logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Na fali wyprzedaży” od Communication Unlimited

  PR 27.07.2009, przeczytano 1068 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła letnia kampania wyprzedażowa Złotych Tarasów „Na fali wyprzedaży”. Autorem kampanii jest agencja reklamowa Communication Unlimited, która od kwietnia tego roku współpracuje ze Złotymi Tarasami w ramach umowy typu full service.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/na-fali-wyprzedazy-od-communication-unlimited,9291,artykul.html

Głównym celem kampanii „Na fali wyprzedaży” jest poinformowanie o wyprzedażach. Zaproponowana przez Communication Unlimited kreacja sprawia jednak, że budowany jest wyrazisty wizerunek Złotych Tarasów, jako dynamicznego centrum handlowego, które może spełniać rozmaite funkcje i tym samym może być postrzegane jako przestrzeń wielowymiarowa, a nie tylko miejsce zakupów.

W layout kampanii zrealizowanej przez Communication Unlimited wkomponowano najbardziej rozpoznawalny motyw Złotych Tarasów - szklane kopuły - stanowiące jednocześnie jeden z elementów linii kreatywnej, a sama kampania odsyła do kategorii przestrzeni.

„Aktualna kampania Złotych Tarasów, to opowieść o przestrzeni, w której możliwe jest oderwanie od rzeczywistości. Jest to przestrzeń zakupów, spotkań z przyjaciółmi i przestrzeń rozrywki.” – powiedziała Matylda Kutrzyk z Communication Unlimited. „Doskonała zabawa w Złotych Tarasach pokazana jest w sposób surrealistyczny. Czas spędzany w Złotych Tarasach pokazujemy w każdej odsłonie jako czas zabawy najlepszy dla danej pory roku.” – dodaje.

Kampania obecna jest na outdoorze (siatki, billboardy) oraz w prasie.

Nad koncepcją kampanii pracował zespół kreatywny w składzie: Rafał Grzeszkowski, Matylda Kutrzyk oraz Piotr Osiński.

Źródło: Communication Unlimited

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764