logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Na targach ISE LG zaprezentowała nową technologię wyświetlaczy

  PR 20.05.2022, przeczytano 367 razy
ilustracjastrzałka

Przyciągające wzrok rozwiązania firmy prezentują obrazy na najwyższym poziomie, a także zapewniają dodatkową wygodę, dzięki której codzienna praca staje się łatwiejsza i przyjemniejsza


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/na-targach-ise-lg-zaprezentowala-nowa-technologie-wyswietlaczy,395935,artykul.html

Firma LG Electronics zaprezentowała swoją przełomową technologię wyświetlania informacji na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2022 w Barcelonie, co po dwuletniej przerwie wyczekiwane było z jeszcze większym niż dotychczas zainteresowaniem. Na tegorocznych targach ISE firma LG promuje hasło Move Daily Life Forward, które jest rozwinięciem firmowego hasła Innovation for a Better Life. Począwszy od transparentnego ekranu OLED, poprzez wyświetlacz Micro LED, po pełen lineup wyświetlaczy LED, firma LG prezentuje swoją najnowszą ofertę biznesową. Łączy ona rozwiązania Digital Signage z przydatnymi narzędziami użytkowymi, które usprawniają komunikację w post-pandemicznej rzeczywistości i stanowią kolejny krok w kierunku życia bez ograniczeń.

Ponieważ wszyscy spędzamy dziś więcej czasu w domu niż przed pandemią, czynności, które zwykle wykonywaliśmy na zewnątrz zostały w części przeniesione do świata online i przyjęły się na tyle dobrze, że prawdopodobnie zostaną z nami na długo. Łączenie się z bliskimi przez internet, zdalna praca, edukacja, e-wizyty lekarskie czy realizacja swojego hobby online, jak np. treningi fitness z użyciem różnego rodzaju aplikacji – wszystkim tym możemy się dziś cieszyć w swoim domowym zaciszu. Zgodnie z tym trendem LG prezentuje LG MAGNIT i LG One:Quick Flex, które wykorzystują doświadczenie firmy w dziedzinie wyświetlaczy komercyjnych do tworzenia nowej generacji ekranów domowych.

LG MAGNIT, który od czasu swojego debiutu w 2020 r. zdążył już przeniknąć do kilku obszarów komercyjnych, zamierza teraz na nowo zdefiniować kino domowe klasy premium – oferuje najwyższej klasy wrażenia wizualne podczas oglądania, przyjemny dla oka design i gigantyczny 136-calowy ekran 4K UHD (3840 x 2160). Zapierająca dech w piersiach jakość obrazu uzyskana dzięki kilku milionom samoemisyjnych pikseli LED pozwala cieszyć się ulubionymi filmami, programami telewizyjnymi, wydarzeniami sportowymi i dziełami sztuki w domowym zaciszu. Aby ułatwić i uprzyjemnić oglądanie treści, LG MAGNIT oferuje też kilka popularnych aplikacji streamingowych za pośrednictwem platformy smart TV webOS 6.0 firmy LG. Dodatkowo, w połączeniu z flagowym głośnikiem domowym Bang & Olufsen Beolab 90, LG MAGNIT zapewnia jeszcze bardziej wciągające, kinowe wrażenia.

One:Quick Flex to kolejne innowacyjne rozwiązanie przeobrażające domową rozrywkę. Ten wielofunkcyjny wyświetlacz łączy w sobie wbudowany mikrofon, kamerę i głośniki z 43-calowym ekranem 4K UHD (3840 x 2160) i opcjonalnym, mobilnym standem. Dzięki prostej konfiguracji dotykowej i przyjaznemu dla użytkownika systemowi operacyjnemu Windows, sprawdzi się nie tylko jako doskonałe narzędzie do zdalnej pracy, ale także zdalnej nauki, wideokonferencji, zdalnych szkoleń i rozrywki. Większy, 55-calowy model One:Quick Works, który łączy w sobie wbudowane funkcje dotykowe z intuicyjnymi rozwiązaniami wideokonferencyjnymi, jest popularny szczególnie w sektorach edukacyjnych i korporacyjnych, ponieważ jego prosty interfejs i wyjątkowa wygoda użytkowania pozwalają na niemal natychmiastowe połączenie i rozpoczęcie pracy lub nauki.

