logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nabór do VIII edycji Konkursu 30/30 na najlepszą okładkę płytową

   14.02.2022, przeczytano 649 razy
ilustracja

Wystartował nabór do tegorocznej odsłony Konkursu 30/30. Laureat konkursu oprócz tytułu Najlepszej Polskiej Okładki Płytowej 2021 otrzyma także nagrodę główną w wysokości 5000 zł. Podobnie jak w ubiegłym roku przyznane zostaną także Nagroda Specjalna im. Rosława Szaybo oraz Nagroda Specjalna za Edytorstwo. Nowością VIII edycji będzie natomiast Nagroda Publiczności w kwocie 2000 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nabor-do-viii-edycji-konkursu-30-30-na-najlepsza-okladke-plytowa,394766,artykul.html

Przyjmowanie zgłoszeń potrwa do 14 marca 2022 r. poprzez formularz na stronie www.konkurs3030.pl. W ramach Konkursu wybranych zostanie 30 finałowych projektów graficznych, które latem 2022 roku trafią na wystawę pokonkursową w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu. Szczegółowy termin wystawy oraz data wernisażu podane zostaną wkrótce.

Selekcji dokona 15-osobowe Jury złożone m.in. z cenionych grafików, ilustratorów, fotografów oraz dziennikarzy muzycznych. W tym roku do składu jurorskiego dołączają Ania Nowaczyk (MUZO.FM) oraz Bovska (laureatka Nagrody Specjalnej za Edytorstwo 2020). Zasiądą one obok tak cenionych osobistości jak Jacek Poremba, Grzegorz ,,Forin” Piwnicki czy Bartek Chaciński.

Ubiegłorocznym zwycięzcą nagrody głównej został Łukasz Paluch za okładkę ,,Highlight” duetu Skalpel.

Źródło: Wydawnictwo Miejskie Posnania

www.konkurs3030.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cztery aplikacje klientów Future Mind triumfują w konkursie Mobile Trends Awards
Tegoroczna edycja konkursu Mobile Trends Awards 2022 zgromadziła w swoich szeregach ścisłą czołówkę firm z branży technologicznej. Projekty realizowane dla klientów Future Mind odniosły poczwórne zwycięstwo. Największy sukces przypadł aplikacji mobilnej Sinsay. Rozwiązanie współtworzone z Silky Coders dla LPP zostało uhonorowane Grand Prix oraz...
Polscy projektanci z dwiema głównymi nagrodami w Seulu
Aż dwie nagrody GRAND PRIZE w koreańskim konkursie ASIA DESIGN PRIZE zdobyli projektanci z gdańskiego studia TOFU. Spośród ponad 1000 prac zgłoszonych z różnych zakątków świata, Jury tegorocznego konkursu przyznało tylko dziesięć tego typu wyróżnień z czego dwa trafiły w ręce Polaków.
To jeden z pierwszych konkursów organizowanych w Polsce, wykorzystujących sztuczną inteligencję. Grafiki tworzone przez AI w ciągu ostatniego roku stały się ogromnie popularne. Wciąż jednak brakuje odpowiedniej przestrzeni do rywalizacji dla osób, które je tworzą. Rękawice podjął właśnie Acer Polska, który zachęca do tworzenia prac w klimacie...
Już po raz 17. Hochland Polska zaprasza swoich Pracowników, a w tej edycji także Dostawców Mleka, do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym. Nowy kalendarz firmowy Hochland będzie zbiorem 12-stu prac przedstawiających dobre praktyki, które wspierają ochronę naszej planety – po jednym przykładzie na każdy kolejny miesiąc 2024 roku. Zgłoszenia...
Kampania #Unifyukraine doceniona w międzynarodowym konkursie IAA
#UnifyUkraine to kampania społeczna, która powstała by zwiększyć świadomość Amerykanów na temat rosyjskiej agresji na Ukrainę. Wyróżniono ją złotą statuetką w międzynarodowym konkursie MUSE Awards 2022 spośród ponad 6000 projektów reklamowych. Nagrodę dla organizatora kampanii – Banku Gospodarstwa Krajowego - przyznało największe stowarzyszenie marketingowe na świecie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764