logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nagroda Golden Arrow dla ING za promocję Blika

  PR 02.07.2018, przeczytano 528 razy

ING Bank Śląski otrzymał główną nagrodę Golden Arrow 2018 w kategorii Digital marketing za kompleksową promocję płatności BLIK. Konkurs oceniał efektywność oraz innowacyjność narzędzi komunikacji marketingowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nagroda-golden-arrow-dla-ing-za-promocje-blika,37099,artykul.html

W wyróżnionej akcji promocyjnej przygotowanej we współpracy z agencją GONG, ING Bank Śląski promował płatności BLIK wśród młodych osób – będących nieustannie w ruchu, ciągle na telefonie, w social mediach niemal 24/7, działających tu i teraz.

Spot z kampanii internetowej Weekend bez przeszkód, przedstawiającej zalety przelewów na telefon BLIK, znalazł się w trójce najchętniej oglądanych filmów na YouTubie w 2017 roku.

Akcja promocyjna obejmowała również wiele działań direct marketingowych oraz w social mediach. Efektem akcji był wzrost liczby dokonanych przez klientów transakcji BLIKiem o 240%, a w internecie aż o 380%.

Konkurs Golden Arrow organizowany jest od 2006 roku przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communication. Więcej informacji o konkursie oraz listę nagrodzonych w tegorocznej edycji można znaleźć na stronie Golden Arrow.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764