logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nagroda dla AMS za Zielony Ślad

  PR 18.10.2021, przeczytano 330 razy

W dniach 8-9 października 2021 r. odbył się Carbon Footprint Summit - druga edycja międzynarodowego wydarzenia ekologicznego, obejmującego m.in. konferencję i warsztaty. Jego częścią było też przyznanie nagród za Zielony Ślad, czyli Carbon Footprint Challenge Award - jedna z nich trafiła do AMS, lidera rynku reklamy zewnętrznej w Polsce. Organizatorzy imprezy docenili w ten sposób prośrodowiskowe działania spółki, m.in. zielone przystanki, EKO słupy solarne, EKO Backlighty oraz inne projekty znacząco przyczyniające się do ochrony naszej planety.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nagroda-dla-ams-za-zielony-slad,393420,artykul.html

Carbon Footprint Summit 2021 to już druga edycja wydarzenia, którego celem jest promocja szeroko rozumianego ekobiznesu poprzez liczne prelekcje, prezentacje oraz przestrzeń partnerską. Wydarzenie odbyło się w dniach 8-9 października br. w Krakowie oraz na platformie online. W ciągu dwóch dni impreza zgromadziła wielu ekspertów, aktywistów, wynalazców i przedstawicieli odpowiedzialnego biznesu, którzy dzielili się swoim doświadczeniem i inspirowali uczestników do działania na rzecz klimatu.

W czasie Carbon Footprint Summit nastąpiło też rozdanie Carbon Footprint Challenge Awards 2021, czyli nagród za Zielony Ślad. Otrzymały je firmy wyróżniające się wyjątkowymi działaniami na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz środowiska.

W gronie laureatów Carbon Footprint Challenge Awards 2021 znalazła się spółka AMS, która od wielu lat prowadzi działania prośrodowiskowe. Firma i jej zespół konsekwentnie realizują strategię współtworzenia miast inteligentnych i wprowadzają do przestrzeni miejskiej meble zaaranżowane tak, aby łączyć rozwiązania reklamowe z duchem ekologii. Spółka jest pionierem w stosowaniu tego rozwiązania w Polsce.

Nagroda przyznana AMS za Zielony Ślad wyraża to dowód uznania m.in. dla rozwoju oferty EKO - EKO wiat AMS, EKO słupów solarnych i EKO Backlightów, a także innych projektów, które przyczyniają się do ochrony środowiska.

Organizatorem Carbon Footprint Summit jest Carbon Footprint Foundation, krakowska fundacja zajmująca się budowaniem świadomości ekologicznej społeczeństwa. Swoją misję realizuje poprzez projekty edukacyjne oraz szczyt klimatyczny.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764