logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Na ile tak naprawdę Cię stać? Dorociński w kampanii Santander Bank

  PR 31.05.2021, przeczytano 1112 razy
ilustracja

Po co nam marzenia? Po to by je spełniać. W najnowszej reklamie Santander Bank Polska pokazuje radość, jaką daje wspieranie talentu i pasji najbliższych. Ułatwia to aplikacja Santander mobile z opcją podglądu kont z różnych banków w jednym miejscu. Kampania startuje 1 czerwca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/na-ile-tak-naprawde-cie-stac-dorocinski-w-kampanii-santander-bank,391695,artykul.html

Instrumenty muzyczne, akcesoria malarskie, sprzęt fotograficzny – to tylko nieliczne przykłady przedmiotów potrzebnych do realizowania swoich pasji. Jak pokazuje Santander Bank Polska w najnowszej kampanii, łatwiej zaplanować wydatki i za nie zapłacić, jeśli ma się stały podgląd środków zgromadzonych w różnych bankach, z poziomu jednej aplikacji.

– W Santander Bank Polska wspieramy rozwój pasji i talentów, między innymi poprzez różnego rodzaju stypendia Fundacji Santander oraz program Santander Universidades. Dlatego ta kampania jest dla nas szczególnie ważna. Pokazujemy w niej innowacyjne rozwiązania dla naszych klientów, jak również wartości naszej marki – przyjazny, rzetelny, dla Ciebie - mówi Artur Sikora, CMO w Santander Bank Polska.

Kampania nie tylko pokazuje nowoczesne rozwiązania, pozwalające wygodnie bankować na co dzień. Promuje także darmową usługę CyberRescue, dającą całodobową ochronę w sieci. Dzięki niej klienci mogą czuć się bezpiecznie w czasach, w których coraz więcej bankują online.

Wzruszająca historia wzmocniona została kolejnym atutem - muzyką. W reklamie usłyszymy wielki, saksofonowy hit „Prawie do nieba”, Roberta Chojnackiego.

Reklama emitowana będzie w telewizji, obejmie także multikanałową obecność w Internecie (YT, VOD, social media, e-commerce i content marketing) oraz akcje merchandisingowe w oddziałach banku. Za koncept strategiczno-kreatywny i realizację reklamy odpowiada agencja Red8 Advertising, za realizację spotu dom produkcyjny Propeller, a za zakup mediów dom mediowy Starcom.

Źródło: Santander Bank Polska S.A.

www.santander.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764