logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nadchodzi Reakcja OKK! design

  PR 03.09.2018, przeczytano 558 razy
ilustracjastrzałka

Kolejna, 14. edycja OKK! design, odbędzie się 10 września 2018 w godzinach 12.30 – 20.00, w  warszawskiej przestrzeni MYSIA 3. Hasło wydarzenia brzmi: reAKCJA! Jego motywem przewodnim będzie więc działanie, zajęcie konkretnego stanowiska w odpowiedzi na dane zdarzenie. Podczas tej edycji OKK! design poznacie Państwo reAKCJE branży wnętrzarskiej na otaczającą rzeczywistość, szanse i zagrożenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nadchodzi-reakcja-okk%21-design,37761,artykul.html

W roli Gości Specjalnych wystąpią min.: Jadwiga Husarska, Monika Potorska, Grzegorz Goworek, Magdalena Federowicz-Boule, prof. Radek Achramowicz, Katarzyna Borkowska, Tomasz Pydo, a także   łowca trendów, założyciel bloga TrendNomad - Michał Mazur, który podzieli się swoimi obserwacjami na temat nowości ze świata designu i technologii. Na spotkaniu obecny będzie również Marcel Marczuk z pracowni Space Monkeys, który opowie o znaczeniu komunikacji wizualnej w biznesie. Tradycyjnie nie zabraknie także paneli dyskusyjnych z udziałem uznanych ekspertów ze świata wnętrz. Moderatorem dyskusji o architekturze, designie i branży będzie Anna Grużewska, redaktor naczelna „Czas na Wnętrze”. Zapraszamy również do zwiedzania stoisk cenionych marek wnętrzarskich.

OKK! design wpisuje się w kalendarz najważniejszych wydarzeń związanych ze światem wzornictwa. Jego autorką jest Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR. Event zrzesza architektów, projektantów oraz dekoratorów wnętrz, a także wszystkich, którzy zawodowo związani są z tą tematyką. Tworzy przestrzeń do poszerzania wiedzy i kompetencji, nawiązywania kontaktów biznesowych oraz promocji dobrych marek i firm kierujących swoje produkty do branży architektonicznej. Ze względu na swój charakter impreza cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem.

Wśród Partnerów znaleźli się: Puff-Buff, Barlinek, Everspace, Bright Lights, Profim, EVERSPACE, BoConcept, ArcInteriors, PEKA, Hacker, Anwis.

Źródło: OKK!

www.okkpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764