logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nadzwyczajne lato z Activia i New Balance

  PR 16.06.2015, przeczytano 1542 razy
ilustracjastrzałka

Trwa wakacyjna zabawa marki Activia z nadzwyczajnymi nagrodami. Wystarczy kupić 5 dowolnych jogurtów Activia do picia, aby odebrać 20 proc. gwarantowanej zniżki na sportową kolekcję w sieci sklepów New Balance. Konsumenci mogą również wziąć udział w konkursie na stronie internetowej www.activia.pl, gdzie do wygrania są vouchery na zakupy w sklepach New Balance o wartości 400 zł i 1 000 zł. Za ideę odpowiadają VML Poland wraz z Y&R oraz Mediacom. Stronę aktywacyjną przygotowała agencja VML Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nadzwyczajne-lato-z-activia-i-new-balance,25169,artykul.html

„Activia to marka dla dynamicznych osób, które wykorzystują każdy moment i pragną dzień przeżywać świadomie. Nasz produkt odpowiada na ich potrzeby i nadąża za nimi poszerzając swoje portfolio o produkty do picia z pełnymi ziarnami 8 zbóż oraz Activię naturalną w wersji do picia. Teraz swoją ulubioną i odpowiadającą na potrzeby Activię – możemy mieć zawsze przy sobie” – skomentowała wprowadzenie nowych produktów – Ewa Gayny, kierownik ds. relacji zewnętrznych i komunikacji w Danone.

„To nie jest zwyczajne, to jest nadzwyczajne” ta myśl przewodnia z komunikacji Activii, pojawia się nie tylko w spotach reklamowych, lecz również w Internecie, billboardach oraz materiałach promocyjnych w sklepach. Aby wziąć udział w konkursie „Nadzwyczajne lato z Activią i New Balance” należy kupić 5 dowolnych Activii do picia, zachować paragony i wykonać konkursowe zadanie. Co tydzień uczestnicy zabawy pytani są o inną nadzwyczajną rzecz, którą robią na co dzień. Forma wykonania zadania jest dowolna – przesłanie zdjęcia, linku do filmu w serwisie YouTube lub przygotowanie kilkuzdaniowej wypowiedzi.

Źródło: VML Poland

poland.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon imagePROGRAF TZ i TX: ulepszone drukarki 5-kolorowe
Canon rozszerza swoją serię imagePROGRAF TZ i TX, wprowadzając nowe modele imagePROGRAF TZ-32000 oraz imagePROGRAF TX-4200/TX-3200. Te 5-kolorowe drukarki są idealne do drukowania projektów wspomaganych komputerowo (CAD) i aplikacji systemów informacji geograficznej (GIS), a także plakatów. Nowe modele znajdą zastosowanie w różnych branżach, takich jak...
Nikon: limitowana edycja aparatu Zfc
Nikon wprowadza do swojego portfolio limitowaną edycję aparatu Nikon Zfc „Nikon | HERALBONY Zfc” z korpusem ozdobionym najwyższej jakości grafikami stworzonymi przez artystów kontraktowych z HERALBONY Co., Ltd. (HERALBONY). Ten ekskluzywny model będzie dostępny w oficjalnym sklepie Nikon Store.
Harbingers wprowadza kompleksową usługę B2B
Harbingers, agencja digital marketingu, wprowadza nowe rozwiązania dla B2B, które zostały opracowane z myślą o szybko rozwijających się firmach, potrzebujących wsparcia w transformacji cyfrowej, rozwijaniu kanałów online oraz zwiększeniu efektywności sprzedaży.
DoubleVerify poszerza zakres weryfikacji reklam
DoubleVerify ogłosiła właśnie wprowadzenie do oferty kategorii „Inflammatory Politics and News” („IPN”) na Meta, w obszarze Brand Suitability. To rozszerzenie umożliwia reklamodawcom niezależną weryfikację jakości kampanii pod kątem kontrowersyjnych wiadomości i tematów politycznych, umożliwiając marketerom wybór poziomu ochrony, który najlepiej odpowiada wymaganiom...
Luka płacowa wśród twórców internetowych
Pomimo malejącej luki płacowej w Polsce, kobiety w branży twórców internetowych wciąż zarabiają znacznie mniej niż mężczyźni. Twórczynie rzadziej sprzedają własne produkty i częściej zmagają się z syndromem oszustki, co wpływa na ich dochody – wynika z raportu Imker “Ekonomia twórców po polsku 2024”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764