logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nagrody EDP dla drukarek obiektowych Mutoh Xpertjet 461UF / 661UF

  PR 31.12.2020, przeczytano 886 razy
ilustracja

Producent drukarek wielkoformatowych MUTOH, reprezentowany przez Mutoh Europ na obszarze EMEA, otrzymał prestiżową nagrodę EDP za serię drukarek XpertJet 461UF / 661UF LED UV w kategorii „Najlepsze drukarki do gadżetów”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nagrody-edp-dla-drukarek-obiektowych-mutoh-xpertjet-461uf---661uf,389736,artykul.html

Nagroda została wczoraj wręczona Mutoh przez wiceprezesa EDP Petera Ollena podczas wideokonferencji. Każdego roku od 2007 r., 20 wiodących europejskich magazynów branżowych skupiających się na cyfrowych procesach produkcji, zrzeszonych w European Digital Press Association (EDP), ocenia i honoruje najlepsze produkty roku wprowadzone na rynek europejski. Komisja Techniczna EDP ocenia zgłoszone produkty pod kątem wartości oferowanych przez nie nowych możliwości technicznych. Może to być innowacja prowadząca do poprawy szybkości, jakości, użyteczności i funkcjonalności lub do zmniejszenia niekorzystnego wpływu na środowisko, jak również kosztów dla użytkownika.

Jesteśmy bardzo dumni, że otrzymaliśmy tę prestiżową i bardzo cenną nagrodę techniczną za nasze nowe drukarki do gadżetów XpertJet ” - mówi Nick Decock, dyrektor ds. Marketingu w Mutoh Europe. 

Nagrody EDP stanowią mocny punkt odniesienia dla decydentów w branży druku cyfrowego. Dla Mutoh jest to wyraz uznania i potwierdzenia wartości naszych badań i rozwoju oraz wartości dodanej, jaką wprowadzają innowacje w naszych produktach dla klientów. Nowe drukarki XpertJet DTO są wyposażone w różne ulepszenia produktu, takie jak nowa rewolucyjna technologia „Local Dimming control” Mutoh, co skutkuje znacznym wzrostem produktywności i jakości, ponieważ klienci mogą nałożyć kilka efektów lakierowania podczas jednego procesu nadrukowania na obiekcie”, podsumowuje Decock.

Drukarki Mutoh XpertJet 461UF / 661UF do gadżetów

Opracowane i wyprodukowane w Japonii, nowe stacjonarne plotery stołowe (flatbed) XpertJet A3 + / A2 + oferują różne ulepszenia produktu, takie jak rozszerzony obszar drukowania, nowy intuicyjny wyświetlacz OLED w wielu językach, nową kosmetyke i nową pionierską innowację zwana technologią „Local Dimming Control” firmy Mutoh. 

Drukarki XPJ-461UF i XPJ-661UF odpowiedzą na rosnące zapotrzebowanie dla dodanej wartości spersonalizowanych wydruków oraz produkcję małoseryjną na zamówienie do zastosowań komercyjnych i przemysłowych. Typowe zastosowania obejmują spersonalizowane i / lub markowe upominki i pamiątki, opakowania, prototypy, płytki dekoracyjne, okrągłe przedmioty (butelki), nagrody, figurki i modele, niestandardowe komponenty, sztywne oznakowania w małym i średnim formacie i wiele innych. W konfiguracji CMYK lub CMYK + Biały + Lakier nadają się do bezpośredniego drukowania na szerokiej gamie materiałów, w tym trójwymiarowych obiektach o grubości do 15 cm. Druk na podłożach ciemnych lub przezroczystych jest również możliwy dzięki zastosowaniu białych atramentów. Wartościowe wykończenie, takie jak lakier punktowy, a nawet oszałamiające efekty specjalne, takie jak specjalne struktury lub tłoczenia, są możliwe dzięki dedykowanym atramentom lakierniczym.

Nagrodzone drukarki XpertJet 461UF i XpertJet 661UF są dostępne wyłącznie u certyfikowanych dystrybutorów Mutoh w całej Europie, na Bliskim Wschodzie iw Afryce.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

Dodatkowe informacje:

Oficjalnym dystrybutorem ploterów marki Mutoh, w tym wielkoformatowych oraz innych światowych producentów jest firma Atrium ze swoją siedzibą w Opolu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
Reklama OOH w Polsce – 1. kw. 2025
Rynek reklamy zewnętrznej w Polsce rozpoczął 2025 rok od lekkiego wzrostu. W I kwartale wartość sprzedaży w trzech głównych segmentach – Klasyczne OOH, City Transport i Digital OOH – wyniosła 169,18 mln PLN, co oznacza wzrost o 1,1% rok do roku.
Informujemy, że w ostatnich dniach otrzymaliśmy alarmujące sygnały o fałszywej akcji reklamowej zachęcającej do inwestycji, obejmującej materiały podszywające się pod komunikaty Żabka Polska. Oświadczamy, że żadna ze spółek należących do naszej Grupy nie jest ich nadawcą. Zgodnie z obowiązującymi w naszej Grupie procedurami, sprawa zostanie niezwłocznie przekazana...
Eizo ColorEdge CG3100X – monitor DCI 4K z obsługą HDR
EIZO zaprezentowało nowy 30,5-calowy model graficzny, ColorEdge CG3100X o rozdzielczości DCI 4K (4096 × 2160). Uzupełni on istniejącą linię monitorów przeznaczonych do postprodukcji wideo, w której są już dostępne modele ColorEdge PROMINENCE CG1 i CG319X. Nowy model CG3100X zapewnia obsługę HDR (High Dynamic Range) w środowiskach edycji i postprodukcji,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764