logo
WIADOMOŚCI

Sharp MX-3050N i MX-3070 z nagrodami BLI

Mateusz Zawiślak  PR 14.07.2017, przeczytano 271 razy
ilustracjastrzałka

Firmy, poszukując cyfrowych kopiarek, usiłują znaleźć model, który będzie wyposażony w najnowsze funkcje znane z dużych urządzeń, a jednocześnie będzie niedrogi i jego niewielkie rozmiary pozwolą zainstalować go w niewielkim pomieszczeniu. Jeśli firmie potrzebne jest urządzenie A3, z dużym prawdopodobieństwem zdecyduje się na urządzenie obsługujące druk w kolorze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sharp-mx-3050n-i-mx-3070-z-nagrodami-bli,33119,artykul.html

Raport przygotowany przez analityków z IDC sugeruje, że do 2020 roku około 85 procent urządzeń biurowych A3 kupionych w Europie będzie przystosowane do druku w kolorze. Ten trend jest napędzany przez malejące koszty utrzymania oraz rosnące oczekiwania co do jakości wśród użytkowników docelowych. Dla firmy Sharp przejście od urządzeń mono do urządzeń kolorowych w segmencie A3 jest kluczową tendencją, na którą stara się odpowiedzieć coraz bardziej powiększającą się serią kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych MX.

Przyznawane corocznie, indywidualne nagrody Buyers Laboratory „Pick” wyróżniają na podstawie rygorystycznych dwumiesięcznych testów sprzęt najlepszy w swojej klasie. W ostatnim czasie dwa urządzenia Sharp MX-3050N i MX-3070 otrzymały nagrody BLI „Pick” dla wyróżniających się urządzeń kolorowych A3 segmentu podstawowego o prędkości od 21 do 30 str./min oraz wyróżniających się urządzeń kolorowych A3 o prędkości od 21 do 30 str./min.

- Z informacji od klientów wiemy, że takie funkcje jak krótszy czas wybudzania i wysokiej jakości druk w kolorze gwarantują optymalną produktywność w szerszej gamie zadań – skomentował Szymon Trela Product Manager, Sharp Electronics CEE. – Naszym głównym celem jest  zapewnianie firmom niezawodnych urządzeń, które gwarantują wyjątkową wydajność przy jednoczesnej uniwersalności i możliwości dostosowania do zmieniających się potrzeb biura. Jesteśmy dumni, że wszechstronność naszych urządzeń została teraz oficjalnie doceniona przez laboratoria BLI – dodał.

Ostatnio wprowadzona na rynek seria MX obejmuje trzynaście urządzeń wielofunkcyjnych o prędkości od 30 do 60 str./min, oferujących uniwersalne zarządzanie przepływem dokumentów i łatwe w obsłudze funkcje, wspólne dla całej serii. Wszystkie modele wyposażono w uproszczony interfejs użytkownika, dostępny na łatwym w obsłudze panelu dotykowym LCD o przekątnej 11.1" oraz dostępną w konfiguracji standardowej funkcję druku podążającego.

Nowe modele można dostosowywać do indywidualnych potrzeb i rozbudowywać stosownie do zmieniających się wymagań firmy. Różnorodna oferta funkcji opcjonalnych obejmująca zaawansowane funkcje wykańczania dokumentów, bezpośredni druk plików pakietu MS Office oraz platforma Sharp OSA. Jeśli potrzebujesz perfekcyjnego wykończenia wydruków, funkcje ręcznego zszywania i zszywania bezzszywkowego na pewno ułatwią Ci tworzenie profesjonalnych dokumentów.

Zaawansowany model MX-3070N wyposażono w dodatkowe funkcje, takie jak WiFi, wbudowaną funkcję rozpoznawania tekstów (OCR) oraz zaawansowane funkcje integracji z chmurą, dzięki czemu użytkownicy mogą wygodnie drukować dokumenty z urządzeń mobilnych i korzystać z platformy zaawansowanych rozwiązań do zarządzania dokumentami. Czujnik ruchu umożliwia również skrócenie czasu oczekiwania na powrót urządzenia ze stanu uśpienia.

Źródło: Sharp

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
poniedziałek 25.06.2018, 171 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone