logo
WIADOMOŚCI

Nagrody Epica rozdane: dwa złota i srebro dla 180heartbeats + Jung v Matt

   16.11.2018, przeczytano 376 razy
ilustracjastrzałka

Kampania „Niezniszczalna  tęcza” (The Unbreakable Rainbow) autorstwa 180heartbeats + Jung v Matt dla marki Ben & Jerry’s, Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza oraz Fundacji Wolontariat Równości nagrodzono trzema statuetkami  podczas 32. Międzynarodowego konkursu reklamowego Epica.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nagrody-epica-rozdane%3A-dwa-zlota-i-srebro-dla-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,380173,artykul.html

To jedyna nagrodzona kampania z Polski, podczas gali konkursu. Akcja przywrócenia tęczy w postaci wodno-świetlnego hologramu otrzymała dwa złota w kategoriach Confectionery & Snacks and Media Innovation - Alternative Media  oraz srebro w kategorii Evnety.

Epica to jedyna międzynarodowa nagroda za kreatywność przyznawana przez dziennikarzy zajmujących się tematyką marketingu i reklamy.  W tym roku w jury zasiadali przedstawiciele ponad 200 branżowych magazynów i portali z całego świata oceniając prace z ponad 70 krajów.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cztery statuetki w konkursie Creativity International Awards
Zespół Opus B Brand Design zdobył dwie złote statuetki za projekty Mickiewicz oraz Bee-Fee, natomiast srebrne trofea przyznano za koncepty Norr Sno i Horse Power.
Amundsen Photo Awards – znamy finalistów
Podróże są doskonałą inspiracją i potrafią zaskoczyć nawet najbardziej doświadczonych eksploratorów. Fotografia natomiast pozwala uchwycić te wyjątkowe momenty i przedstawić świat w sposób, w jaki widzi go autor. 12 grudnia, w Fortecy Kręgliccy odbyła się Gala Amundsen Photo Awards, podczas której wyłoniono autorów najlepszych fotografii w czterech wyjątkowych...
Zwycięzcy drugiej edycji Justbrief wyłonieni
W drugiej edycji konkursu edukacyjnego JustBrief skierowanego do studentów i początkujących marketerów zwyciężył zespół Hi5s, w którego skład wchodzili młodzi adepci marketingu z Warszawy oraz Krakowa. Uczestnicy mieli za zadanie przygotować kampanię digitalową, która w najbliższym czasie może zostać wdrożona przez Uber Eats. Oprócz możliwości wpisania do portfolio...
Szef marketingu drogerii Natura z nagrodą Dyrektor Marketingu Roku 2018
Przemysław Szymański został zwycięzcą konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018. Okazał się bezkonkurencyjny w kategorii „uroda / kosmetyki / higiena”.
Złote Spinacze 2018 rozdane: Lista nagród
Znamy zwycięzców XVI edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku Jury nagrodziło projekty w 32 kategoriach konkursowych i przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrnych oraz 28 Brązowych Spinaczy.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone