logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nagrody EDP dla drukarek obiektowych Mutoh Xpertjet 461UF / 661UF

  PR 31.12.2020, przeczytano 795 razy
ilustracja

Producent drukarek wielkoformatowych MUTOH, reprezentowany przez Mutoh Europ na obszarze EMEA, otrzymał prestiżową nagrodę EDP za serię drukarek XpertJet 461UF / 661UF LED UV w kategorii „Najlepsze drukarki do gadżetów”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nagrody-edp-dla-drukarek-obiektowych-mutoh-xpertjet-461uf---661uf,389736,artykul.html

Nagroda została wczoraj wręczona Mutoh przez wiceprezesa EDP Petera Ollena podczas wideokonferencji. Każdego roku od 2007 r., 20 wiodących europejskich magazynów branżowych skupiających się na cyfrowych procesach produkcji, zrzeszonych w European Digital Press Association (EDP), ocenia i honoruje najlepsze produkty roku wprowadzone na rynek europejski. Komisja Techniczna EDP ocenia zgłoszone produkty pod kątem wartości oferowanych przez nie nowych możliwości technicznych. Może to być innowacja prowadząca do poprawy szybkości, jakości, użyteczności i funkcjonalności lub do zmniejszenia niekorzystnego wpływu na środowisko, jak również kosztów dla użytkownika.

Jesteśmy bardzo dumni, że otrzymaliśmy tę prestiżową i bardzo cenną nagrodę techniczną za nasze nowe drukarki do gadżetów XpertJet ” - mówi Nick Decock, dyrektor ds. Marketingu w Mutoh Europe. 

Nagrody EDP stanowią mocny punkt odniesienia dla decydentów w branży druku cyfrowego. Dla Mutoh jest to wyraz uznania i potwierdzenia wartości naszych badań i rozwoju oraz wartości dodanej, jaką wprowadzają innowacje w naszych produktach dla klientów. Nowe drukarki XpertJet DTO są wyposażone w różne ulepszenia produktu, takie jak nowa rewolucyjna technologia „Local Dimming control” Mutoh, co skutkuje znacznym wzrostem produktywności i jakości, ponieważ klienci mogą nałożyć kilka efektów lakierowania podczas jednego procesu nadrukowania na obiekcie”, podsumowuje Decock.

Drukarki Mutoh XpertJet 461UF / 661UF do gadżetów

Opracowane i wyprodukowane w Japonii, nowe stacjonarne plotery stołowe (flatbed) XpertJet A3 + / A2 + oferują różne ulepszenia produktu, takie jak rozszerzony obszar drukowania, nowy intuicyjny wyświetlacz OLED w wielu językach, nową kosmetyke i nową pionierską innowację zwana technologią „Local Dimming Control” firmy Mutoh. 

Drukarki XPJ-461UF i XPJ-661UF odpowiedzą na rosnące zapotrzebowanie dla dodanej wartości spersonalizowanych wydruków oraz produkcję małoseryjną na zamówienie do zastosowań komercyjnych i przemysłowych. Typowe zastosowania obejmują spersonalizowane i / lub markowe upominki i pamiątki, opakowania, prototypy, płytki dekoracyjne, okrągłe przedmioty (butelki), nagrody, figurki i modele, niestandardowe komponenty, sztywne oznakowania w małym i średnim formacie i wiele innych. W konfiguracji CMYK lub CMYK + Biały + Lakier nadają się do bezpośredniego drukowania na szerokiej gamie materiałów, w tym trójwymiarowych obiektach o grubości do 15 cm. Druk na podłożach ciemnych lub przezroczystych jest również możliwy dzięki zastosowaniu białych atramentów. Wartościowe wykończenie, takie jak lakier punktowy, a nawet oszałamiające efekty specjalne, takie jak specjalne struktury lub tłoczenia, są możliwe dzięki dedykowanym atramentom lakierniczym.

Nagrodzone drukarki XpertJet 461UF i XpertJet 661UF są dostępne wyłącznie u certyfikowanych dystrybutorów Mutoh w całej Europie, na Bliskim Wschodzie iw Afryce.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

Dodatkowe informacje:

Oficjalnym dystrybutorem ploterów marki Mutoh, w tym wielkoformatowych oraz innych światowych producentów jest firma Atrium ze swoją siedzibą w Opolu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764