logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nagroda dla studia graficznego Homework

  PR 19.11.2008, przeczytano 1798 razy
ilustracjastrzałka

Z przyjemnością informujemy o międzynarodowym sukcesie Joanny Górskiej i Jerzego Skakuna, którzy otrzymali złoty medal w kategorii plakatu kulturalnego na 10 Biennale Plakatu w Meksyku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nagroda-dla-studia-graficznego-homework,8116,artykul.html

Joanna Górskaj i Jerzy Skakun, absolwenci ASP w Gdańsku, prowadzą własne studio graficzne HOMEWORK. Zajmują się projektowaniem plakatów, grafiką wydawniczą, przygotowują graficzną oprawę wydarzeń kulturalnych. Oboje należą do Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej.
Swoje prace pokazywali m.in. w Paryżu, Berlinie, Oslo i Hong Kongu. Są laureatami wielu wyróżnień, do najważniejszych z nich należą: Złoty i srebrny medal na Biennale Plakatu w Meksyku, Nagroda im. J. Mroszczaka na Biennale Plakatu w Warszawie, Grand Prix za kalendarz Akobi w konkursie VIDICAL, statuetka Festiwalu Plakatu w Krakowie, a także pierwsza nagroda w konkursie AMS „Bądź mądry, czytaj prasę”.

Od pewnego czasu są odpowiedzialni za oprawę graficzną spektakli w Teatrze Polskim w Bydgoszczy, realizując przy okazji, coraz bardziej imponującą pod względem projektowym, serię plakatów. Właśnie jeden z nich zdobył uznanie jury.

Źródło: Instytut Wzornictwa Przemysłowego, www.iwp.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764