logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Na targach ISE LG zaprezentowała nową technologię wyświetlaczy

  PR 20.05.2022, przeczytano 781 razy
ilustracjastrzałka

Przyciągające wzrok rozwiązania firmy prezentują obrazy na najwyższym poziomie, a także zapewniają dodatkową wygodę, dzięki której codzienna praca staje się łatwiejsza i przyjemniejsza


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/na-targach-ise-lg-zaprezentowala-nowa-technologie-wyswietlaczy,395935,artykul.html

Firma LG Electronics zaprezentowała swoją przełomową technologię wyświetlania informacji na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2022 w Barcelonie, co po dwuletniej przerwie wyczekiwane było z jeszcze większym niż dotychczas zainteresowaniem. Na tegorocznych targach ISE firma LG promuje hasło Move Daily Life Forward, które jest rozwinięciem firmowego hasła Innovation for a Better Life. Począwszy od transparentnego ekranu OLED, poprzez wyświetlacz Micro LED, po pełen lineup wyświetlaczy LED, firma LG prezentuje swoją najnowszą ofertę biznesową. Łączy ona rozwiązania Digital Signage z przydatnymi narzędziami użytkowymi, które usprawniają komunikację w post-pandemicznej rzeczywistości i stanowią kolejny krok w kierunku życia bez ograniczeń.

Ponieważ wszyscy spędzamy dziś więcej czasu w domu niż przed pandemią, czynności, które zwykle wykonywaliśmy na zewnątrz zostały w części przeniesione do świata online i przyjęły się na tyle dobrze, że prawdopodobnie zostaną z nami na długo. Łączenie się z bliskimi przez internet, zdalna praca, edukacja, e-wizyty lekarskie czy realizacja swojego hobby online, jak np. treningi fitness z użyciem różnego rodzaju aplikacji – wszystkim tym możemy się dziś cieszyć w swoim domowym zaciszu. Zgodnie z tym trendem LG prezentuje LG MAGNIT i LG One:Quick Flex, które wykorzystują doświadczenie firmy w dziedzinie wyświetlaczy komercyjnych do tworzenia nowej generacji ekranów domowych.

LG MAGNIT, który od czasu swojego debiutu w 2020 r. zdążył już przeniknąć do kilku obszarów komercyjnych, zamierza teraz na nowo zdefiniować kino domowe klasy premium – oferuje najwyższej klasy wrażenia wizualne podczas oglądania, przyjemny dla oka design i gigantyczny 136-calowy ekran 4K UHD (3840 x 2160). Zapierająca dech w piersiach jakość obrazu uzyskana dzięki kilku milionom samoemisyjnych pikseli LED pozwala cieszyć się ulubionymi filmami, programami telewizyjnymi, wydarzeniami sportowymi i dziełami sztuki w domowym zaciszu. Aby ułatwić i uprzyjemnić oglądanie treści, LG MAGNIT oferuje też kilka popularnych aplikacji streamingowych za pośrednictwem platformy smart TV webOS 6.0 firmy LG. Dodatkowo, w połączeniu z flagowym głośnikiem domowym Bang & Olufsen Beolab 90, LG MAGNIT zapewnia jeszcze bardziej wciągające, kinowe wrażenia.

One:Quick Flex to kolejne innowacyjne rozwiązanie przeobrażające domową rozrywkę. Ten wielofunkcyjny wyświetlacz łączy w sobie wbudowany mikrofon, kamerę i głośniki z 43-calowym ekranem 4K UHD (3840 x 2160) i opcjonalnym, mobilnym standem. Dzięki prostej konfiguracji dotykowej i przyjaznemu dla użytkownika systemowi operacyjnemu Windows, sprawdzi się nie tylko jako doskonałe narzędzie do zdalnej pracy, ale także zdalnej nauki, wideokonferencji, zdalnych szkoleń i rozrywki. Większy, 55-calowy model One:Quick Works, który łączy w sobie wbudowane funkcje dotykowe z intuicyjnymi rozwiązaniami wideokonferencyjnymi, jest popularny szczególnie w sektorach edukacyjnych i korporacyjnych, ponieważ jego prosty interfejs i wyjątkowa wygoda użytkowania pozwalają na niemal natychmiastowe połączenie i rozpoczęcie pracy lub nauki.

