logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nagroda dla filmów o akcji charytatywnej Eurobanku

  PR 30.10.2018, przeczytano 448 razy
ilustracjastrzałka

Dwa filmy promujące akcję CSR eurobanku „Our People Round The World” zostały docenione podczas 13. edycji festiwalu FilmAT.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nagroda-dla-filmow-o-akcji-charytatywnej-eurobanku,379947,artykul.html

Celem festiwalu jest prezentacja najnowszych trendów w dziedzinie filmów dokumentalnych oraz korporacyjnych. Jego stałą częścią jest konkurs dla produkcji polskich oraz zagranicznych.

W tym roku eurobank otrzymał Nagrodę Specjalną Dyrektora Festiwalu za serię dwóch filmów o akcji charytatywnej „Our People Round The World” - w jej ramach pracownicy uprawiają sporty związane z pokonywaniem dystansu, a bank płaci 1 zł za każdy pokonany kilometr na wskazane przez pracowników cele dobroczynne.

Na potrzeby tej akcji eurobank wyprodukował dwa filmy - występują w nich pracownicy banku, którzy przekazują sobie sztafetową pałeczkę (film z 2017 r.), albo przemierzają ciekawe miejsca na świecie (film z 2018 r.). Filmy powstały we współpracy z wrocławską firmą Citimind Adama Rudnickiego. Były dystrybuowane wśród pracowników, dziennikarzy, a także w mediach społecznościowych.

- Szczególnie obdarzam wielkim sentymentem ubiegłoroczny film, z symboliczną pałeczką przekazywaną z rąk do rąk. Ten film ma duszę i serce. Można wręcz postrzegać go bardzo szeroko, nie tylko w kontekście działalności eurobanku - podkreśla Ewa Kotus, dyrektor FilmAT Festival.

“Our People Round The World”

To jedna z najważniejszych akcji CSR eurobanku. Jej pierwsza edycja została zorganizowana w 2017 r. Wówczas wzięło w niej udział ponad 500 osób, które pokonały w sumie ponad 55 tys. km. W rezultacie eurobank przekazał 55,4 tys. zł na konto Fundacji Mam Marzenie, pomagającej chorym dzieciom. Pracownicy eurobanku wzięli udział w realizacji marzeń podopiecznych Fundacji.

Druga edycja akcji została zorganizowana w 2018 r. Tym razem ponad 600 pracowników eurobanku przekroczyło barierę 100 tys. km. W rezultacie eurobank przeznaczył na cele dobroczynne 100 tys. zł, a więc maksymalną kwotę, która została przewidziana w Regulaminie akcji. 51% tej sumy trafiło do Fundacji Mam Marzenie, a 49% na konto Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt we Wrocławiu (prowadzonego przez Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami). Taki podział środków to wynik wewnętrznego głosowania wśród pracowników eurobanku.

Źródło: Euro Bank S.A.

www.eurobank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764