logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Na wiosnę NGI jako isens

  PR 05.03.2006, przeczytano 858 razy

1 marca na rynku pojawiła się agencja interaktywna isens (www.isens.pl), która decyzją właścicieli powstała z przekształcenia funkcjonującej od 2001 roku agencji interaktywnej NGI (Next Generation Interactive)


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/na-wiosne-ngi-jako-isens,3638,artykul.html

Wszelkie prawa i zobowiązania wynikające z umów, kontraktów i wszelkich uzgodnień firmy NGI przechodzą od dnia 1 marca 2006 r. na isens sp. z o.o. Do czołowych klientów isens należą: WSiP, Shell, Grupa Żywiec, Fortis Bank, URSA, Iveco Polska, Tchibo, CTL Logistics, Vattenfall, Impaq Group, Enterprise Investors, EccoPapier, Pioneer Pekao Investments, Danfoss, Multikino, Dwory SA, Zibi.

- Zmiany organizacyjne w firmie nie będą miały najmniejszego wpływu na obsługę naszych klientów, gdyż do przeprowadzenia tej operacji przygotowywaliśmy się od grudnia 2005 roku. Dużym plusem tych zmian będzie urozmaicenie naszej oferty, m.in. o działania komunikacji mobilnej czy PR w Internecie – mówi Grzegorz Krzemień, prezes agencji isens.

isens jest firmą oferującą kompleksową obsługę klienta w nowych mediach (Internet, multimedia, mobile). Agencja zajmuje się tworzeniem strategii komunikacji w nowych mediach przy użyciu narzędzi e-marketingu, rozwiązań multimedialnych, zaawansowanych aplikacji internetowych i ePR.

Źródło: isens

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764