logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nagroda Webstarfestival 2015 dla kampanii Taurona

  PR 10.02.2016, przeczytano 449 razy

W tegorocznej, 11. edycji znanego  i uznanego w branży komunikacji marketingowej konkursu Webstarfestival TAURON Sprzedaż otrzymał nagrodę w kategorii „zintegrowana kampania marketingowa” za działania komunikacyjne promujące produkt Serwisant 24H.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nagroda-webstarfestival-2015-dla-kampanii-taurona,27425,artykul.html

Serwisant 24H to oferta skierowana do klientów indywidualnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw. Łączy atrakcyjne ceny energii elektrycznej z fachową i gwarantowaną w ciągu 24. godzin naprawą sprzętu gospodarstwa domowego lub urządzeń biurowych. Komunikacja marketingowa opierała się na podkreśleniu profesjonalizmu działań TAURONA i podkreśleniu korzyści dla  klientów wynikających z korzystania z usług „Serwisanta z TAURONA, nie z przypadku”. Kampania realizowana była w czwartym kwartale 2015 r., a nagroda za jej przeprowadzenie przyznana została przez specjalistów z branży marketingowej.

To prestiżowe wyróżnienie cieszy nas tym bardziej, że otrzymaliśmy nagrodę za zintegrowaną kampanię. Jako sprzedawcy energii elektrycznej, czyli produktu należącego do kategorii dóbr powszechnych, musimy docierać do różnych klientów, wykorzystując różnorodne kanały komunikacji. Przyznana nagroda świadczy o tym, że – pomimo tej różnorodności - w kampanii Serwisant 24H udało nam się zachować spójność i wyrazistość przekazu – informuje Grzegorz Lot, wiceprezes zarządu TAURON Sprzedaż.

Jednym z najważniejszych elementów nagrodzonej kampanii były spoty reklamowe emitowane w regionalnej i ogólnopolskiej telewizji, w kinach oraz w internecie. Komunikacja marketingowa prowadzona była również w punktach obsługi i z wykorzystaniem billbordów.

Wiedzieliśmy, że Serwisant 24H to bardzo dobry produkt, dlatego włożyliśmy wiele wysiłku w jego promocję. Sukces sprzedażowy potwierdził, że potrafimy przygotować produkty dopasowane do potrzeb i oczekiwań klientów. Sukces marketingowy, czyli nagroda Webstarfestival 2015, dowodzi natomiast, że profesjonalnie prowadzimy również kampanie promocyjne. – dodaje Grzegorz Lot.

Źródło: TAURON Polska Energia SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764