logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nabór do VIII edycji Konkursu 30/30 na najlepszą okładkę płytową

   14.02.2022, przeczytano 546 razy
ilustracja

Wystartował nabór do tegorocznej odsłony Konkursu 30/30. Laureat konkursu oprócz tytułu Najlepszej Polskiej Okładki Płytowej 2021 otrzyma także nagrodę główną w wysokości 5000 zł. Podobnie jak w ubiegłym roku przyznane zostaną także Nagroda Specjalna im. Rosława Szaybo oraz Nagroda Specjalna za Edytorstwo. Nowością VIII edycji będzie natomiast Nagroda Publiczności w kwocie 2000 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nabor-do-viii-edycji-konkursu-30-30-na-najlepsza-okladke-plytowa,394766,artykul.html

Przyjmowanie zgłoszeń potrwa do 14 marca 2022 r. poprzez formularz na stronie www.konkurs3030.pl. W ramach Konkursu wybranych zostanie 30 finałowych projektów graficznych, które latem 2022 roku trafią na wystawę pokonkursową w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu. Szczegółowy termin wystawy oraz data wernisażu podane zostaną wkrótce.

Selekcji dokona 15-osobowe Jury złożone m.in. z cenionych grafików, ilustratorów, fotografów oraz dziennikarzy muzycznych. W tym roku do składu jurorskiego dołączają Ania Nowaczyk (MUZO.FM) oraz Bovska (laureatka Nagrody Specjalnej za Edytorstwo 2020). Zasiądą one obok tak cenionych osobistości jak Jacek Poremba, Grzegorz ,,Forin” Piwnicki czy Bartek Chaciński.

Ubiegłorocznym zwycięzcą nagrody głównej został Łukasz Paluch za okładkę ,,Highlight” duetu Skalpel.

Źródło: Wydawnictwo Miejskie Posnania

www.konkurs3030.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Małgorzata Barcz Wadas dołącza do Timecode, jako managerka konkursu Timecode Akcja Animacja
Do zespołu Timecode Film Production dołączyła Małgorzata Barcz - Wadas. Objęła stanowisko project managerki i będzie odpowiadać za organizację oraz rozwój projektu Timecode Akcja Animacja – konkursu dla twórców animacji, organizowanego od 2017 roku przez dom produkcyjny Timecode.
Znamy nagrodzonych w tegorocznej edycji konkursu POS Stars
Podczas targów Festiwal Marketingu, 14 i 15 września miała miejsce 14. edycja konkursu na najlepsze display’e reklamowe.
Zwiastun Dying Light 2 Stay Human autorstwa Platige Image z nagrodą Silver Drum w kategorii Animacja
W piątek, 23 września 2022 r., odbyła się ceremonia Grand Award, podczas której jury wyróżniło najlepszych twórców i projekty. Wśród nagrodzonych w 28. edycji międzynarodowego festiwalu reklamowego Golden Drum znalazło się studio Platige Image, które otrzymało SILVER DRUM w kategorii Motion Craft - Animacja za trailer do gry Dying Light 2:...
Tomek Kosiński jurorem Kreatura 2022
W tegorocznej edycji konkursu do grona jury dołączył Tomek Kosiński, nasz Creative Director.
Ogłoszono nominacje w KTR - największym i najbardziej rzetelnym konkursie kreatywności w Polsce. 20 nominacji powędrowało do VMLY&R. Zwycięzców poznamy już 7 października.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764