Ruszyła letnia kampania wyprzedażowa Złotych Tarasów „Na fali wyprzedaży”. Autorem kampanii jest agencja reklamowa Communication Unlimited, która od kwietnia tego roku współpracuje ze Złotymi Tarasami w ramach umowy typu full service.
Głównym celem kampanii „Na fali wyprzedaży” jest poinformowanie o wyprzedażach. Zaproponowana przez Communication Unlimited kreacja sprawia jednak, że budowany jest wyrazisty wizerunek Złotych Tarasów, jako dynamicznego centrum handlowego, które może spełniać rozmaite funkcje i tym samym może być postrzegane jako przestrzeń wielowymiarowa, a nie tylko miejsce zakupów.
W layout kampanii zrealizowanej przez Communication Unlimited wkomponowano najbardziej rozpoznawalny motyw Złotych Tarasów - szklane kopuły - stanowiące jednocześnie jeden z elementów linii kreatywnej, a sama kampania odsyła do kategorii przestrzeni.
„Aktualna kampania Złotych Tarasów, to opowieść o przestrzeni, w której możliwe jest oderwanie od rzeczywistości. Jest to przestrzeń zakupów, spotkań z przyjaciółmi i przestrzeń rozrywki.” – powiedziała Matylda Kutrzyk z Communication Unlimited. „Doskonała zabawa w Złotych Tarasach pokazana jest w sposób surrealistyczny. Czas spędzany w Złotych Tarasach pokazujemy w każdej odsłonie jako czas zabawy najlepszy dla danej pory roku.” – dodaje.
Kampania obecna jest na outdoorze (siatki, billboardy) oraz w prasie.
Nad koncepcją kampanii pracował zespół kreatywny w składzie: Rafał Grzeszkowski, Matylda Kutrzyk oraz Piotr Osiński.
Źródło: Communication Unlimited