logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nagroda PR Wings za projekt Barometr Providenta

  PR 16.11.2024, przeczytano 565 razy
ilustracja

Provident Polska został nagrodzony w konkursie PR Wings za najlepszy projekt Public Relations w Polsce – Barometr Providenta – w kategorii PR Korporacyjny. To cykliczne badanie, którego wyniki pozwalają na lepsze zrozumienie zachowań i decyzji finansowych Polaków. Od wielu lat projekt skutecznie wzmacnia wizerunek i reputację firmy Provident, zarówno wśród konsumentów, jak i liderów opinii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nagroda-pr-wings-za-projekt-barometr-providenta,406499,artykul.html

W 4. edycji konkursu PR Wings organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations, zgłoszono aż 188 kampanii PR, zrealizowanych od 1 stycznia 2023 r. do 30 czerwca 2024 r. Spośród nich wyłoniono 46 najlepszych projektów w Polsce, które wyróżniają się kreatywnością, innowacyjnością i efektywnością. Nagrody przyznano w 14 podstawowych kategoriach oraz 9 sektorowych. Projekt Barometr Providenta został uznany za najlepszy w kategorii PR korporacyjny, prześcigając kampanie Pepco oraz Velo Banku. Dodatkowo, Provident Polska został wyróżniony w swojej kategorii sektorowej, konkurując z mBankiem i Rankomat.pl. Podczas uroczystej gali nagrodę odebrała Karolina Łuczak, Dyrektorka Komunikacji i Rzeczniczka Prasowa.

ilustracjastrzałka

Barometr Providenta to cykliczne, publikowane średnio raz w miesiącu, badanie przeprowadzane na około tysiącu dorosłych Polaków. Dane i wnioski wysnute na podstawie wyników, wsparte przez komentarz ekspertów Providenta, pozwalają na lepsze zrozumienie zachowań i decyzji finansowych konsumentów. Pytania zadawane respondentom dotyczą momentów w roku najbardziej znaczących dla naszych portfeli – świąt, noworocznych planów finansowych, urlopów czy wydatków na komunie i wesela.

– Projekt Barometru Providenta uznajemy za jeden z naszych największych komunikacyjnych sukcesówNasze Barometry są silnie związane z podstawowym obszarem naszej działalności. Jako firma pożyczkowa na co dzień „siedzimy” w finansach konsumenckich, a pełne zrozumienie finansowych zwyczajów Polaków, jest dla nas kluczowe. Badanie więc to dla nas przede wszystkim niekończące się źródło wiedzy – podkreśla Karolina Łuczak, Rzeczniczka Provident Polska i twarz Barometru Providenta. – Jednocześnie wykorzystujemy wyniki badań, aby realizować nasze cele komunikacyjne, w tym działalność edukacyjną. Przykładowo Barometr przeprowadzany z okazji listopadowego Dnia bez długów dostarcza unikatowych danych na temat podejścia Polaków do zadłużania oraz staje się podstawą materiałów edukacyjnych przygotowywanych przez firmę z okazji tego Dnia – dodaje Karolina Łuczak.

– Barometr Providenta realizujemy już od około dekady i jestem przekonana, że nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa w tym temacie. Wciąż mamy pomysły na odświeżanie i uaktualnianie naszych kwestionariuszy. Jednak zdajemy sobie sprawę, że to właśnie pewna powtarzalność jest największą siłą tego badania – zauważa Karolina Łuczak. – Dane, które dostarczamy są nie tylko reprezentatywne, ale także porównywalne w czasie. Dzięki nim mamy szansę prześledzić trendy, czy chociażby zaobserwować jak podejście do niektórych kwestii finansowych zmieniła pandemia – dodaje Łuczak.

Konkurs PR Wings promuje etyczne praktyki w obszarze komunikacji i public relations, wspierając tworzenie coraz bardziej profesjonalnego i konsekwentnie rozwijającego się rynku usług PR we wszystkich jego ośrodkach w Polsce. Konkurs ma charakter otwarty i może w nim wziąć udział każdy podmiot, który spełnia warunki regulaminowe, a zrealizowana przez niego kampania PR odbyła się w Polsce lub została zrealizowana za granicą przez podmiot polski.

Do udziału w konkursie zaproszone są podmioty z branży PR i marketingowej, firmy prywatne, instytucje publiczne. Prace zgłoszone do PR Wings oceniane są przez ekspertów w branży PR oraz komunikacji społecznej i marketingowej. W skład Jury wchodzą przedstawiciele dużych firm, agencji, instytucji publicznych i pozarządowych, organizacji biznesowych i środowiska naukowego.

Źródło: Provident Polska SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

16 zwycięzców 16. edycji „Świeć się z Energą”
Wojewódzki etap plebiscytu „Świeć się z Energą” dobiegł końca, przed nami runda finałowa. W rywalizacji wzięło udział 345 miast, jednak tylko jedno z każdego województwa będzie mogło powalczyć o tytuł Świetlnej Stolicy Polski. Każdy z 16 laureatów regionalnych dzięki akcji Energi wygrał możliwość przekazania pomocy charytatywnej o...
CSR Poland Awards 2025 – ostatni moment na zgłoszenia
Jeśli Ty lub Twoja firma zrealizowaliście w ubiegłym roku projekt z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu lub ESG, wolontariat pracowniczy czy też program dla lokalnej społeczności, pokażcie, jaki macie wkład w realizację inicjatyw społecznych w Polsce. Można to zrobić poprzez zgłoszenie się do 3. edycji konkursu CSR Poland Awards, organizowanego przez Fundację...
Mój Gdańsk 2024. Najciekawsze zdjęcia konkursowe
Muzeum Gdańska ogłosiło wyniki piątej edycji konkursu fotograficznego „Mój Gdańsk”, który cieszył się rekordowym zainteresowaniem. Do udziału zgłosiło się 128 uczestników, którzy nadesłali łącznie 1115 zdjęć. Fotografie przedstawiające życie miasta i jego mieszkańców rywalizowały w trzech kategoriach: „Ludzie”,...
Performance Marketing Diamonds EU - 7. edycja konkursu
Już 9 stycznia 2025 roku startuje VII edycja Performance Marketing Diamonds EU! To wyjątkowa okazja dla agencji performance, kreatywnych, kontentowych, wydawców, domów mediowych i marek, aby zgłosić swoje kampanie realizowane w 27 krajach Unii Europejskiej. Jedyny w Polsce konkurs o międzynarodowym zasięgu, który wyróżnia najlepsze projekty w obszarze performance marketingu i...
Zwycięzcy konkursu Amica „Dodaj Kolor!”
Konkurs „Dodaj Kolor!” dobiegł końca, a internauci zdecydowali, która w najbardziej kreatywny sposób ukazuje interpretację pojęcia ekologii. Spośród wielu inspirujących zgłoszeń wybrano trzy najlepsze prace. Zwycięski projekt już wkrótce zostanie odwzorowany na pralce Amica. Urządzenie zostanie wystawione na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, gdzie będzie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764