logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Na Shopee startuje kampania Black Friday/Cyber Monday

  PR 23.11.2022, przeczytano 447 razy

Kontynuacja działań Shopee, mających na celu wsparcie Polaków w walce z inflacją następuje po udanej kampanii 11.11, w której finale kupujący zaoszczędzili 7,5 mln zł


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/na-shopee-startuje-kampania-black-friday-cyber-monday,398094,artykul.html

Chwilę po zakończeniu 11.11 Mega Wyprzedaży Shopee rozpoczyna kolejną kampanię, której finałem będą rewelacyjne obniżki cen na Black Friday i Cyber Monday.  Atrakcyjne promocje obejmą  popularne wśród użytkowników produkty z kategorii: elektroniki, mody, a także artykuły  FMCG, które w ostatnim czasie cieszyły się dużym zainteresowaniem dzięki Koszykowi Antyinflacyjnemu.

Do zakupów zachęcić może również fakt obniżenia progu minimalnej wartości zamówienia, po przekroczeniu którego kupujący ma gwarantowaną darmową dostawę. To nie koniec atrakcji – podczas odbywającego się właśnie Mundialu Shopee będzie świętować razem z kibicami, którzy  dzięki grze Shopee Goool! będa mieli szansę codziennie wygrać telewizor.

Źródło: Shopee

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764