logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Na planie spotu u przedszkolaków

  PR 27.03.2012, przeczytano 726 razy

Praca z dziećmi to ciekawe wyzwanie dla każdej ekipy filmowej. W Poznaniu zakończono właśnie etap zdjęć do spotu reklamowego magazynu „Mój Przedszkolak” wydawanego przez Forum, którego głównymi bohaterami jest dwoje maluchów – Patrycja i Staś. Z tej okazji agencja AS TXT i Motion Brand przygotowały specjalny teaser, który zdradza tajniki współpracy z najmłodszymi na planie filmowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/na-planie-spotu-u-przedszkolakow,15092,artykul.html

Dzieci są bardzo wymagającymi aktorami. Trzeba stworzyć naprawdę komfortowe warunki, aby poczuły się pewnie i chciały współpracować. Kluczowym elementem najczęściej jest tempo pracy, które musi pozwolić na zakończenie zdjęć nim maluchy zmęczą się i będą zniechęcone.

- Najtrudniejszy jest pierwszy kontakt. Dzieci były zdystansowane i przestraszone nową sytuacją. Musieliśmy zdobyć ich zaufanie. W tym celu na początku poświęciliśmy im trochę uwagi. Swobodna zabawa, której się wszyscy oddaliśmy, wywołała uśmiech na twarzach i skruszyła lody między ekipą i aktorami. Wymagało to czasu, lecz potem praca była o wiele łatwiejsza, a dzieciaki bardziej naturalne w swojej roli - mówi Paweł Zdanowski, reżyser filmu – To już czwarty spot z dziećmi w mojej karierze, więc wiem, że zdarzają się różne sytuacje na planie. Czasami jedynym motywatorem dla dzieci są małe „łapówki” w postaci np. słodyczy czy zabawek. Z mojego doświadczenia wynika, że w takim przypadku najlepiej sprawdzają sie jajka z niespodzianką - dodaje.

- Praca z młodymi aktorami nie jest łatwa, ale przynosi dużo satysfakcji. Dzieci na planie potrafią być szczere do bólu i bezpośrednie. Jeżeli coś im się nie podoba to po prostu o tym mówią. Myślę, że pod tym względem mogą uczyć się od nich nawet profesjonaliści – mówi Marcin Mikulski, asystent reżysera.

Film promocyjny kierowany będzie do potencjalnych klientów i reklamodawców magazynu „Mój Przedszkolak”. Za jego produkcję odpowiada agencja AS TXT, kreację przygotowała Fabryka Scenariuszy, a postprodukcją zajął się Motion Brand. Zleceniodawcą jest Forum – wydawnictwo, które zajmuje się rozpowszechnianiem książek, czasopism i multimediów edukacyjnych.

„Mój Przedszkolak” nie jest pierwszym projektem, przy którym trzy firmy połączyły swoje siły. Poprzednią wspólną produkcją była realizacja spotu internetowego dla aplikacji na iPada – Calineczka.

Źródło: AS TXT

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764