logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nadając klasę S Class 3 – odkryj nowe możliwości

  S 20.11.2023, przeczytano 1000 razy
ilustracja

Prawie dziesięć lat po premierze modelu S Class 2, firma Summa wypuszcza na rynek nowy ploter tnący premium: Summa S Class 3. W ciągu tych dziesięciu lat Summa nie próżnowała. Słuchała potrzeb swoich klientów i inwestowała w najnowszą technologię, tworząc doskonałego następcę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nadajac-klase-s-class-3-%E2%80%93-odkryj-nowe-mozliwosci,402140,artykul.html

Odkryj nowe możliwości!

Model S Class 3 (więcej informacji tutaj) doskonale sprawdzi się w branży reklamy i wydruku, zwłaszcza dla profesjonalistów, którzy oczekują najwyższej wydajności. Nowe funkcje pozwalają rozszerzyć działalność, ponieważ ploter tnący działa teraz płynniej i szybciej niż wcześniej, zachowując jednocześnie niezwykłą precyzję, co poprawia wydajność procesów pracy bez utraty jakości. Możesz ciąć różne materiały, a także została dodana opcja bigowania. Wszystko to otwiera przed twoim biznesem nowe możliwości.

Jakie są kluczowe korzyści modelu S Class 3?

Prawdziwa technologia tnąca tangencjalna. Unikalne, zautomatyzowane ostrze z precyzyjną regulacją głębokości może ciąć cienkie, grube i trudne materiały z niezwykłą precyzją.

Kamera OPOS z wbudowaną obróbką obrazu. Nowa kamera OPOS jest bardziej wydajna i dzięki wbudowanej obróbce obrazu umożliwia bardzo szybkie rozpoznawanie znaków, co sprawia, że procesy pracy stają się płynniejsze i bardziej efektywne.

Głowica performance. Ta precyzyjna głowica tnąca może teraz nosić jednocześnie dwie narzędzia, co pozwala na cięcie i bigowanie lub cięcie i rysowanie bez konieczności zmiany narzędzi.

Inteligentne sortowanie i panelowanie obiektów. Funkcja Inteligentnego Sortowania wybiera najbardziej optymalny punkt początkowy do cięcia obiektów, podczas gdy funkcja Inteligentnego Panelowania skupia się na cięciu obiektów w określonym zakresie w najbardziej efektywny sposób.

Zwiększona ergonomia. Dzięki niebieskiemu, zielonemu i czerwonemu paskowi stanu, łatwo rozpoznawalnym elementom regulacyjnym i strategicznie umieszczonemu tacowi na narzędzia, model S Class 3 skupia się na ergonomii i łatwości użytkowania.

Optymalne obsługiwanie mediów. Nowa rolka nośna może teraz obsługiwać średnicę do 20 cm i udźwig rolki wynoszący do 45 kg, co jest bardzo korzystne dla zastosowań w druku i cięciu, w tym dla folii laminowanej.

Odkryj więcej korzyści!

Nowy standard w branży cięcia

Serce nowego modelu S Class 3 to prawdziwa aktywna technologia tnąca. Jest to cecha unikalna dla Summy, która ustanawia nowy standard w branży. To, co ją czyni tak wyjątkową, to fakt, że wycina niesamowicie precyzyjne narożniki i najdrobniejsze szczegóły z łatwością, takie jak skomplikowane małe wzory i naklejki. Doskonale sprawdza się w przypadku materiałów o niestandardowej grubości lub rozmiarze, takich jak cienkie, grube i trudne materiały, a także większe znaki, ale również wszystko, co mieści się pomiędzy. Połączenie prawdziwej technologii tnącej tangencjalnej z głowicą Performance tworzy ostateczną kombinację tnącą.

Wybierz swoją własną technologię tnącą

Ponieważ w ciągle zmieniającym się świecie cięcia jedna technologia nie pasuje do wszystkich potrzeb, Summa oferuje trzy różne technologie. W ten sposób możesz wybrać tę, która najlepiej odpowiada Twojemu biznesowi.

  • Technologia ostrza tnącego typu “drag knife”. Cięcie dużych ilości standardowych folii winylowych jeszcze nigdy nie było takie płynne, szybkie i proste.

  • Technologia ostrza tnącego typu “tangential knife”. Ostrze tnące typu “tangential” tnąc płynnie przez grube, cienkie i trudne materiały. Świetnie radzi sobie także z cięciem najdrobniejszych detali i dokładnych narożników.

  • Technologia Dual Head. Zawiera najlepszą kamerę w ofercie, co umożliwia cięcie trudniejszych mediów, takich jak materiały przezroczyste i odbijające światło. Łączy technologię ostrza typu “drag” lub “tangential” z bigowaniem lub rysowaniem, doskonałe do cięcia i bigowania tektur składanych.

Czy warto nadal inwestować w ploter tnący?

W skrócie: tak, warto. Choć długi okres użytkowania ploterów Summa pozwala producentom uniknąć dalszych inwestycji w urządzenia tnące, posiadanie premium plotera tnącego na miejscu pracy pozostaje kluczowe dla firm od małych po przemysłowe. Model S Class 3 otwiera nowe możliwości wzrostu zarówno w zakresie cięcia, jak i bigowania kartonów składanych.

Ciekawi cię, jak wygląda działanie modelu S Class 3 w praktyce? A może chcesz zobaczyć, jak wyglądają funkcje na tej maszynie? Zobacz prezentcję (PDF).

Nowa seria S Class 3 została stworzona, aby zaspokoić potrzeby prawdziwych profesjonalistów, którzy oczekują wyłącznie najwyższej jakości wydajności, precyzji na najwyższym poziomie i niezrównanej wszechstronności w swojej pracy. Dzięki zaawansowanej technologii, intuicyjnemu oprogramowaniu GoSign, trwałej konstrukcji i oszczędzającym czas funkcjom, przewyższają one nawet najbardziej wymagające oczekiwania użytkowników.

Przygotuj się na podniesienie swoich rezultatów w zakresie cięcia, wejdź na nowe wyżyny doskonałości dzięki europejskiemu rzemiosłu. Zaufaj ploterom Summa S Class 3 a nigdy nie będziesz patrzeć wstecz. Zapraszamy na prezentację do Demo Lab w Błoniu i Katowicach. HP DEMO LAB – centrum prezentacji | Integart Sp. z o.o.

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji.

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbaciany Ogród w kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”
W nowej kampanii telewizyjnej i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego kultowego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA. Wybór Sochana na ambasadora Invictus Parfum doskonale wpisuje się w wizerunek marki, łącząc sportową pasję z luksusową elegancją. Za realizację działań influencerskich...
Chromatique agencją wiodącą marki Alcalia
Agencja reklamowa Chromatique została wybrana przez markę Alcalia do całościowej obsługi działań reklamowych i marketingowych.
LoveBrands Group ponownie dla AstraZeneca
Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z innowacyjną firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje kompleksowe działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
Grupa ONE House rozszerza współpracę z ABB
Grupa ONE House kontynuuje rozwój współpracy z globalnym liderem technologicznym, firmą ABB, rozszerzając swoje działania na nowe rynki międzynarodowe. W wyniku sukcesu wcześniejszych kampanii lead generation realizowanych w wyszukiwarce Google, współpraca została rozszerzona na Zjednoczone Emiraty Arabskie, Australię oraz Indie. Tym samym działania Grupy ONE House obejmują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764