logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nagroda Effie dla Onetu za kampanię #100LatPolsko

  PR 08.11.2019, przeczytano 155 razy

Kampania Onetu #100latPolsko została wyróżniona brązową statuetką w konkursie Effie Awards 2019 w kategorii Kultura, rozrywka, media, gaming. Zwycięzców nagrodzono 28 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nagroda-effie-dla-onetu-za-kampanie-100latpolsko,384663,artykul.html

Wyróżniona brązowym Effie kampania #100latPolsko miała pomóc Polakom wspólnie świętować 100-lecie odzyskania niepodległości, budując jednocześnie bliskość marki z użytkownikami i chęćpolecania jej innym.

Kampania #100latPolsko była realizowana w Polsce oraz za granicą od lipca do listopada 2018 roku. W ramach akcji wykorzystano szeroki zakres narzędzi komunikacyjnych. Spot „Łączy nas hymn” w reżyserii Wojciecha Smarzowskiego był pokazywany w telewizji, w kinach oraz w środkach komunikacji miejskiej. Materiały graficzne nawiązujące do kampanii były prezentowane na billboardach oraz na muralu w Warszawie. Projekt był wspierany także reklamą radiową.

W ramach kampanii dziennikarze Onetu stworzyli ponad 300 artykułów oraz materiałów wideo nawiązujących do najważniejszych wydarzeń z historii Polski, a na dedykowanej stronie 100latpolsko.onet.pl internauci mogli znaleźć m.in. wywiady ze znanymi Polakami oraz specjalne quizy.

Na potrzeby kampanii międzynarodowej #100latPolsko stworzono siedem klipów demonstrujących z humorem i przymrużeniem oka znane na całym świecie wynalazki, o których powszechnie nie wiadomo, że zostały stworzone przez Polaków. W ramach internetowego głosowania, w którym wzięło udział 70 tysięcy internautów, trzy materiały wideo trafiły do międzynarodowej dystrybucji. Spoty #100lat Polsko wyświetlono w mediach społecznościowych 80 milionów razy w 153 krajach na całym świecie.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cover Awarts 2019 - znamy zwycięzców!
Już po raz siódmy wybrane zostały najlepsze okładki i oprawy polskich płyt w ramach konkursu Cover awArts. Na finalne zestawienie złożyło się 52.597 głosów internautów oraz praca 52-osobowego jury. W jego skład weszli artyści sztuk wizualnych (fotografowie, malarze, graficy), ludzie piszący o kulturze i sztuce (dziennikarze, kulturoznawcy) oraz muzycy – organizatorzy...
European Content Awards: aż 6 nominacji dla wrocławskiej agencji Elephate
W pierwszej edycji European Content Awards agencja content marketingowa Elephate z Wrocławia może liczyć aż na sześć statuetek. Wyniki konkursu poznamy 27 lutego na uroczystej gali w Krakowie.
Mistrzowie świetlnych kadrów wybrani
Za nami 11. edycja konkursu „Świeć się z Energą”. Ta akcja to nie tylko plebiscyt najpiękniej oświetlonych polskich miast i pomoc potrzebującym. To także niesamowity konkurs fotograficzny. W tegorocznej edycji miłośnicy fotografii przesłali aż 1957 zdjęć! Już wiadomo, w czyje ręce trafią nagrody.
Świeć się z Energą - Zamość i Rzeszów na podium
Świetlna przemiana Zamościa i Rzeszowa jakie przygotowała firma Multidekor zdobyły uznanie publiczności i znalazły się na podium konkursu na najpiękniej rozświetlone miasto. Co sprawiło, że iluminacje Zamościa i Rzeszowa tak zachwyciły internautów?
Konkurs na gadżety promocyjne dla Bydgoszczy
Miasto Bydgoszcz zaprasza do udziału w konkursie na projekt linii gadżetów promocyjnych Bydgoszczy. Na prace konkursowe czekamy do 28 lutego 2020 roku. Autor zwycięskiej koncepcji otrzyma nagrodę finansową.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764