logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nagrody Gold Ink Honors dla klientów firmy Xerox

  PR 11.12.2008, przeczytano 1107 razy

Firma Xerox i jej klienci otrzymali 19 nagród Gold Ink Awards. Nagrody przyznawane są najlepszym drukom wyprodukowanym w oparciu o technologię druku cyfrowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nagrody-gold-ink-honors-dla-klientow-firmy-xerox,8206,artykul.html

Konkurs Gold Ink Awards jest organizowany przez magazyny branży poligraficznej Printing Impressions i Publishing Executive. Prace konkursowe są oceniane przez niezależnych ekspertów w tym: grafików, managerów produkcji i odbiorców usług poligraficznych. Do tegorocznej, 21. w historii konkursu, edycji zgłoszono ponad 1500 prac.

Zdobywcy nagród wydrukowali na sprzęcie firmy Xerox szeroki zakres aplikacji począwszy od obrazków na pudełkach, przez plakaty, na kolorowych magazynach
i broszurach kończąc. Zwycięskie aplikacje zostały wykonane na systemach: Xerox iGen3 Digital Production Press, DocuColor 5000 i 8000 Digital Color Presses
i Xerox 8265 Wide Format Printer.

Firma Palace Press zdobyła aż 3 nagrody – brąz i dwie nagrody pieniężne
w kategorii „Książki w twardej oprawie” za prace: „Reggae Scrapbook,” „Antarctica: The Global Warning” i „San Francisco Giants: 50 Years.”

Z kolei firma Tucker/Consolidated Graphics zdobyła złoto w kategorii „Druk
z danymi zmiennymi” za pracę „iGen Direct Mail” i nagrodę pieniężną w tej samej kategorii za „Boomerang Direct Mail”.


Siedem kolejnych nagród powędrowało do:

  • RR Donnelley, brąz w kategorii „Dzienniki naukowe i techniczne” za pracę dla Journal of Petroleum Technology
  • Quebecor World St. Cloud, brąz w kategorii „Tabloidy” za druk Water’s Edge’s w edycji ze stycznia 2008
  • Magjak Printing, brąz w kategorii „Druk z danymi zmiennymi” za kalendarz XMPie na rok 2008
  • Bridge Publications, nagroda pieniężna w kategorii „Obwoluty” za publikację „Dianetics: The Evolution of Science”
  • Dominie Press Pte Ltd, srebro w kategorii „Magazyny konsumenckie” za pracę dla Revolution Magazine
  • Associates Graphic Services, srebro w kategorii „Media Kits” za „Mastercard Commercial Products Toolkit”
  • Franklin Communications, nagroda pieniężna w kategorii „Druk cyfrowy” za broszurę „South Landmarks”

    Xerox otrzymał dodatkowo siedem nagród za wykorzystanie swojej technologii do produkcji między innymi podręczników, plakatów i personalizowanych pocztówek. Nagrody zostały wręczone podczas targów Graph Expo 2008, które miały miejsce
    w dniach 26-29 października w Chicago.

    Źródło: Xerox Polska

  • PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Nikon z czterema nagrodami TIPA
    Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
    W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
    lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
    lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
    Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
    Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
    Marta Szufranowicz dołącza do Gong
    Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764