Firma Xerox i jej klienci otrzymali 19 nagród Gold Ink Awards. Nagrody przyznawane są najlepszym drukom wyprodukowanym w oparciu o technologię druku cyfrowego.
Konkurs Gold Ink Awards jest organizowany przez magazyny branży poligraficznej Printing Impressions i Publishing Executive. Prace konkursowe są oceniane przez niezależnych ekspertów w tym: grafików, managerów produkcji i odbiorców usług poligraficznych. Do tegorocznej, 21. w historii konkursu, edycji zgłoszono ponad 1500 prac.
Zdobywcy nagród wydrukowali na sprzęcie firmy Xerox szeroki zakres aplikacji począwszy od obrazków na pudełkach, przez plakaty, na kolorowych magazynach
i broszurach kończąc. Zwycięskie aplikacje zostały wykonane na systemach: Xerox iGen3 Digital Production Press, DocuColor 5000 i 8000 Digital Color Presses
i Xerox 8265 Wide Format Printer.
Firma Palace Press zdobyła aż 3 nagrody – brąz i dwie nagrody pieniężne
w kategorii „Książki w twardej oprawie” za prace: „Reggae Scrapbook,” „Antarctica: The Global Warning” i „San Francisco Giants: 50 Years.”
Z kolei firma Tucker/Consolidated Graphics zdobyła złoto w kategorii „Druk
z danymi zmiennymi” za pracę „iGen Direct Mail” i nagrodę pieniężną w tej samej kategorii za „Boomerang Direct Mail”.
Siedem kolejnych nagród powędrowało do:
Xerox otrzymał dodatkowo siedem nagród za wykorzystanie swojej technologii do produkcji między innymi podręczników, plakatów i personalizowanych pocztówek. Nagrody zostały wręczone podczas targów Graph Expo 2008, które miały miejsce
w dniach 26-29 października w Chicago.
Źródło: Xerox Polska