logo
WIADOMOŚCI

Nagrody dla dziennikarek „Gazety Wyborczej” - Anny Popiołek i Magdaleny Idem

  PR 14.06.2018, przeczytano 189 razy

Dziennikarka działu gospodarczego „Gazety Wyborczej” Anna Popiołek otrzymała główną nagrodę dziennikarską im. Mariana Krzaka, przyznawaną przez Związek Banków Polskich. Natomiast Magdalena Idem otrzymała wyróżnienie w pierwszej edycji konkursu im. Zygmunta Moszkowicza dla młodych dziennikarzy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nagrody-dla-dziennikarek-_gazety-wyborczej_---anny-popiolek-i-magdaleny-idem,36885,artykul.html

Anna Popiołek jest dziennikarką ekonomiczną, która zajmuje się tematyką finansów osobistych, sektora bankowego i ubezpieczeniowego oraz makroekonomią. Uhonorowano ją tegoroczną nagrodą dziennikarską im. Mariana Krzaka „za konsekwencję we wnikliwym prezentowaniu trudnej tematyki bankowo-finansowej w sposób przejrzysty, rzetelny i wiarygodny”. Oprócz dziennikarki „Gazety Wyborczej” główną nagrodę otrzymał Piotr Śmiłowicz z Polskiej Agencji Prasowej. Wyróżniono zaś Natalię Skwierawską z „Rzeczpospolitej”.  

Nagroda im. Mariana Krzaka przyznawana jest dziennikarzom, zespołom lub całym redakcjom za podejmowanie tematyki finansów i bankowości oraz przekazywanie wiedzy ekonomicznej w sposób rzetelny, przyjemny i zrozumiały.

Natomiast w konkursie „Człowiek z pasją” im. Zygmunta Moszkowicza wyróżniona została Magdalena Idem - za tekst „Polak się masuje. Erotycznie” opublikowany w „Dużym Formacie", tygodniku „Gazety Wyborczej” .

W ścisłym finale konkursu znalazły się również artykuły Katarzyny Kojzar – „Balsamistka. Całe życie mieszkam w zakładzie pogrzebowym” („Wysokie Obcasy”) i Rafała Wójcika – „Kowalski to nie strażnik Teksasu” („Gazeta Wyborcza – Magazyn Świąteczny”). Laureatką konkursu została Dorota Kotas za artykuł „Mały czarny tekst z cukrem, mlekiem i ogórkiem, czyli: ludzie są najgorsi” opublikowany w „Nowych Peryferiach”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Badanie: Polacy kochają smartfony
Prawie połowa Polaków (48 proc.) według badań Kantar TNS korzysta ze smartfonów ponad 2 godziny dziennie. Chcemy mieć takie urządzenia zawsze pod ręką. Aż 95 proc. właścicieli smartfonów nie rozstaje się z nim, wychodząc z domu. Czy jesteśmy społeczeństwem uzależnionym od telefonu komórkowego?
T1 powiększa zespół i przedstawia nową ofertę produktową
T1, dział reklamy cyfrowej Turner International, powiększa zespół i wprowadza nowy pakiet produktów dostępnych na całym świecie. Fiona McKinnon awansowała na stanowisko General Managera. Wspierać ją będzie Krane Jeffery, Senior Commercial Director, odpowiedzialny za działania sprzedażowe i współpracę z markami.
Nowe kanały telewizyjne w ofercie Netii
W Telewizji Osobistej Netii dostępne są aż cztery nowe kanały, w tym Polsat Rodzina, który właśnie rozpoczął nadawanie. Ponadto do oferty weszły: Polsat Games, TV Okazje, wPolsce.pl. Łącznie w ofercie Netii jest 214 kanałów, w tym 119 w HD.
Spółki Knowledgehub na Web Summit 2018
Web Summit to największe i najważniejsze wydarzenie technologiczne na świecie. Uczestnikami imprezy są zarówno przedstawiciele gigantów, m.in. Microsoft czy Amazon, jak i właściciele startupów oraz małych firm, które stawiają pierwsze kroki na rynku. Z każdym rokiem Web Summit skupia licznych wystawców i ekspertów z różnych...
Wyniki badania Gemius/PBI za wrzesień 2018
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone