logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Na Newsweek.pl rusza podcast Katarzyny Janowskiej „Awantura o kulturę”

  PR 14.01.2022, przeczytano 127 razy

16 stycznia o godz. 10:00 na Newsweek.pl, na Mediaklub.pl oraz na platformach podcastowych zadebiutuje pierwszy odcinek podcastu Katarzyny Janowskiej „Awantura o kulturę” – rozmowy i dyskusje w gronie artystów, krytyków i menedżerów kultury o najważniejszych wydarzeniach, a także wyzwaniach świata kultury.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/na-newsweek.pl-rusza-podcast-katarzyny-janowskiej-_awantura-o-kulture_,394396,artykul.html

Zdaniem autorki podcastu kultura jest prawdziwym polem minowym. W podcaście „Awantura o kulturę” Katarzyna Janowska zdradza, jak się po nim bezpiecznie poruszać. Podpowiada, na co zwrócić uwagę w świecie licznych spektakli teatralnych, poleca interesujące wystawy, filmy, książki. Ale też głośno ostrzega słuchacza, które wydarzenia omijać.

– Z kulturą trzeba się liczyć. Choć są tacy, którzy najchętniej sami by się z nią policzyli. Bo kultura, prowokuje, jednoczy, uczy, wzbudza protesty i awantury. I właśnie w „Awanturze o kulturę” o najgłośniejszych wydarzeniach będę rozmawiać z ekspertami w tej dziedzinie. Będzie kulturalnie, ale nie będzie grzecznie – zapowiada Katarzyna Janowska, Head Producer Culture RASP, autorka podcastu „Awantura o kulturę”.

Gośćmi pierwszego odcinka podcastu „Awantura o kulturę” będą: Justyna Kopińska, reporterka i pisarka oraz Krzysztof Zanussi, reżyser, producent i scenarzysta.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Radia słucha codziennie ponad 20 mln Polaków – podsumowanie słuchalności w 2021 roku
W 2021 roku utrzymał się bardzo wysoki zasięg dzienny radia, które pozostaje jednym z najpopularniejszych wśród Polaków mediów. Codziennie gromadzi ponad 20 milionów słuchaczy, każdego tygodnia jest to już 26,6 mln osób.
Cyfrowy gigant dołącza do Aleph Group jako udziałowiec i wesprze rozwój nowej platformy edukacyjnej tego koncernu. Dzięki temu ruchowi firma Httpool, która jest częścią Aleph Group, wzmacnia swoje strategiczne partnerstwo z Twitterem.
Nowy prezes i zmiany w 4fun Media
Grupa kapitałowa 4fun media, której głównym aktywem jest działająca w rosnącym w dwucyfrowym tempie segmencie Digital-out-of- Home (DOOH) spółka Screen Network, wyznacza nowe kierunki rozwoju i planuje zmianę nazwy. Na funkcję prezesa 4fun Media został powołany dotychczasowy Przewodniczący Rady Nadzorczej 4fun Media S.A., Wojciech Bieńkowski. Zarząd zwołał...
AMS wygrywa przetarg na obsługę wiat przystankowych w Tychach
W wiatach przystankowych kolejnego śląskiego miasta pojawią się citylighty AMS. To efekt wygranego przetargu.
Gazeta.pl od dawna wyznacza trendy w rozwoju form wideo na polskim rynku online. Od 18 stycznia 2022 r. na stronie głównej portalu oraz w serwisie Kobieta.Gazeta.pl prezentowany będzie nowy program „GwiazDom”, w którym znane osoby zaproszą widzów do swoich domów. Program poprowadzi dziennikarka Kobieta.Gazeta.pl Agnieszka Matracka.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764