logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Na nowo zdefiniowany system reklamowy w sieci sklepów RTV Euro AGD

  PR 08.05.2018, przeczytano 2572 razy
ilustracjastrzałka

Warszawa, 8 maja 2018. Sieć reklamowa RIJA działa już w 270 sklepach. Oferuje emisję treści na 23 tysiącach ekranów w salonach RTV Euro AGD – wiodącej sieci specjalizującej się w sprzedaży elektroniki użytkowej i produktów gospodarstwa domowego. Wdrożeniem i utrzymaniem systemu emisyjnego zajmują się specjaliści z Nanovo - jednej z wiodących firm Digital Signage w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/na-nowo-zdefiniowany-system-reklamowy-w-sieci-sklepow-rtv-euro-agd,36408,artykul.html

RIJA doskonale wykorzystuje potencjał, jaki oferuje RTV EURO AGD. Sieć rocznie odwiedza 58 mln Klientów, co daje 4,8 mln kontaktów z emitowanym na nośnikach przekazem miesięcznie (w okresie przedświątecznym nawet dwa razy tyle). Ekrany zlokalizowane są blisko wejścia do sklepu i wzdłuż głównego ciągu komunikacyjnego, co zapewnia doskonałą ich widoczność przez cały pobyt klienta w salonie. W wielu przypadkach można je też zobaczyć przed sklepem. Kasy, gdzie umieszczono dodatkowe ściany video, mieszczą się na końcu głównego ciągu komunikacyjnego, dzięki czemu ściany video również są dobrze widoczne już od wejścia do sklepu. Zasięg i widoczność to atuty wyróżniające RIJA na tle konkurencji.

ilustracjastrzałka

- Bardzo cieszymy się z tej współpracy. RTV Euro AGD, lider w swojej branży, już od lat dostarcza Polakom nowoczesność, od teraz, dzięki naszemu systemowi, również w obszarze reklamy cyfrowej. To kolejna sieć handlowa, w której wdrażamy rozwiązanie oparte na naszym autorskim oprogramowaniu, realizowane według wyśrubowanych wymagań zleceniodawcy – mówi Dariusz Sobczak z zarządu Nanovo, odpowiedzialny za rozwój nowych projektów.

Wspomagające sprzedaż treści, głównie reklamowe, emitowane są na kilkudziesięciu monitorach w każdym salonie należącym do RTV Euro AGD. Istotna jest zmiana modelu emisyjnego w stosunku do typowych systemów Digital Signage. Dzięki oprogramowaniu, emisje są planowane dynamicznie, a ich finalna liczba w ramach kampanii jest zagwarantowana. To milowy skok w stosunku do standardowej obecności w stałych pętlach emisyjnych, z którą użytkownicy dotychczasowych systemów tego typu mieli do czynienia.  To, co widać na każdym z ekranów, może być uzależnione od aktualnych promocji na określonego typu artykuły, stanów magazynowych, a także danych z zewnętrznych źródeł. Dzięki zaawansowanym funkcjom, system umożliwia tworzenie mechanizmów reklamowych dotychczas niedostępnych, np. emitowana reklama oczyszczaczy powietrza wtedy i tam, gdzie stacje smogowe sygnalizują znaczące przekroczenie norm ekologicznych czy streaming video na żywo.

ilustracjastrzałka

Kontent taki emituje w sumie ponad 23 tysiące monitorów we wszystkich punktach sprzedaży tej sieci. Nanovo dostarcza rozwiązanie w formule end-to-end czyli realizuje wdrożenie w całości. Składa się ono z dostawy oprogramowania – autorskiej platformy SIGNIO S2, dedykowanych player'ów Signio HD, jak również wdrożenia systemu w całej sieci RTV Euro AGD wraz z zagwarantowaniem łączności internetowej dla systemu oraz utrzymaniem systemu SLA & hosting.

Zaletą RIJA jest fakt, iż jest to sieć, którą RTV EURO AGD wdrożyło tylko z partnerem technologicznym - Nanovo. Brak pośredników reklamowych daje sieci przewagę nad konkurentami i możliwość wpływania na koszt oraz czas przygotowania i realizacji kampanii dla reklamodawców.

Samo wdrożenie systemu w całej sieci trwało około 3 miesiące. Zastąpiło ono dwa dotychczas używane przez sieć rozwiązania Digital Signage. Realizowany dla RTV Euro AGD projekt to kolejna implementacja systemu reklamowego Nanovo. Wcześniej specjaliści z firmy współpracowali w podobnym obszarze m.in. z sieciami Medicover, Lux Med czy Sephora.

Źródło: Nanovo

www.nanovo.tv

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764