logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sharp MX-3050N i MX-3070 z nagrodami BLI

  PR 14.07.2017, przeczytano 638 razy
ilustracjastrzałka

Firmy, poszukując cyfrowych kopiarek, usiłują znaleźć model, który będzie wyposażony w najnowsze funkcje znane z dużych urządzeń, a jednocześnie będzie niedrogi i jego niewielkie rozmiary pozwolą zainstalować go w niewielkim pomieszczeniu. Jeśli firmie potrzebne jest urządzenie A3, z dużym prawdopodobieństwem zdecyduje się na urządzenie obsługujące druk w kolorze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sharp-mx-3050n-i-mx-3070-z-nagrodami-bli,33119,artykul.html

Raport przygotowany przez analityków z IDC sugeruje, że do 2020 roku około 85 procent urządzeń biurowych A3 kupionych w Europie będzie przystosowane do druku w kolorze. Ten trend jest napędzany przez malejące koszty utrzymania oraz rosnące oczekiwania co do jakości wśród użytkowników docelowych. Dla firmy Sharp przejście od urządzeń mono do urządzeń kolorowych w segmencie A3 jest kluczową tendencją, na którą stara się odpowiedzieć coraz bardziej powiększającą się serią kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych MX.

Przyznawane corocznie, indywidualne nagrody Buyers Laboratory „Pick” wyróżniają na podstawie rygorystycznych dwumiesięcznych testów sprzęt najlepszy w swojej klasie. W ostatnim czasie dwa urządzenia Sharp MX-3050N i MX-3070 otrzymały nagrody BLI „Pick” dla wyróżniających się urządzeń kolorowych A3 segmentu podstawowego o prędkości od 21 do 30 str./min oraz wyróżniających się urządzeń kolorowych A3 o prędkości od 21 do 30 str./min.

- Z informacji od klientów wiemy, że takie funkcje jak krótszy czas wybudzania i wysokiej jakości druk w kolorze gwarantują optymalną produktywność w szerszej gamie zadań – skomentował Szymon Trela Product Manager, Sharp Electronics CEE. – Naszym głównym celem jest  zapewnianie firmom niezawodnych urządzeń, które gwarantują wyjątkową wydajność przy jednoczesnej uniwersalności i możliwości dostosowania do zmieniających się potrzeb biura. Jesteśmy dumni, że wszechstronność naszych urządzeń została teraz oficjalnie doceniona przez laboratoria BLI – dodał.

Ostatnio wprowadzona na rynek seria MX obejmuje trzynaście urządzeń wielofunkcyjnych o prędkości od 30 do 60 str./min, oferujących uniwersalne zarządzanie przepływem dokumentów i łatwe w obsłudze funkcje, wspólne dla całej serii. Wszystkie modele wyposażono w uproszczony interfejs użytkownika, dostępny na łatwym w obsłudze panelu dotykowym LCD o przekątnej 11.1" oraz dostępną w konfiguracji standardowej funkcję druku podążającego.

Nowe modele można dostosowywać do indywidualnych potrzeb i rozbudowywać stosownie do zmieniających się wymagań firmy. Różnorodna oferta funkcji opcjonalnych obejmująca zaawansowane funkcje wykańczania dokumentów, bezpośredni druk plików pakietu MS Office oraz platforma Sharp OSA. Jeśli potrzebujesz perfekcyjnego wykończenia wydruków, funkcje ręcznego zszywania i zszywania bezzszywkowego na pewno ułatwią Ci tworzenie profesjonalnych dokumentów.

Zaawansowany model MX-3070N wyposażono w dodatkowe funkcje, takie jak WiFi, wbudowaną funkcję rozpoznawania tekstów (OCR) oraz zaawansowane funkcje integracji z chmurą, dzięki czemu użytkownicy mogą wygodnie drukować dokumenty z urządzeń mobilnych i korzystać z platformy zaawansowanych rozwiązań do zarządzania dokumentami. Czujnik ruchu umożliwia również skrócenie czasu oczekiwania na powrót urządzenia ze stanu uśpienia.

Źródło: Sharp

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764