logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nagroda dla Biura Reklamy WP

  PR 23.12.2020, przeczytano 933 razy
ilustracja

Biuro Reklamy Wirtualnej Polski Media zdobyło nagrodę w kategorii internet w prestiżowym raporcie magazynu „Media&Marketing Polska”. W niezależnym badaniu doceniono m.in. elastyczne podejście do klientów, doradztwo i proponowane rozwiązania reklamowe. Wirtualna Polska wyprzedziła 18 konkurentów, również tych działających globalnie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nagroda-dla-biura-reklamy-wp,389699,artykul.html

Raport magazynu „Media&Marketing Polska” w kategorii internet, zaczyna się od słów „Znakomite badania, świetne wyniki finansowe oraz rozwijanie oferty opartej na własnych, innowacyjnych technologiach – za to nagradzamy Wirtualną Polskę”. W niezależnym badaniu Kantar Polska brali udział specjaliści rekomendowani przez domy mediowe i klienci poszczególnych biur reklamy. W sumie Wirtualna Polska zdobyła ocenę 4,55, na którą złożyły się zwłaszcza opinie dotyczące elastyczności w podejściu do klientów, wzajemnego zaufania, doradztwa i proponowanych rozwiązań reklamowych. Raport podkreśla znaczenie kategorii internet w trudnym roku dla całej branży i zwraca uwagę, że to innowacje są jej motorem napędowym.

Zamykamy rok pełen ogromnych wyzwań biznesowych, które dotknęły niejedno biuro reklamy w Polsce i na świecie. Tak jak stal hartuje się w ogniu, tak organizacje przechodząc przez trudne chwile weryfikują poprawność przyjętej strategii i wewnętrznej siły zespołu. Jestem dumny z całego Biura Reklamy Wirtualnej Polski, któremu mam przyjemność przewodzić. Odwaga, zaangażowanie, współpraca i walka o realizację celów, zarówno naszej firmy, jak i naszych klientów przyniosły efekty. Nagroda jest kolejnym potwierdzeniem tego, że zarówo technologia, jak i ludzie stanowią unikatową przewagę konkurencyjną Wirtualnej Polski  – mówi Przemysław Mańkowski, VP Sales Wirtualna Polska Media.

Wirtualna Polska w swojej strategii stawia na autorskie rozwiązania technologiczne i innowacje w ramach holdingu. WP Marketing Platform to kompleksowa platforma technologiczna, służąca do prowadzenia skutecznych działań reklamowych na powierzchniach własnych, spółek Wirtualnej Polski Holding oraz współpracujących z WP wydawców zewnętrznych z wykorzystaniem produktów i narzędzi platformy.

Wśród innowacji należy zwrócić szczególną uwagę na rozwiązanie WP Sales Booster, które odpowiada za realizację skutecznych kampanii sprzedażowych bazujących na dynamicznych kreacjach i uczących się algorytmach. Pozwala ono na efektywną emisję kampanii display na powierzchniach reklamowych WP Media oraz wydawców zewnętrznych. Podstawą działania WP Sales Booster jest umiejętność dynamicznego doboru: grupy docelowej, stawki zakupu powierzchni oraz prezentacji odpowiednich produktów. To narzędzie umożliwia wprowadzenie nowego standardu rozliczeń kampanii marketingowych.

Źródło: Wirtualna Polska Media SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764