logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nagroda MTP dla Serifar i Elipsy

   20.04.2011, przeczytano 3107 razy
ilustracjastrzałka

Stoisko targowe firmy Serifar, projektowane i realizowane dla przez Elipsa Design, otrzymało prestiżową nagrodę Acanthus Aureus, przyznawaną za stworzenie ''Stoiska najbardziej sprzyjającego strategii marketingowej firmy na targach'' na Międzynarodowych Targach Poznańskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nagroda-mtp-dla-serifar-i-elipsy,12419,artykul.html

Podczas tegorocznej edycji Targów Poligrafia, które odbyły się w Poznaniu w dniach 12-15.04.2011 przyznano po raz ósmy nagrody Acanthus Aureus. Jedną z tegorocznych nagród zdobyło stoisko firmy Serifar.

Wyróżnione stoisko odznaczało się delikatnym motywem graficznym, podświetleniami i subtelną formą. Projekt i realizację stoiska Sarifar zlecił poznańskiej firmie Elipsa Design. Dla architektów tej firmy jest to 64 wyróżnienie Acanthus Aureus za swoje realizacje. Elipsa Design obsługuje największe firmy z Polski i Europy, m.in. PGNiG, Georgio Armani KGHM Polska Miedź, Mennica, PWPW.

Firma Serifar Sp z o.o. powstała w 1996 roku, jako importer produktów do sitodruku.

Źródło: Passion PR

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764