Rynek prasy opiniotwórczej wzbogacił nowy dwutygodnik „W Sieci”. Od 26 listopada wybór artykułów, opinii i komentarzy internetowych wzbogaconych o materiały własne redakcji, dostępny jest w wersji tradycyjnej – papierowej. Za promocję dwutygodnika „W Sieci” odpowiada Agencja Apella. W przygotowanej na potrzeby tej realizacji kampanii bierze udział redaktor naczelny nowego tytułu – Jacek Karnowski oraz grono dziennikarzy – Jerzy Jachowicz, Dorota Łosiewicz, Marek Pyza i Marzena Nykiel.
Nawiązując do sytuacji na rynku prasy, kampania prowadzona jest w sposób niekonwencjonalny. Zaangażowani w nią redaktorzy, występując w charakterze więźniów, podkreślają że nie obawiają się wyrażania swoich opinii i profesjonalnego, niezależnego podejścia do pracy dziennikarza. Mottem przewodnim dwutygodnika jest hasło „Odważ się!”.
Kampanię nowego tytułu rozpoczęło dwa tysiące rozwieszonych w największych miastach Polski plakatów. 1 grudnia wzbogaci ją też kilkaset citylightów.
Na potrzeby akcji promocyjnej powstał spot telewizyjny, który emitowany będzie m.in. na antenie TVP 1, TVP 2, TVP Kultura, TVP Sport, Polsat oraz spot radiowy emitowany na antenie Radia Zet, Programu Pierwszego Polskiego Radia, Radiowej Trójki oraz TOK FM.
Wraz z kampanią radiowo-telewizyjną rozpoczęła się kampania prasowa w dziennikach i tygodnikach ogólnopolskich. Całość wspiera promocja w ponad 1500 Punktach Sprzedaży oraz przekaz w największej w Polsce sieci ponad 500 monitorów LCD Kasy Stefczyka oraz na monitorach sieci Leclerc.
Równolegle prowadzone są działania na profilu facebookowym www.facebook.com/gazetawsieci. Lada dzień ruszy dedykowana aplikacja na tym profilu, gdzie będzie można zaprojektować, nawiązujące do stylu dwutygodnika, koszulki z osobistymi opiniami.
Gazeta dystrybuowana jest w punktach sprzedaży w całej Polsce oraz drogą internetową, poprzez eGazety i stronę internetową www.gazetawsieci.pl. Cena egzemplarza to 2,90 zł.
Źródło: Apella