logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nabór do VIII edycji Konkursu 30/30 na najlepszą okładkę płytową

   14.02.2022, przeczytano 808 razy
ilustracja

Wystartował nabór do tegorocznej odsłony Konkursu 30/30. Laureat konkursu oprócz tytułu Najlepszej Polskiej Okładki Płytowej 2021 otrzyma także nagrodę główną w wysokości 5000 zł. Podobnie jak w ubiegłym roku przyznane zostaną także Nagroda Specjalna im. Rosława Szaybo oraz Nagroda Specjalna za Edytorstwo. Nowością VIII edycji będzie natomiast Nagroda Publiczności w kwocie 2000 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nabor-do-viii-edycji-konkursu-30-30-na-najlepsza-okladke-plytowa,394766,artykul.html

Przyjmowanie zgłoszeń potrwa do 14 marca 2022 r. poprzez formularz na stronie www.konkurs3030.pl. W ramach Konkursu wybranych zostanie 30 finałowych projektów graficznych, które latem 2022 roku trafią na wystawę pokonkursową w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu. Szczegółowy termin wystawy oraz data wernisażu podane zostaną wkrótce.

Selekcji dokona 15-osobowe Jury złożone m.in. z cenionych grafików, ilustratorów, fotografów oraz dziennikarzy muzycznych. W tym roku do składu jurorskiego dołączają Ania Nowaczyk (MUZO.FM) oraz Bovska (laureatka Nagrody Specjalnej za Edytorstwo 2020). Zasiądą one obok tak cenionych osobistości jak Jacek Poremba, Grzegorz ,,Forin” Piwnicki czy Bartek Chaciński.

Ubiegłorocznym zwycięzcą nagrody głównej został Łukasz Paluch za okładkę ,,Highlight” duetu Skalpel.

Źródło: Wydawnictwo Miejskie Posnania

www.konkurs3030.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764