logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nagrody EDP dla drukarek obiektowych Mutoh Xpertjet 461UF / 661UF

  PR 31.12.2020, przeczytano 820 razy
ilustracja

Producent drukarek wielkoformatowych MUTOH, reprezentowany przez Mutoh Europ na obszarze EMEA, otrzymał prestiżową nagrodę EDP za serię drukarek XpertJet 461UF / 661UF LED UV w kategorii „Najlepsze drukarki do gadżetów”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nagrody-edp-dla-drukarek-obiektowych-mutoh-xpertjet-461uf---661uf,389736,artykul.html

Nagroda została wczoraj wręczona Mutoh przez wiceprezesa EDP Petera Ollena podczas wideokonferencji. Każdego roku od 2007 r., 20 wiodących europejskich magazynów branżowych skupiających się na cyfrowych procesach produkcji, zrzeszonych w European Digital Press Association (EDP), ocenia i honoruje najlepsze produkty roku wprowadzone na rynek europejski. Komisja Techniczna EDP ocenia zgłoszone produkty pod kątem wartości oferowanych przez nie nowych możliwości technicznych. Może to być innowacja prowadząca do poprawy szybkości, jakości, użyteczności i funkcjonalności lub do zmniejszenia niekorzystnego wpływu na środowisko, jak również kosztów dla użytkownika.

Jesteśmy bardzo dumni, że otrzymaliśmy tę prestiżową i bardzo cenną nagrodę techniczną za nasze nowe drukarki do gadżetów XpertJet ” - mówi Nick Decock, dyrektor ds. Marketingu w Mutoh Europe. 

Nagrody EDP stanowią mocny punkt odniesienia dla decydentów w branży druku cyfrowego. Dla Mutoh jest to wyraz uznania i potwierdzenia wartości naszych badań i rozwoju oraz wartości dodanej, jaką wprowadzają innowacje w naszych produktach dla klientów. Nowe drukarki XpertJet DTO są wyposażone w różne ulepszenia produktu, takie jak nowa rewolucyjna technologia „Local Dimming control” Mutoh, co skutkuje znacznym wzrostem produktywności i jakości, ponieważ klienci mogą nałożyć kilka efektów lakierowania podczas jednego procesu nadrukowania na obiekcie”, podsumowuje Decock.

Drukarki Mutoh XpertJet 461UF / 661UF do gadżetów

Opracowane i wyprodukowane w Japonii, nowe stacjonarne plotery stołowe (flatbed) XpertJet A3 + / A2 + oferują różne ulepszenia produktu, takie jak rozszerzony obszar drukowania, nowy intuicyjny wyświetlacz OLED w wielu językach, nową kosmetyke i nową pionierską innowację zwana technologią „Local Dimming Control” firmy Mutoh. 

Drukarki XPJ-461UF i XPJ-661UF odpowiedzą na rosnące zapotrzebowanie dla dodanej wartości spersonalizowanych wydruków oraz produkcję małoseryjną na zamówienie do zastosowań komercyjnych i przemysłowych. Typowe zastosowania obejmują spersonalizowane i / lub markowe upominki i pamiątki, opakowania, prototypy, płytki dekoracyjne, okrągłe przedmioty (butelki), nagrody, figurki i modele, niestandardowe komponenty, sztywne oznakowania w małym i średnim formacie i wiele innych. W konfiguracji CMYK lub CMYK + Biały + Lakier nadają się do bezpośredniego drukowania na szerokiej gamie materiałów, w tym trójwymiarowych obiektach o grubości do 15 cm. Druk na podłożach ciemnych lub przezroczystych jest również możliwy dzięki zastosowaniu białych atramentów. Wartościowe wykończenie, takie jak lakier punktowy, a nawet oszałamiające efekty specjalne, takie jak specjalne struktury lub tłoczenia, są możliwe dzięki dedykowanym atramentom lakierniczym.

Nagrodzone drukarki XpertJet 461UF i XpertJet 661UF są dostępne wyłącznie u certyfikowanych dystrybutorów Mutoh w całej Europie, na Bliskim Wschodzie iw Afryce.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

Dodatkowe informacje:

Oficjalnym dystrybutorem ploterów marki Mutoh, w tym wielkoformatowych oraz innych światowych producentów jest firma Atrium ze swoją siedzibą w Opolu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764