logo
WIADOMOŚCI

Nabór prac: Najlepsze dyplomy ASP 2016

redakcja   28.12.2016, przeczytano 797 razy
ilustracjastrzałka
Identyfikacja wizualna Ethno Jazz Festivalu Marta Śliwowska, ASP we Wrocławiu

Portal FONT nie czcionka! zachęca do wysłania projektów swoich prac dyplomowych. Organi9zatorów najbardziej interesują tegoroczne dyplomy (2016), ale nie dyskwalifikują również tych z wcześniejszych lat. W zestawieniu chcą zaprezentować prace z: projektowania graficznego, wzornictwa przemysłowego, architektury oraz te o tematyce artystycznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nabor-prac:-najlepsze-dyplomy-asp-2016,30957,artykul.html

Warunkiem uczestnictwa jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Zestawienie prac nie ma charakteru konkursu, wybierane zostaną najciekawsze prace według naszej redakcji. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia prac – bez podania przyczyny. Prace można nadsyłać do 15 stycznia 2017 roku. Publikacja najlepszych prac przewidziana jest w wydaniu 9.

Źródło: FONT nie czcionka!

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
poniedziałek 25.06.2018, 170 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone