logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nagroda „Innowacja Handlu 2011” dla drukarki Epson TM-C610

  PR 02.12.2011, przeczytano 1902 razy
ilustracjastrzałka

Podczas tegorocznych targów Retail Show 2011, kolorowa, atramentowa drukarka kuponów – Epson TM-C610 otrzymała nagrodę „Innowacja Handlu 2011” jako element nagrodzonego również systemu kuponowego firmy ILC. Nagroda została przyznana w kategorii czytniki, kolektory, drukarki, ekrany POS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nagroda-innowacja-handlu-2011-dla-drukarki-epson-tm-c610,14065,artykul.html

Kompaktowa drukarka Epson TM-C610 z wbudowanym mechanizmem odcinającym, drukuje w kolorze, z szybkością do 96 mm/s na papierze z rolki o szerokości 58 mm. Głowica drukująca MicroPiezo i wodoodporne atramenty gwarantują najwyższą jakość i trwałość wydruków. Wbudowana karta sieciowa LAN oraz złącze USB znakomicie ułatwiają integracje urządzenia np. z systemami POS w różnych środowiskach.

Źródło: Epson

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764