logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nagroda publiczności konkursu Super Gift 2019

   23.09.2019, przeczytano 938 razy
ilustracja

Zwiedzający targi FestiwalMarketingu.pl mogli głosować w konkursie Super Gift na nagrodę publiczności dla najlepszego gadżetu reklamowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nagroda-publicznosci-konkursu-super-gift-2019,384067,artykul.html

Była to druga odsłona konkursu na najciekawszy gadżet Festiwalu. Pierwsza, przed targami, w której głosować można było poprzez formularz internetowy wyłoniła zwycięzców w 6 kategoriach: przedziałach cenowych oraz w kategorii Super Business Gift – najlepszy artykuł promocyjny dla menadżera.

Do konkursu zgłoszono 80 gadżetów reklamowych, jego ideą jest wyróżnienie artykułów promocyjnych prezentowanych podczas targów, odznaczających się funkcjonalnością i nowoczesną koncepcją.

Najwięcej głosów publiczności zdobyły unikalne, personalizowane trampki (Kokoszulka.pl), drugie miejsce przypadło reklamowemu papierowi biodegradowalnemu z nasionami kwiatów (Corthogreen), a ekskluzywny zestaw upominkowy „Biznes klasa z whisky” zajął trzecie miejsce (Fabryka Prezentów).

Ze względu na zbliżoną liczbę głosów, dwa wyróżnienia powędrowały do biodegradowalnego znaczka z bezpiecznym zapięciem (Badge4U) i kosza upominkowego „Słodki Smak Sukcesu” (Fabulosa.pl).

  • Pełne wyniki konkursu TUTAJ[PDF]

11. edycja targów FestiwalMarketingu.pl odbyła się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764