twojej prezentacji czekamy do 31 stycznia br.
Sara James i Rossmann „Chcą ci powiedzieć coś” o ciele
Twarzą nowej kampanii Rossmanna jest Sara James. Firma połączyła siły z artystką, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.
Zarządzanie treściami z netPR.pl po nowemu
Oprogramowanie netPR.pl to unikatowe połączenie systemu CMS, narzędzi do komunikacji i zarządzania danymi osobowymi oraz systemu prezentacji treści w internecie. Platforma netPR.pl pozwala od teraz na indywidualne dopasowanie komponentów oprogramowania do potrzeb organizacji. W ofercie pozostaje nadal klasyczny wybór gotowych rozwiązań, takich jak biuro prasowe, witryna,...
George Clooney jako detektyw w kampanii Nespresso
Razem z Evą Longorią, Camille Cottin oraz Kim Go Eun wyruszają w zagadkową podróż prezentując pożądane przez wszystkich kawy Nespresso.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764