logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nagrody dla Banku BNP Paribas w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019

  PR 09.12.2019, przeczytano 194 razy

BNP Paribas zwyciężył w trzech kategoriach konkursu na najlepszych marketerów w Polsce. Bank otrzymał m.in. tytuł Reklamodawcy Roku 2019, Dyrektora Marketingu Roku oraz Zespołu Marketingowego Roku. Nagrody wręczono w 16 kategoriach branżowych, 11 specjalnych, 2 zespołowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nagrody-dla-banku-bnp-paribas-w-konkursie-dyrektor-marketingu-roku-2019,385024,artykul.html

Podczas gali MIXX Awards, przedstawiciele Bank BNP Paribas pojawili się na scenie aż 6 razy odbierając nagrody za trzy kampanie: „Dlaczego nie ma kobiet na banknotach?”, „Doceniaj, nie oceniaj”, „Ostatni Twój Weekend” oraz otrzymując tytuł Marketera Roku 2019.

Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas, zwyciężył ex-aequo w kategorii finanse/ ubezpieczenia. Zajął także pierwsze miejsce w kategorii: „Wyjątkowa efektywność społeczna/CSR”.

- Tak naprawdę zwycięzcą jest cały zespół, z którym mam przyjemność pracować. Zresztą, potwierdza to kolejne 1. miejsce dla Banku BNP Paribas w tym konkursie – nagroda dla najlepszego zespołu marketingu – mówi Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas – Wyróżnienia w konkursie Dyrektorów Marketingu Roku 2019 odnoszą się do kampanii marketingowych, które realizowaliśmy w ciągu ostatnich dwóch latach – dodaje.

Wśród nominowanych znaleźli się dyrektorzy działów marketingu i sprzedaży, brand managerowie, product managerowie, osoby odpowiedzialne za digital i e-commerce, za działania B2B i B2C w Polsce i na rynkach międzynarodowych. W skład kapituły konkursowej weszli laureaci poprzednich edycji, eksperci branżowi oraz przedstawiciele partnerów wydarzenia.

Konferencja Marketing & Sales Executive Summit, której częścią był finał konkursu, była poświęcona nowościom i najważniejszym wyzwaniom związanym z łączeniem zarządzania, technologii, marketingu i sprzedaży.

Źródło: Bank BNP Paribas

www.bnpparibas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Statuetki w miedzynarodowym konkursie Zoomart 2020 rozdane
Jury Festiwalu i Konkursu kalendarzy ZoomArt 2020 ogłosiło laureatów konkursu w różnych kategoriach.
Drukarka termotransferowa DTG Oki Pro9541WT A3+ zdobyła dwie nagrody
Niedawno wprowadzona przez firmę OKI Europe 5-kolorowa cyfrowa drukarka termotransferowa Pro9541WT zdobyła dwie nagrody branżowe. Drukarka otrzymała nagrodę Office Oscar magazynu OEN oraz nagrodę Editor's Choice Award czasopisma Print IT Reseller za innowacyjne funkcje i wartość, którymi może wzbogacić korzystające z niej firmy.
Firma Oppo objęła prowadzenie w ogólnoświatowym konkursie Semeval
Firma OPPO poinformowała o kolejnym ważnym osiągnięciu w dziedzinie badań nad sztuczną inteligencją. Podczas niedawno zakończonego międzynarodowego konkursu analizy semantycznej International Workshop on Semantic Evaluation (SemEval-2020), firma OPPO zajęła pierwsze miejsce w analizie nastrojów w tekście z mediów społecznościowych z kodem mieszanym, w połączeniu...
W marcu 2020 roku w Madrycie, podczas pierwszej edycji konkursu „CEO Roku” organizowanej przez organizację Club CEO, Miguel Ángel Rodríguez Caveda, Prezes Agencji 3AW w Hiszpanii oraz międzynarodowej sieci 3AW Network, wyróżniony został tytułem „Prezesa Roku”, m.in. w dowód uznania za swoje zasługi na rzecz międzynarodowej ekspansji. Polska agencja LoveBrands Relations do...
Prestiżowy, międzynarodowy serwis WARC, poświęcony komunikacji marketingowej, reklamie i ekonomii, opublikował wyniki dorocznego raportu najlepszych firm, marek i kampanii marketingowych na świecie w 2020 roku. Na siódmym miejscu w globalnym zestawieniu WARC Effective 100 uplasował się Starcom Polska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764