logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Na targach Packaging Innovations Epson zaprezentuje portfolio drukarek do etykiet

  PR 31.08.2023, przeczytano 507 razy
ilustracjastrzałka

20 i 21 września 2023 r. w Expo Kraków odbędą się targi Packaging Innovations – jedno z najważniejszych spotkań producentów i klientów z branży opakowań, retail i reklamy. W tej piętnastej edycji imprezy, jak zawsze uczestniczy firma Epson. Na stoisku firmy nr P87 zaprezentowana zostanie w całości rodzina drukarek atramentowych do etykiet  ColorWorks. Zobaczymy tam modele ColorWorks C3500, C4000, C6000, C6500, C7500.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/na-targach-packaging-innovations-epson-zaprezentuje-portfolio-drukarek-do-etykiet,401215,artykul.html

To co je łączy, to wykorzystanie we wszystkich wymienionych urządzeniach technologii cyfrowego druku atramentowego. Pozwala ona na szybki druk krótkich serii (a nawet pojedynczych sztuk) oznakowań i etykiet z pominięciem kosztu przygotowania do druku, jaki jest związany z tradycyjnymi procesami druku. Dodatkowo zastosowane tam rozwiązanie drukowania bez użycia ciepła (Heat-Free) zapewnia oszczędności związane ze zmniejszeniem zużycia energii elektrycznej, a także zmniejsza awaryjność sprzętu.

Podczas targów uczestnicy będą mieli okazję otrzymać indywidualne porady od specjalistów z Epsona dotyczące najlepszego wyboru produktów zgodnie z ich konkretnymi wymaganiami.

Topowy model ColorWorks C7500 oferuje doskonałą niezawodność i trwałość, dzięki zastosowaniu głowicy drukującej PrecisionCore.  Wysoka prędkość i jakość druku to kolejne atuty tej drukarki. Osiąga ona prędkość drukowania do 300 mm/s przy imponującej rozdzielczości obrazu 600 x 1200 dpi. Dodatkowo C7500 została zaprojektowana z myślą o minimalizacji potrzeb konserwacyjnych i czasu przestoju. Dzięki technologii NVT, urządzenie jest zdolne do samodzielnego monitoringu dysz głowicy i automatycznego usuwania ewentualnych problemów, co przekłada się na krótsze przestoje i niższe koszty eksploatacji. Obsługa języka programowania ESC/Label sprawia, że urządzenie można zintegrować z niemal każdym systemem operacyjnym, oferując tym samym dużą elastyczność i wszechstronność zastosowań.

Z kolei Epson ColorWorks CW-C6500Ae to 8-calowa drukarka etykiet z wbudowaną gilotyną, przeznaczona druku etykiet w średnich i  małych przedsiębiorstwach. Została skonstruowana z myślą o maksymalnym uproszczeniu obsługi – wszystkie czynności operacyjne można wykonać od przodu. Może drukować kolorowe etykiety na nośnikach o szerokości od 25,4 do 112 mm. Epson CW C6000Pe to model podobny, o szerokości zadruku 4”, ale w odróżnieniu od poprzedniego wyposażony w automatyczny odklejak zwiększający szybkość i ergonomię pracy, zarówno na liniach produkcyjnych,  jak i w mniejszych przedsiębiorstwach.

Jak mówi Grzegorz Moch, Business Solution Account Manager w Epson: - Targi Packaging Innovations stanowią doskonałą miejsce, gdzie możemy naszym obecnym i potencjalnym klientom pokazać w praktyce kluczowe zalety, jaką oferuje technologia atramentowa w naszej serii drukarek ColorWorks. Najważniejsze jest tu całkowite uniezależnienie od zewnętrznych drukarni przy szybkim tworzeniu unikalnych, wysokiej jakości etykiet bezpośrednio w siedzibie firmy. W dzisiejszych czasach dodatkowymi atutami jest bogactwo naszego portfolio pozwalające dobrać model adekwatny do skali firmy i jej zapotrzebowania oraz oszczędności.

Zapraszamy do spotkania w Expo Kraków, przy ul. Galicyjskiej 9, na stoisku P87.

Źródło: Epson Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764