logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nagrody dla dziennikarek „Gazety Wyborczej” - Anny Popiołek i Magdaleny Idem

  PR 14.06.2018, przeczytano 445 razy

Dziennikarka działu gospodarczego „Gazety Wyborczej” Anna Popiołek otrzymała główną nagrodę dziennikarską im. Mariana Krzaka, przyznawaną przez Związek Banków Polskich. Natomiast Magdalena Idem otrzymała wyróżnienie w pierwszej edycji konkursu im. Zygmunta Moszkowicza dla młodych dziennikarzy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nagrody-dla-dziennikarek-_gazety-wyborczej_---anny-popiolek-i-magdaleny-idem,36885,artykul.html

Anna Popiołek jest dziennikarką ekonomiczną, która zajmuje się tematyką finansów osobistych, sektora bankowego i ubezpieczeniowego oraz makroekonomią. Uhonorowano ją tegoroczną nagrodą dziennikarską im. Mariana Krzaka „za konsekwencję we wnikliwym prezentowaniu trudnej tematyki bankowo-finansowej w sposób przejrzysty, rzetelny i wiarygodny”. Oprócz dziennikarki „Gazety Wyborczej” główną nagrodę otrzymał Piotr Śmiłowicz z Polskiej Agencji Prasowej. Wyróżniono zaś Natalię Skwierawską z „Rzeczpospolitej”.  

Nagroda im. Mariana Krzaka przyznawana jest dziennikarzom, zespołom lub całym redakcjom za podejmowanie tematyki finansów i bankowości oraz przekazywanie wiedzy ekonomicznej w sposób rzetelny, przyjemny i zrozumiały.

Natomiast w konkursie „Człowiek z pasją” im. Zygmunta Moszkowicza wyróżniona została Magdalena Idem - za tekst „Polak się masuje. Erotycznie” opublikowany w „Dużym Formacie", tygodniku „Gazety Wyborczej” .

W ścisłym finale konkursu znalazły się również artykuły Katarzyny Kojzar – „Balsamistka. Całe życie mieszkam w zakładzie pogrzebowym” („Wysokie Obcasy”) i Rafała Wójcika – „Kowalski to nie strażnik Teksasu” („Gazeta Wyborcza – Magazyn Świąteczny”). Laureatką konkursu została Dorota Kotas za artykuł „Mały czarny tekst z cukrem, mlekiem i ogórkiem, czyli: ludzie są najgorsi” opublikowany w „Nowych Peryferiach”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Od początku swojego istnienia polski SentiOne zainwestował w rozwój sztucznej inteligencji ponad 42 mln zł. Obecnie firma monitoruje ponad 69,5 tys. źródeł w Internecie i przetwarza ponad 150 mln wzmianek dziennie, co przekłada się na wyższą skuteczność ich modeli AI. W ciągu ostatniego roku stworzyła silnik rozumienia języka naturalnego dla języka arabskiego i...
Zakończony w niedzielę turniej Australian Open oglądało na antenach Eurosportu aż 3,6 miliona widzów! Zmagania najlepszych tenisistek i tenisistów świata śledziło średnio 121 tys. widzów w Eurosporcie 1 i 33 tys. osób w Eurosporcie 2, co jest najlepszym wynikiem w historii relacji z turnieju w Melbourne.
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą do 30 kwietnia 2023 roku.
XTB gra z Kanałem Sportowym
Piłka nożna, boks czy mieszane sztuki walki - każdej z tych dyscyplin sportowych towarzyszą wielkie emocje. Punktów stycznych pomiędzy światem sportu, a inwestycjami jest wiele. Część z nich w nadchodzących miesiącach poznać będzie można na antenie Kanału Sportowego, który rozpoczął współpracę z XTB, polską platformą inwestycyjną o zasięgu...
Canal+ pokaże Klubowe Mistrzostwa Świata FIFA w piłce nożnej
CANAL+ pozyskał prawa do Klubowych Mistrzostw Świata – FIFA Club World Cup Maroko 2022. Turniej z udziałem siedmiu drużyn, w tym Realu Madryt i Flamengo, odbędzie się w dniach 1-11 lutego. Wszystkie spotkania będą transmitowane w kanałach sportowych CANAL+ oraz CANAL+ online.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764