logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nagroda „Korony Reklamy 2017” dla firmy DKS na Remadays

  PR 22.02.2017, przeczytano 1054 razy
ilustracjastrzałka

Podczas odbywających się w dniach od 15 do 17 lutego br. Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw firma DKS – jeden z czołowych dostawców w Polsce w zakresie produktów i usług związanych z drukowaniem, kopiowaniem i skanowaniem – odnotowała po raz kolejny duży sukces.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nagroda-_korony-reklamy-2017_-dla-firmy-dks-na-remadays,31560,artykul.html

„Przebojem” na jej stoisku w zakresie produkcji wielkoformatowej była maszyna KIP 860 - wyróżniona nagrodą „Korony Reklamy 2017” w kategorii technologie oraz system produkcyjny do druku kolorowego w formacie SRA3+. Te oraz inne produkty z oferty DKS przyciągały konkretnych zainteresowanych, którzy doceniali ich innowacyjność oraz wysoką jakość, zapewnianą przez te rozwiązania.

Wielkie zainteresowanie wielkim formatem i „Korona Reklamy”

To w tej części firma DKS odnotowała największe zainteresowanie, ze względu na charakter imprezy, skierowanej głównie do branży reklamowej i poligraficznej. Prezentowana przez nią maszyna KIP 860 – nagrodzona w kategorii technologie w konkursie „Korony Reklamy”, w którym profesjonaliści z branży reklamowej nagradzają innowacyjne rozwiązania - jest przeznaczona do wysokowydajnego druku plakatów w formacie maksymalnym A0.

- Bardzo nas cieszy nagroda przyznana rozwiązaniu z naszej oferty, zwłaszcza w kategorii, w której technologia jest oceniania przez profesjonalistów z danej branży. Wyróżnienie to jest potwierdzeniem tego, co doceniają również klienci zainteresowani tą maszyną, a którzy zwracają przede wszystkim uwagę na wysoką jakość, jaką ona oferuje – mówi Andrzej Ćwikliński, dyrektor sprzedaży systemów produkcyjnych w firmie DKS.

- Co ciekawe, ze względu na wysokie możliwości druku ploter KIP 860 przyciągał uwagę nie tylko przedstawicieli branży reklamowej i poligraficznej, którzy stanowili znaczący procent odwiedzających tę wystawę. Maszyna jest skierowana także do sektorów CAD i GIS i również przedstawiciele tych branż docenili jej ogromne możliwości – dodaje Krystian Maniecki z firmy DKS.

Goście odwiedzający stoisko DKS mogli też zapoznać się w pracy „na żywo” z 12-kolorowym ploterem atramentowym Canon PRO 2000. Kolejną propozycją DKS dla sektora wielkoformatowego był skaner firmy Contex, umożliwiający skanowanie do pliku oraz kolorowe kopiowanie.

W mniejszym formacie nie mniejsze zainteresowanie

W mniejszym formacie firma DKS zaprezentowała flagowy produkt ze swojej oferty – system Konica Minolta dla druku produkcyjnego. Prezentowany na stoisku model PRESS C1085 przyciągał uwagę wielu odwiedzających – nie tylko z firm poligraficznych, dla których maszyna może być alternatywą dla tradycyjnego druku, ale również branży reklamowej, która może z maszyną rozpocząć przygodę z drukowaniem. Jest on sterowany zaawansowanym kontrolerem druku EFI Fiery IC 308, który umożliwia zaawansowane zarządzanie kolorami. DKS - jako jedyna firma w Polsce - posiada status EFI Fiery Platinum Partner. Goście targowi mogli więc zapoznać się z możliwościami kontrolerów druku Fiery oraz ich zaawansowanymi opcjami (Fiery Graphic Art Package, Fiery Productivity Pack oraz Fiery Impose) uczestnicząc w warsztatach dotyczących ich obsługi, które odbywały się przez wszystkie dni targowe na stoisku DKS. Prowadził je Krzysztof Pawluk, EFI Technical Support Specialist. Warto nadmienić, że – ze względu na duże zainteresowanie – firma DKS będzie je kontynuować w ramach planowanego na 2017 rok Roadshow.

- Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko. Mamy nadzieję, że oferowane przez nas maszyny, nasza wiedza i doświadczenie przełożą się wkrótce na sukces firm, które zechcą po tej imprezie podjąć z nami współpracę. Dziękujemy też wszystkim naszym klientom, z którymi już współpracujemy. Spotkanie z nimi przy każdej okazji, również tej targowej, jest dla nas zawsze bardzo pozytywnym doświadczeniem – podsumowuje Andrzej Ćwikliński.

Źródło: DKS

www.dks.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764