logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Naczelny i wydawca Wprost pozywają ministra Nowaka i CAM Media

  PR 31.07.2013, przeczytano 981 razy

Redaktor naczelny WPROST oraz AWR Wprost złożyli pozew przeciwko ministrowi transportu, Sławomirowi Nowakowi, który w swoich wypowiedziach na antenach radiowych sugerował, jakoby WPROST, publikując artykuły poświęcone jego działalności jako ministra, działał na zlecenie i „w czyimś interesie”. Mówił także, iż nie chce „brudnych pieniędzy od tej gazety”. Pełnomocnik AWR Wprost domaga się od ministra przeprosin za próbę zdyskredytowania kompetencji zawodowych i moralnych redaktora naczelnego i dziennikarzy tygodnika oraz naruszenie dobrego imienia wydawcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/naczelny-i-wydawca-wprost-pozywaja-ministra-nowaka-i-cam-media,19358,artykul.html

Redaktor naczelny tygodnika WPROST, Sylwester Latkowski, oraz wydawca tygodnika, Michał M. Lisiecki, prezes AWR WPROST złożyli również pozew o ochronę dóbr osobistych przeciw spółce CAM Media. Naczelny i wydawca domagają się od tej spółki publikacji przeprosin za rozpowszechnianie w mediach bezpodstawnych oskarżeń. CAM Media podawały m.in. kłamliwe informacje, że publikacje tekstów w tygodniku WPROST miały służyć manipulowaniu kursem akcji wspomnianej firmy. Spółka twierdziła też kłamliwie, że działanie Sylwestra Latkowskiego było motywowane uzyskaniem korzyści majątkowej.

Bezprawne było rozpowszechnienie nieprawdziwych informacji wśród osób trzecich, w tym mediów, wraz z kopią zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa skierowanego do prokuratury. Zawiadomienie przygotowane przez CAM Media zawierało nieprawdziwe informacje i sformułowania w sposób oczywisty naruszające dobre imię i wiarygodność zawodową zarówno Sylwestra Latkowskiego, jak i Michała Lisieckiego. W ocenie pełnomocnika powodów, stwierdzenia zawarte w zawiadomieniu CAM Media miały na celu kompromitowanie redaktora Sylwestra Latkowskiego oraz wydawcy Michała Lisieckiego.

Ostatecznie Prokuratura Okręgowa w Warszawie odmówiła wszczęcia postępowania w sprawie zawiadomienia złożonego przez CAM Media, potwierdzając bezzasadność zarzutów.

W przygotowaniu przez wydawcę, jest również kolejny pozew przeciwko ministrowi Sławomirowi Nowakowi, o działanie na szkodę wydawcy tygodnika „Wprost” w związku z  próbą wywierania przez niego wpływu na podmioty i osoby trzecie, aby zaprzestały współpracy z tygodnikiem Wprost.

Źródło: Platforma Mediowa Point Group S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764