W wysokiej klasy biurach, na szklanych ścianach podziwiamy transparentne ekrany OLED, które tworzą jasne, futurystyczne obrazy. Transparentne ekrany OLED są także wykorzystywane w sektorze transportu jako wyświetlacze reklamowe lub informacyjne, podobnie jak w muzeach, gdzie witają zwiedzających oraz umożliwiają prezentowanie im różnych kontekstów związanych z eksponatami bez zakłócania ogólnych wrażeń wizualnych ekspozycji, a wręcz dodając jej wyjątkowego charakteru. Transparentne, dotykowe ekrany OLED zyskały również popularność jako wyświetlacze interaktywne.

Nagrodzony nagrodą Technology and Engineering Award 65-calowy monitor UltraFine Display OLED Pro został stworzony z myślą o profesjonalistach pracujących w studiu obróbki obrazu i dźwięku. Obsługuje interfejsy klasy profesjonalnej, takie jak SDI i SFP, i może wyświetlać obraz w oryginalnej, wysokiej rozdzielczości bez skalowania. Co ważne dla kolorystów spędzających niezliczone godziny za ekranem, LG UltraFine Display OLED Pro spełnia wymagania norm Eyesafe i pomaga chronić oczy przed niebieskim światłem.

LG prezentowała również kilka innowacji sprawdzających się w dyspozytorniach, audytoriach i wirtualnych salach lekcyjnych. Urządzenia LED Fine Pitch o wysokiej rozdzielczości i bezramkowej konstrukcji pozwalają wyraźnie zobaczyć każdy szczegół, a bezramkowy 54-calowy ekran LED Bloc może być stosowany przez klientów jako łatwy do zamontowania 55-calowy wyświetlacz ścienny LCD – pasuje nawet do uchwytów istniejących modeli ścian wideo LCD*.

W handlu detalicznym rozwiązanie LG do zarządzania treścią, SuperSign QSR, zapewnia klientom dynamicznie wyświetlane menu, a na zapleczu usprawnia system zarządzania w kuchni i integruje się z systemem PoS. Innym produktem przeznaczonym do interakcji z klientami na zewnątrz jest 21,5-calowy wyświetlacz dotykowy o wysokiej jasności. Niezależnie od zastosowania – w ramach kiosku drive-thru, dystrybutora paliwa czy stacji ładowania EV, monitory High Brightness są odporne na trudne warunki pogodowe i kurz, a ich niezwykła jasność ułatwia odczytywanie informacji.

Oprócz tego LG prezentowała również rozwiązania chmurowe zaprojektowane specjalnie do konkretnych branż lub zastosowań. Na przykład system Pro:Centric Cloud został opracowany z myślą o usprawnieniu zarządzania hotelami i restauracjami poprzez wykorzystanie Pro:Centric – elastycznego i intuicyjnego systemu zarządzania treścią firmy LG dla hotelarstwa – i rozszerzenie go na wiele obiektów dzięki architekturze chmurowej. Dzięki niemu hotele mogą oferować spersonalizowane usługi, utrzymywać spójny wizerunek i gromadzić dane o zachowaniach klientów w wielu obiektach, a wszystko to scentralizowane w jednym miejscu.

- Na tegorocznych targach ISE z przyjemnością prezentujemy rozwiązania, które zostały opracowane, aby poprawić jakość życia ludzi. Nasze wyraźne, płynne obrazy wyróżniają się, nawet w tak wysoko nasyconym otoczeniu, a rozwiązania pionowe stwarzają nowe możliwości. Z powodzeniem znajdujemy nowe sposoby, aby ułatwiać wywieranie pozytywnego wpływu na jakość życia ludzi, bez względu na branżę - powiedział Paik Ki-mun, starszy wiceprezes i szef jednostki biznesowej Information Display w LG Electronics Business Solutions Company.

Te rewolucyjne rozwiązania biznesowe można zobaczyć w hali 3 na Gran Via w Fira Barcelona w dniach 10-13 maja.

Źródło: LG Electronics Business Solutions

Dodatkowe informacje:

*54-calowy ekran LED Bloc można zainstalować za pomocą uchwytu ściennego VESA (600×400) i śrub.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764