W wysokiej klasy biurach, na szklanych ścianach podziwiamy transparentne ekrany OLED, które tworzą jasne, futurystyczne obrazy. Transparentne ekrany OLED są także wykorzystywane w sektorze transportu jako wyświetlacze reklamowe lub informacyjne, podobnie jak w muzeach, gdzie witają zwiedzających oraz umożliwiają prezentowanie im różnych kontekstów związanych z eksponatami bez zakłócania ogólnych wrażeń wizualnych ekspozycji, a wręcz dodając jej wyjątkowego charakteru. Transparentne, dotykowe ekrany OLED zyskały również popularność jako wyświetlacze interaktywne.

Nagrodzony nagrodą Technology and Engineering Award 65-calowy monitor UltraFine Display OLED Pro został stworzony z myślą o profesjonalistach pracujących w studiu obróbki obrazu i dźwięku. Obsługuje interfejsy klasy profesjonalnej, takie jak SDI i SFP, i może wyświetlać obraz w oryginalnej, wysokiej rozdzielczości bez skalowania. Co ważne dla kolorystów spędzających niezliczone godziny za ekranem, LG UltraFine Display OLED Pro spełnia wymagania norm Eyesafe i pomaga chronić oczy przed niebieskim światłem.

LG prezentowała również kilka innowacji sprawdzających się w dyspozytorniach, audytoriach i wirtualnych salach lekcyjnych. Urządzenia LED Fine Pitch o wysokiej rozdzielczości i bezramkowej konstrukcji pozwalają wyraźnie zobaczyć każdy szczegół, a bezramkowy 54-calowy ekran LED Bloc może być stosowany przez klientów jako łatwy do zamontowania 55-calowy wyświetlacz ścienny LCD – pasuje nawet do uchwytów istniejących modeli ścian wideo LCD*.

W handlu detalicznym rozwiązanie LG do zarządzania treścią, SuperSign QSR, zapewnia klientom dynamicznie wyświetlane menu, a na zapleczu usprawnia system zarządzania w kuchni i integruje się z systemem PoS. Innym produktem przeznaczonym do interakcji z klientami na zewnątrz jest 21,5-calowy wyświetlacz dotykowy o wysokiej jasności. Niezależnie od zastosowania – w ramach kiosku drive-thru, dystrybutora paliwa czy stacji ładowania EV, monitory High Brightness są odporne na trudne warunki pogodowe i kurz, a ich niezwykła jasność ułatwia odczytywanie informacji.

Oprócz tego LG prezentowała również rozwiązania chmurowe zaprojektowane specjalnie do konkretnych branż lub zastosowań. Na przykład system Pro:Centric Cloud został opracowany z myślą o usprawnieniu zarządzania hotelami i restauracjami poprzez wykorzystanie Pro:Centric – elastycznego i intuicyjnego systemu zarządzania treścią firmy LG dla hotelarstwa – i rozszerzenie go na wiele obiektów dzięki architekturze chmurowej. Dzięki niemu hotele mogą oferować spersonalizowane usługi, utrzymywać spójny wizerunek i gromadzić dane o zachowaniach klientów w wielu obiektach, a wszystko to scentralizowane w jednym miejscu.

- Na tegorocznych targach ISE z przyjemnością prezentujemy rozwiązania, które zostały opracowane, aby poprawić jakość życia ludzi. Nasze wyraźne, płynne obrazy wyróżniają się, nawet w tak wysoko nasyconym otoczeniu, a rozwiązania pionowe stwarzają nowe możliwości. Z powodzeniem znajdujemy nowe sposoby, aby ułatwiać wywieranie pozytywnego wpływu na jakość życia ludzi, bez względu na branżę - powiedział Paik Ki-mun, starszy wiceprezes i szef jednostki biznesowej Information Display w LG Electronics Business Solutions Company.

Te rewolucyjne rozwiązania biznesowe można zobaczyć w hali 3 na Gran Via w Fira Barcelona w dniach 10-13 maja.

Źródło: LG Electronics Business Solutions

Dodatkowe informacje:

*54-calowy ekran LED Bloc można zainstalować za pomocą uchwytu ściennego VESA (600×400) i śrub.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764