logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Naczelny i dziennikarze w kampanii dwutygodnika „W Sieci”

  PR 26.11.2012, przeczytano 1741 razy
ilustracjastrzałka

Rynek prasy opiniotwórczej wzbogacił nowy dwutygodnik „W Sieci”. Od 26 listopada wybór artykułów, opinii i komentarzy internetowych wzbogaconych o materiały własne redakcji, dostępny jest w wersji tradycyjnej – papierowej. Za promocję dwutygodnika „W Sieci” odpowiada Agencja Apella. W przygotowanej na potrzeby tej realizacji kampanii bierze udział redaktor naczelny nowego tytułu – Jacek Karnowski oraz grono  dziennikarzy – Jerzy Jachowicz, Dorota Łosiewicz, Marek Pyza i Marzena Nykiel.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/naczelny-i-dziennikarze-w-kampanii-dwutygodnika-w-sieci,17324,artykul.html

Nawiązując do sytuacji na rynku prasy, kampania prowadzona jest w sposób niekonwencjonalny. Zaangażowani w nią redaktorzy, występując w charakterze więźniów, podkreślają że nie obawiają się wyrażania swoich opinii i profesjonalnego, niezależnego podejścia do pracy dziennikarza. Mottem przewodnim dwutygodnika jest hasło „Odważ się!”.

Kampanię nowego tytułu rozpoczęło dwa tysiące rozwieszonych w największych miastach Polski plakatów. 1 grudnia wzbogaci ją też kilkaset citylightów.

Na potrzeby akcji promocyjnej powstał spot telewizyjny, który emitowany będzie m.in. na antenie TVP 1, TVP 2, TVP Kultura, TVP Sport, Polsat oraz spot radiowy emitowany na antenie Radia Zet, Programu Pierwszego Polskiego Radia, Radiowej Trójki oraz TOK FM.

Wraz z kampanią radiowo-telewizyjną rozpoczęła się kampania prasowa w dziennikach i tygodnikach ogólnopolskich. Całość wspiera promocja w ponad 1500 Punktach Sprzedaży oraz przekaz w największej w Polsce sieci ponad 500 monitorów LCD Kasy Stefczyka oraz na monitorach sieci Leclerc.

Równolegle prowadzone są działania na profilu facebookowym www.facebook.com/gazetawsieci. Lada dzień ruszy dedykowana aplikacja na tym profilu, gdzie będzie można zaprojektować, nawiązujące do stylu dwutygodnika, koszulki z osobistymi opiniami.

Gazeta dystrybuowana jest w punktach sprzedaży w całej Polsce oraz drogą internetową, poprzez eGazety i stronę internetową www.gazetawsieci.pl. Cena egzemplarza to 2,90 zł.

Źródło: Apella

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764