logo
WIADOMOŚCI

Nabór prac: Najlepsze dyplomy ASP 2016

redakcja   28.12.2016, przeczytano 758 razy
ilustracjastrzałka
Identyfikacja wizualna Ethno Jazz Festivalu Marta Śliwowska, ASP we Wrocławiu

Portal FONT nie czcionka! zachęca do wysłania projektów swoich prac dyplomowych. Organi9zatorów najbardziej interesują tegoroczne dyplomy (2016), ale nie dyskwalifikują również tych z wcześniejszych lat. W zestawieniu chcą zaprezentować prace z: projektowania graficznego, wzornictwa przemysłowego, architektury oraz te o tematyce artystycznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nabor-prac:-najlepsze-dyplomy-asp-2016,30957,artykul.html

Warunkiem uczestnictwa jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Zestawienie prac nie ma charakteru konkursu, wybierane zostaną najciekawsze prace według naszej redakcji. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia prac – bez podania przyczyny. Prace można nadsyłać do 15 stycznia 2017 roku. Publikacja najlepszych prac przewidziana jest w wydaniu 9.

Źródło: FONT nie czcionka!

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim
Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.
„Kupuj z głową
Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
Grześki z kolejną kampanią reklamową
Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci (Grześki Tyci w czekoladzie deserowej 140 g, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej 140 g). Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do d...
Zima na trawie z Żubrówką
K2 startuje z kolejną, sezonową aktywacją konsumencką dla Żubrówki Bison Grass. Wódka ta jest jedną z pięciu obsługiwanych przez agencję marek, należących do koncernu CEDC International.
Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha „Abonament na miłość
W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone