logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Naga prawda o ubezpieczeniach” zdobyła srebrną nagrodę Effie Awards 2011

  PR 01.11.2011, przeczytano 1426 razy
ilustracjastrzałka

„Naga prawda o ubezpieczeniach” ING Życie to nietypowa akcja realizowana na przełomie września i października 2010 roku, która miała na celu wzbudzenie zainteresowania wśród Polaków tematem ubezpieczeń na życie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/naga-prawda-o-ubezpieczeniach-zdobyla-srebrna-nagrode-effie-awards-2011-,13798,artykul.html

„W sześciu miastach Polski, w najczęściej uczęszczanych miejscach, stworzyliśmy ekspozycję złożoną z 200 naturalnej wielkości manekinów. Co piąty pomalowany był na kolor pomarańczowy oraz symbolizował osobę ubezpieczoną - stanowiło to nawiązanie do raportu społecznego ING Życie „Sztuka odpowiedzialności” – wyjaśnia Arkadiusz Chmurzyński, ATL/Media Manager w ING Życie. „Akcja z manekinami w przestrzeni miejskiej odniosła sukces, gdyż wywołała społeczną dyskusję na temat problemu niedoubezpieczenia Polaków.”

Kampania była połączeniem akcji edukacyjnej z happeningiem. Podczas otwarcia wystawy w każdym z miast odbywało się malowanie manekinów przez artystów plastyków, osoby publiczne oraz gwiazdy ekranu. Wszystkie ozdobione w ten sposób manekiny zostały przekazane na aukcję charytatywną, organizowaną przez Fundację Psychoonkologii „Ogród Nadziei”. Pieniądze pozyskane z ich sprzedaży przeznaczone zostały na pomoc dla osób chorych na nowotwory.

Kampania została opracowana przez agencję Multi Communications, prowadzącą również działania media relations. Za realizację projektu odpowiadała natomiast agencja Multi Event. Spot telewizyjny przygotowała agencja Grandes Kochonos, a zakupem mediów zajął się dom mediowy PanMedia Western. Działania w ramach social media prowadziła Agora. Za działania internetowe na stronie ingzycie.pl oraz na Facebooku odpowiadała agencja 180 heartbeats.

Zwycięska kampania „Naga prawda o ubezpieczeniach” została już nagrodzona w międzynarodowym konkursie PRGN Best Practice Awards przez Public Relations Global Network, sieć zrzeszającą niezależne agencje PR z całego świata. Jest też nominowana w konkursie „Złote Spinacze” w kategoriach: PR korporacyjny i event komercyjny.

Źródło: ING Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A.

Dodatkowe informacje:

Effie Awards to jeden z najważniejszych na świecie konkursów branży komunikacji marketingowej. W tegorocznej polskiej edycji Effie Awards 2011 przyznano dwie Złote Effie, 14 Srebrnych i 11 Brązowych. Do konkursu zgłoszono 103 kampanie reklamowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764