logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Na targach Packaging Innovations Epson zaprezentuje portfolio drukarek do etykiet

  PR 31.08.2023, przeczytano 978 razy
ilustracjastrzałka

20 i 21 września 2023 r. w Expo Kraków odbędą się targi Packaging Innovations – jedno z najważniejszych spotkań producentów i klientów z branży opakowań, retail i reklamy. W tej piętnastej edycji imprezy, jak zawsze uczestniczy firma Epson. Na stoisku firmy nr P87 zaprezentowana zostanie w całości rodzina drukarek atramentowych do etykiet  ColorWorks. Zobaczymy tam modele ColorWorks C3500, C4000, C6000, C6500, C7500.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/na-targach-packaging-innovations-epson-zaprezentuje-portfolio-drukarek-do-etykiet,401215,artykul.html

To co je łączy, to wykorzystanie we wszystkich wymienionych urządzeniach technologii cyfrowego druku atramentowego. Pozwala ona na szybki druk krótkich serii (a nawet pojedynczych sztuk) oznakowań i etykiet z pominięciem kosztu przygotowania do druku, jaki jest związany z tradycyjnymi procesami druku. Dodatkowo zastosowane tam rozwiązanie drukowania bez użycia ciepła (Heat-Free) zapewnia oszczędności związane ze zmniejszeniem zużycia energii elektrycznej, a także zmniejsza awaryjność sprzętu.

Podczas targów uczestnicy będą mieli okazję otrzymać indywidualne porady od specjalistów z Epsona dotyczące najlepszego wyboru produktów zgodnie z ich konkretnymi wymaganiami.

Topowy model ColorWorks C7500 oferuje doskonałą niezawodność i trwałość, dzięki zastosowaniu głowicy drukującej PrecisionCore.  Wysoka prędkość i jakość druku to kolejne atuty tej drukarki. Osiąga ona prędkość drukowania do 300 mm/s przy imponującej rozdzielczości obrazu 600 x 1200 dpi. Dodatkowo C7500 została zaprojektowana z myślą o minimalizacji potrzeb konserwacyjnych i czasu przestoju. Dzięki technologii NVT, urządzenie jest zdolne do samodzielnego monitoringu dysz głowicy i automatycznego usuwania ewentualnych problemów, co przekłada się na krótsze przestoje i niższe koszty eksploatacji. Obsługa języka programowania ESC/Label sprawia, że urządzenie można zintegrować z niemal każdym systemem operacyjnym, oferując tym samym dużą elastyczność i wszechstronność zastosowań.

Z kolei Epson ColorWorks CW-C6500Ae to 8-calowa drukarka etykiet z wbudowaną gilotyną, przeznaczona druku etykiet w średnich i  małych przedsiębiorstwach. Została skonstruowana z myślą o maksymalnym uproszczeniu obsługi – wszystkie czynności operacyjne można wykonać od przodu. Może drukować kolorowe etykiety na nośnikach o szerokości od 25,4 do 112 mm. Epson CW C6000Pe to model podobny, o szerokości zadruku 4”, ale w odróżnieniu od poprzedniego wyposażony w automatyczny odklejak zwiększający szybkość i ergonomię pracy, zarówno na liniach produkcyjnych,  jak i w mniejszych przedsiębiorstwach.

Jak mówi Grzegorz Moch, Business Solution Account Manager w Epson: - Targi Packaging Innovations stanowią doskonałą miejsce, gdzie możemy naszym obecnym i potencjalnym klientom pokazać w praktyce kluczowe zalety, jaką oferuje technologia atramentowa w naszej serii drukarek ColorWorks. Najważniejsze jest tu całkowite uniezależnienie od zewnętrznych drukarni przy szybkim tworzeniu unikalnych, wysokiej jakości etykiet bezpośrednio w siedzibie firmy. W dzisiejszych czasach dodatkowymi atutami jest bogactwo naszego portfolio pozwalające dobrać model adekwatny do skali firmy i jej zapotrzebowania oraz oszczędności.

Zapraszamy do spotkania w Expo Kraków, przy ul. Galicyjskiej 9, na stoisku P87.

Źródło: Epson Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764