logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nagroda dla Grupy Onet-RAS Polska w konkursie Global Biggies Awards 2018

  PR 29.03.2018, przeczytano 717 razy

Grupa Onet-RAS Polska zajęła drugie miejsce w kategorii „Efektywność procesów biznesowych z wykorzystaniem rozwiązań Big Data” (Data-Driven Business Process Efficiency) w konkursie 2018 Global BIGGIES Awards. Nagrody wręczono 22 marca w Nowym Jorku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nagroda-dla-grupy-onet-ras-polska-w-konkursie-global-biggies-awards-2018,35989,artykul.html

W konkurs BIGGIES Awards są nagradzane najlepsze praktyki z dziedziny Big Data, jak również produktów i strategii wykorzystujących sztuczną inteligencję stosowanych przez spółki medialne z całego świata.

W konkursie wzięły udział najbardziej innowacyjne spółki medialne z całego świata realizujące przedsięwzięcia wykorzystujące dane i sztuczną inteligencję.

Laureatami nagród w obszarze efektywności procesów biznesowych z wykorzystaniem danych (Data-driven business Process Efficiency) zostali:

  • Pierwsze miejsce: InsightsPLUS, Fairfax Media, Australia
  • Drugie miejsce: Rewolucja procesów z wykorzystaniem danych, Grupa Onet-RAS, Polska
  • Wyróżnienie: Wzmocnienie kultury danych w SCMP, South China Morning Post, Hong Kong


- Cieszę się, że została doceniona polska innowacja, która ma realne i efektywne zastosowanie w biznesie medialnym.  Sukces ten był możliwy tylko dzięki współpracy i zaangażowaniu wszystkich zespołów naszej firmy. To duży krok w realizacji strategii Grupy polegającej na tranformacji w biznes data-driven – powiedział Michał Cyrek, AI & Data Director Grupy Onet-RAS Polska.

Laureatem nagrody głównej BIGGIES Best in Show został Ringier AG, Switzerland, który został uhonorowany za stworzenie najlepszej technologii z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w celu zdobycia pogłębionej wiedzy i osiągnięcie znaczących wyników biznesowych dzięki wykorzystaniu tej technologii.

Źródło: Ringier Axel Springer

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764