logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nadmorskie Suweniry

  PR 01.07.2022, przeczytano 1039 razy
ilustracjastrzałka

Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nadmorskie-suweniry,396464,artykul.html

Na straganach w wypoczynkowych miejscowościach niesławny Huggy Waggy szczerzy zęby pośród muszelek, magnesów, chust, czapek i ręczników. Te same nadmorskie pejzaże z masowej produkcji kreują wspomnienia z wakacji od Bałtyku po Adriatyk.

W suwenirową niszę wchodzi Hakobo – projektant graficzny z Łodzi uznany za jednego z pięćdziesięciu najważniejszych plakacistów na świecie (John Foster „New Masters of Poster Design: Poster Design for the Next Century”).

Mieszkańcom Gdyni znany z realizacji muralowej na budynku sądu przy hali rybnej oraz z szyldu „przeróbek krawieckich” przy ulicy Starowiejskiej. Dla Traffic Design zaprojektował również szyld serwisu rowerowego na warszawskiej Pradze. Współpracował z takimi instytucjami jak katowicki NOSPR, Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, IAM, BWA Wrocław.

Przestrzeń Traffic Design na czas wystawy zmieni się w concept store/nadmorski kram, w którym oprócz druków nabyć będzie można koszulki, kubki, plażowe koce.

Wśród graficznych bohaterów nadbałtyckiego wypoczynku znalazły się typowe morskie motywy: kotwice, żaglówki, mewy, rybka i lody oraz elementy typograficzne i heraldyczne.  

Spotkanie z artystą podczas wernisażu poprowadzi Katarzyna Roj z BWA Wrocław.

ilustracjastrzałka

Źródło: Stowarzyszenie Traffic Design

www.trafficdesign.pl

Dodatkowe informacje:

O autorze
Dzień dobry, nazywam się Jakub Stępień aka Hakobo (ur. 1976 Łódź, Polska) należę do 50 najważniejszych obecnie plakacistów na całym świecie (według Johna Fostera, autora książki New Masters of Poster Design: Poster Design for the Next Century). Doskonale czuje się również w identyfikacji wizualnej, działaniach na pograniczu sztuki i dizajnu, w modzie i ogólnie – grafice użytkowej. Współpracuje z wieloma instytucjami kulturalnymi w kraju, m.in. z NOSPR, Muzeum Sztuki w Łodzi, CSW Zamek Ujazdowski, Muzeum Plakatu, Galeria Design BWA Wrocław, Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, IAM, NCK. Od 2001 roku tworzę Hakobo Studio, w którym pracuję jako art director i graphic designer. Wśród moich klientów znajdują się: Andrzej Wajda, Netflix, Łódź Design Festival, Wyborowa, Tate Britain, Cropp, Vans, Pogo Skateboarding, Universal Music i inni.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764