logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nagrody IAB MIXX Awards 2021 rozdane

   02.12.2021, przeczytano 472 razy
ilustracja

2 grudnia poznaliśmy zwycięzców w konkursie IAB MIXX Awards. Najlepszą kampanią digitalową okazał się projekt „Najmłodszy headhunter na świecie” przygotowany przez Publicis Worldwide Polska dla Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nagrody-iab-mixx-awards-2021-rozdane,393975,artykul.html

Jury konkursu przyznało 10 złotych statuetek kampaniom: „#GamingBezBarier” w kategorii Games & eSport, „Bez LGBT+ nie ma Polski” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR, „Cyberpunk 2077 – Night City zmienia wszystkich” w kategorii Cross Media Integration, „KRÓL w CANAL+” w kategorii Cross Media Integration, „Najmłodszy headhunter na świecie” w kategoriach Best Use of Social Media oraz Online Marketing with Influencer, „Stop kobietobójstwu!” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR, „Walka o każdy grosz – Jak CCC podwoiła sprzedaż mobilną?” w kategorii Performance Marketing, „Zanuć Turururu” w kategorii Innovation & Smart Solution, „Żywiec Męskie Granie #wdomu” w kategorii Digital Experience.

Najczęściej nagradzanymi i wyróżnionymi kampaniami w konkursie IAB MIXX Awards 2021 były: „Lepszy dom sprawdza się w sporcie” dla IKEA Retail i Decathlon Polska, „Mały Głód x Instant Reaction Ad” dla Danone (Danio), „Najmłodszy headhunter na świecie” dla Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali.

O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB MIXX Awards 2021 zawalczyły 42 kampanie reklamowe (spośród ponad 230 zgłoszeń), które otrzymały łącznie 68 nominacji w 15 kategoriach konkursowych. IAB MIXX Awards kierowany był zarówno do agencji, domów mediowych jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii. Warunkiem wzięcia udziału było zrealizowanie projektu wykorzystującego przynajmniej jeden kanał digital.

Nagrody za dokonania

Podczas tegorocznych IAB MIXX Awards przyznano także pięć nagród specjalnych za dokonania. Agencją Roku zostało VMLY&R, Domem Mediowym Roku – Havas Media, natomiast Reklamodawcą Roku – Grupa Żywiec. Człowiekiem Roku został Piotr Piętka (CEO Publicis Groupe w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich), a Robert Dyczkowski, Bartłomiej Romański, Daniel Surmacz, Paweł Chodaczek, którzy są założycielami RTB House, otrzymali Nagrodę Specjalną IAB Polska za całokształt dokonań.

– W tym roku zdecydowaliśmy się przyznać Nagrodę Specjalną za całokształt dokonań Robertowi Dyczkowskiemu, Bartłomiejowi Romańskiemu, Danielowi Surmaczowi i Pawłowi Chodaczkowi. W niespełna kilka lat stworzyli globalną spółkę, która uważana jest za jedno z najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw technologicznych w licznych światowych rankingach. Mocno trzymam kciuki za ich kolejne imponujące sukcesy. – tłumaczyWłodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska. – Człowiekiem Roku został Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich, który jest wybitną postacią branży reklamowej, od ponad 20 lat odnosi sukcesy zarówno na polskim rynku, jak i międzynarodowym. Nagroda jest uhonorowaniem jego dotychczasowego dorobku oraz ponadprzeciętnych zasług.

Pełna lista nagrodzonych: https://mixx-awards.pl/zwyciezcy-2021/

Źródło: IAB Polska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje 5-ta edycja konkursu animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja
4 października ruszyła piąta edycja konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem CSR, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production.
100 tys. zł trafi do ilustratorki nowej książki dla dzieci wybranej przez Biedronkę w konkursie Piórko
Sieć sklepów Biedronka już po raz ósmy zorganizowała konkurs „Piórko” na najlepszą książkę dla dzieci. Rysunki do zwycięskiej książki o żabie Brerep wykona Silvia Pizzati, debiutująca ilustratorka, do której trafiła właśnie nagroda 100 tys. zł. Wydawnictwo za kilka tygodni trafi na sklepowe półki. Piórko to jedna z...
„Pierwsza pomoc ludzkości” nagrodzona w konkursie Golden Drum
"Pierwsza Pomoc Ludzkości" zrealizowana przez VMLY&R dla BNP Paribas Bank Polska oraz Polskiego Czerwonego Krzyża została nagrodzona dwiema statuetkami w konkursie Golden Drum.
World Photography Organisation ogłosiła skład jury konkursu Sony World Photography Awards 2023, nowe nagrody oraz daty wystaw. W konkursie pojawi się nowa nagroda w wysokości 5000 dolarów USA za wsparcie środowiskowych Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Zorganizowana zostanie także indywidualna wystawa prac Fotografa Roku.
Wybrano jury pierwszej edycji konkursu The Next Gen of PR
W inauguracyjnej edycji The Next Gen of PR 2022 w jury zasiądzie 5-osobowe grono ekspertów z zakresu public relations i nowoczesnej komunikacji. Jury oceni prace będące odpowiedzią na brief partnera. W tym roku partnerem głównym konkursu została firma Danone.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764